Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי הפחחות בדרך אל התנור ... (Alfa Sprint )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלפא סוד ספרינט וולוצ'ה

 

לא,זה לא אלפא סוד ספרינט וולוצ'ה , זה פשוט אלפא ספרינט, הסוד וולוצ'ה הייתה בסוף שנות ה-70 והייתה מבוססת על סוד.

דגם הזה מבוסס על אלפא 33.

 

ואם כבר וולוצ'ה , האם שקלת לוותר על פגושי פלסטיק והלבשות בצידי הרכב ולהתאים אותה למראה של שנות ה-70 כולל פגושי ניקל ?

אם מקוריות מאוד חשובה לך אז דלג על שאלתי :-)

פיאט BRAVO ? - כן, BRAVO !!!

פורסם
תודה למברכים - מפרגנים !

הנה מספר תמונות נוספות מזויות שונות להמחשה של הגוון הנבחר :

 

 

הצבע יחמיא לה מאוד, ממתינה בסבלנות ובצפייה לתוצאה הסופית.

:mm_yeah:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם אתה מכיר פחח או צבעי בארץ שמגיע לרמה הזו,

תפרסם, אני אישית בספק אם יש...

-אני מאוד אוהב את הכסוף עליה, מדגיש את הקלאסיות שבה

(מודה, מנסה להדמות לאחות הבכורה והקצת יותר חיננית הסוד ספרינט:roll:)

norm_E456C6A26C6F47C28416A43CD6D2FA3B.JPG

 

norm_E6BE3316E46F4A7A8882D1229A8D3D4C.JPG

 

יש עוד עבודה, אבל לאט לאט....

יחיעם, אני חי מחדש את הפרויקט שלי בעזרתך, אחלה תמונות! כל הכבוד על המסירות

(וזה שאתה לא מתעצל לעלות הכל למחשב, סחטיין עליך!)

 

צבע בכסף לדעתי, אדום זה לא לשנתונים האלה, אדום זה לג'וניורים והג'וליות למיניהן...

  • אחראי פורום
פורסם
לא,זה לא אלפא סוד ספרינט וולוצ'ה , זה פשוט אלפא ספרינט, הסוד וולוצ'ה הייתה בסוף שנות ה-70 והייתה מבוססת על סוד.

דגם הזה מבוסס על אלפא 33.

 

 

לא בדיוק, הוולוצ'ה (מבוססת סוד) יוצרה עד 85.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

העבודה שנעשתה על הרכב הזה פשוט מדהימה.

תענוג להסתכל ולעקוב אחרי הפרוייקט הזה איך האוטו חוזר לחיים.

 

מחמם את הלב לדעת שיש אנשים שבאופן כ"כ מסור מטפלים ברכבים שלהם ובמיוחד שמדובר באלפא:-).

פעם כשהייתי ילד, היה לי צעצוע אלפא רומיאו ספרינט, היא הייתה צהובה...

 

יחיעם, כל הכבוד לך, בהצלחה בהמשך שיפוץ!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ניראת עבודה מדהימה, דרך אגב לפני שבוע-שבועיים הייתי שם סידרתי כמה דברים , ראיתי את האלפא במציאות העבודה ניראת הרבה יותר טוב :idea:.

 

יריב, ה-3 אלפא סוד מאחור שם שייכות לאחד מהבעלים של המוסך כן , הוא חובב גדול של אלפות על פי מה שאני זוכר יש לו 7 אלפות ועוד כ-3 אלפות אחרי תאונה לחלקים.

בין האלפות יש לו GTV חדשה יחסית הכי יפה בארץ ואולי גם הכי מושקעת. יש לו עוד כמה דגמים אני לא זוכר.


×
×
  • תוכן חדש...