Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן, אבל כשבאים להשוות בין עלויות אחזקה של רכב X לרכב Y, לא עושים זאת ע"י השוואת תפוחים לתפוזים אלא ע"י השוואת תפוחים לתפוחים.

 

לכן, כשמדברים על עלות החלפת טיימינג המחיר הוא כ-3000 ש"ח.

אתה יכול לקרוא לזה גם אפרסמונים בשורה התחתונה זה טיפול יקר שעולה יותר מ3000 ש"ח ובמצטבר יהיה יקר יותר אם תעשה רק טיימינג

 

משהו ששווה לקחת בחשבון כשרצים לשלם "מעל"

 

מיותר לציין שבסיאט המחיר נמוך בהרבה ...

פורסם
להתקין את הר"ד במדף שמתחת להגה.

 

הא? מתחת להגה?

 

מישהו בבקשה יכול לפרט את עלויות האחזקה של איביזה טורבו MK3? כמה עולים טיפולים בערך?

פורסם
אתה יכול לקרוא לזה גם אפרסמונים בשורה התחתונה זה טיפול יקר שעולה יותר מ3000 ש"ח ובמצטבר יהיה יקר יותר אם תעשה רק טיימינג

 

משהו ששווה לקחת בחשבון כשרצים לשלם "מעל"

 

מיותר לציין שבסיאט המחיר נמוך בהרבה ...

 

טיימינג לבד עולה כ-3,000 ש"ח כמו שגיא אמר.

מחליפים אחת ל-5 שנים או 120,000 ק"מ. בדיוק קצת פחות מכפול מהמחיר באיביזה אבל כפול בזמן.

 

כנ"ל לגבי שאר החלפים שמתבצעים.

 

גם 9K הוא מחיר מוגזם. המחיר יותר סביב 7K כולל עבודה ומע"מ, וכולל החלפה של הכלללל!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
רגע רגע איבדתי אותכם איפה שהוא , איך טיימניג בקליאו יכול להגיע ל-7K ? :shock:

או להגיע ל-3K ? :shock:

 

ממה הטיימניג שם עשוי מזהב?

 

עקב הבילעדיות של קרסו ביבוא החלקים.

 

שמדובר על טיפול כולל הכל: מדובר על טיימינג, פולי, מותחנים והרשימה עוד ארוכה.

 

בקליאו (כמו בפיאט קופה ולא שכמו בגרמניות) יש צורך בפירוק מלא של המנוע להרכבת הטיימינג.

רוב הכסף משולם על עבודה שאורכת מספר שעות.

ולכן, גם החלפת פולי ועוד מספר דברים צורכים פירוק של המנוע ותשלום מיותר על עבודה בעתיד, אז מבצעים הכל בטיפול אחד.

שוב, דבר כזה מתבצע פעם ב-5 שנים או 120,000 ק"מ. ס

ה"כ זו לא הוצאה גבוהה למדיי בצורה יחסית.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לדעתי האישית אנחנו סתם מתאמצים ורושמים דברים אבל:

הנה אתר שמכיל נתונים נכונים (אומנם לא באנגלית אבל מי שרוצה לדעת ימצא איך).

 

מדובר על נתוני יצרן.

דור שני 7.2 שניות.

דור ראשון 6.8 שניות.

אלה נתוני תאוצה של CLIO 172 CUP MKI והזמן הוא 6.9 שניות.

 

ל-MK2 יש גיר עם יחסי העברה ארוכים יותר, לכן היא איטית יותר במיאוץ ל-100 קמ"ש אבל מהירה יותר במהירות הסופית.

ל-172 MKII יש גיר קצר יותר וזאת על מנת לפצות על תוספת המשקל של 55 ק"ג.

 

בכלל האוטו הזה לא משהו באפס למאה - תנסה יותר הילוך שלישי 120 וצפונה עד 245 (!!) תענוג לגב ולאזניים טיימיניג מלא בסביבות ה-9K

רוי

פה הצפרדע אכן פורחת.:-D

לגבי טיימינג - המחיר הנ"ל כולל הרבה מעבר לרק טיימינג ואתה יודע את זה. לצערי, רוב האנשים לא יבצעו את כל זה ואז יגידו שהקליאו לא אמינה. הקפדה יתרה על טיפולים + ביצוע טיפולים גדולים (טיימינג, רצועת אביזרים) לפני הזמן שהגדיר היצרן אומנם יעלו לא מעט אבל הרכב יהיה הרבה יותר אמין. זאת לא קורולה משפחתית אז תצפו לאמינות יפנית. מצד שני הרכב לא שופך מנועים אחרי 60K כמו קורולה :roflmao::roflmao::roflmao:

 

טוב, דיי אין לי כוח להמשיך. שכל אחד יעשה כטוב בעיניו אבל אח"כ לא יבכה.

חבל שהקוסם לא מבקר כאן יותר. כנראה שזהו הבן אדם הכי פדאנט בארץ בכל הקשור לקליאו ספורט ... (Mr. Vas יכול להוכיח זאת)

 

בקליאו (כמו בפיאט קופה ולא שכמו בגרמניות) יש צורך בפירוק מלא של המנוע להרכבת הטיימינג.

על איזה פירוק מנוע שלם אתה מדבר ??? זה אפילו לא פירוק חצי מנוע. חלאס לדבר שטויות.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
בכלל האוטו הזה לא משהו באפס למאה - תנסה יותר הילוך שלישי 120 וצפונה עד 245 (!!) תענוג לגב ולאזניים

רוי

 

245?!

 

הייתי שמח להיות באוטו כשהרכב הזה יגיע ל 245 במישור כשהוא סטנדרטי לחלוטין.

עד אז איכשהו פשוט קשה לי לדמיין את זה.

 

 

לגבי המחירון,

זה פשוט בדיחה עצובה.

Back to the original - NC again.

פורסם

יש משהו תמוה ב-245 הזה :lol:

 

 

התגובות באדום.

 

 

אלה נתוני תאוצה של CLIO 172 CUP MKI והזמן הוא 6.9 שניות.

 

לפי אתר רנו העולמי, בזמנו צויין שדור ראשון עושה 6.8,

אבל אין לי כח לוייכוחים האלה

 

 

 

על איזה פירוק מנוע שלם אתה מדבר ??? זה אפילו לא פירוק חצי מנוע. חלאס לדבר שטויות.

ליאור

 

אז על מה אתה משלם על 6-7 שעות עבודה?! ואני מדבר רק על טיימינג.

הרי ידוע שבצרפתייה החביבה שלנו, לא מדובר פשוט ב-'פרק-הרכב' כמו בגרמניות ששם החלפת טיימינג אורכת כמספר דקות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

דור ראשון רגילה כמו שלך עושה 7.1 שניות. קרסות קאפ ואחרות יותר מהירות וזאת בגלל "גילוח" משקל.

 

טל, ראית פירוק טיימינג בקליאו ספורט שלב אחרי שלב ? זה אפילו לא פירוק רבע מנוע.

עזוב, אין לי כוח לויכוחי קליאו והאדרת שמה. על ה*** שלי מה אנשים חושבים עליה. אני רציתי - קניתי - נהנה וכל השאר שימשיכו בחיפוש אחרי הרכב המושלם (ספורט+אמין+זול) רק מה ? אין חייה כזאת אז צאו מהסרט.

 

נ.ב.

ב-7 אלף שקל אתה אפילו לא קרוב להחליף את הכל כמו שאתה מציין.

Veni Vidi Vici

פורסם

קודם כל זה שיש לי איביזה לא עושה אותי משוחד ואני חושב שהקליאו ספורט מכונית מעולה.

נקודה נוספת שחשובה לקונה המתעניין, הוזכרה פה ולא הודגשה, הקליאו דורשת אוקטן 98, האיביזה נוסעת מצוין על 95 (ספר הרכב ממליץ על 95 או 98 ) כך שגם אם הקליאו מעט יותר חסכונית, בסוף החודש, בכסף זה יוצא אותו דבר.

 

לגבי נתוני התאוצה, בפועל חוץ מאשר על אספלט חדש לגמרי, שתי המכוניות בתיקו מ 0 עד 60 קמ"ש, בגלל שהאחיזה בכביש מוגבלת וההילוך הראשון מוריד הרבה כוח בשתי המכוניות.

לאיביזה יש בקרת משיכה שמאפשרת להאיץ טוב יותר בכביש רטוב בלי לפרפר את עצמה לדעת עד 110 קמ"ש.

 

הקליאו עדיפה לחובב נהיגה שמחפש חיבור לאוטו, סיבובים מאתגרים ומשיכת הילוכים עד לקו האדום, בקיצור מי שמחפש להגדרתי- התחרעות אמיתית או נהיגת מסלול.

כסאות העור המתיישנים לא הלהיבו אותי.

 

לעומתה, האיביזה מתבלטת יותר מבלי צורך להתאמץ, בנהיגה יום-יומית: קצת פחות צפוף לנהג, יש דחף בכל סל"ד, המנוע מאוד נעים, תפעול גיר חלק וקלאץ' נוח.

בכל זאת מפריע שיש כמה משפחתיות שבמהירויות גבוהות נותנות תחושת יציבות ושליטה טובות יותר מהאיביזה הקופצנית.

מבחינת תחזוקה וטיפולים המנוע 1.8T של האיביזה מאוד נפוץ בהמון רכבים של פולקסווגן ואאודי, וממש לא נדיר כמו של הקליאו.

 

אני בחרתי באיביזה כמו רבים אחרים גם מתוך מחשבה לשים לה צ'יפ ב 2000 ש"ח ולהגיע ל 195 כ"ס ללא שום שיפור מכני (גם אם יסתבר שזה רק 180 כ"ס, שיהיה). ואז כשהדחף חזק משמעותית התמורה היום יומית של האיביזה פשוט גדולה יותר לדעתי.

ושלא יטעו אותך- האיביזה לא רק מאיצה מהר, היא יכולה להיות מהירה מאוד גם בסיבובים. מצד שני, ממש לא הייתי משתמש בביטוי "מחוברת לנהג נשלטת ומדויקת להפליא".

 

אתה חייב להתרשם בעצמך משתי המכוניות.

פורסם
טיימינג לבד עולה כ-3,000 ש"ח כמו שגיא אמר.

מחליפים אחת ל-5 שנים או 120,000 ק"מ. בדיוק קצת פחות מכפול מהמחיר באיביזה אבל כפול בזמן.

זאת בדיוק הסיבה שלא עושים רק טיימינג !!

 

אני לא חושב שיהיה חכם מצידך להחליף רצועה אחת ל-5 שנים ...

פורסם

אני לא חושב שיהיה חכם מצידך להחליף רצועה אחת ל-5 שנים ...

 

כולם מחליפים לפי הזמן הנקוב, מסתבר שבקליאו זה כן חכם :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

טל, 5 שנים עוד איכשהו יחזיק בתנאי שמחליפים פולי מנוע לפני כן+רצועת אביזרים.

120K ק"מ לא יחזיק ומי שכן החזיק לו אז הוא ממש בר מזל. זה שכתוב הוראות יצרן כל 120K לא אומר שזה מחזיק בפועל.

גם הפלאגים אמורים להחזיק 120K. ולמרות זאת, אני אישית לא מכיר אף אחד שהפלאגים החזיקו לו 120K.

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...