Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי הפחחות בדרך אל התנור ... (Alfa Sprint )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ירוק מקנאה....

שלי עברה תהליך דומה לפני 6 שנים ועם הפח הארור הזה כבר יש לי בועת חלודה ליד הדלת....

עצוב לי לחשוב שכל 10-15 שנים צריך להפשיט את הרכב לרתך פח במקומות החסרים ולהלביש חזרה, נראה שעוד כמה שנים יהיה נדיר למצוא בדגם הזה "פח מקורי"

פורסם

יחיעם, השיפוץ נראה מדהים!

 

לטעמי שחור הכי מתאים לה, במיוחד עם הריפוד המקורי ופסי התלתן הירוקים בטמבונים, אבל זה לא משנה - היא יפיפה בכל מצב.

 

פשוט חלומי... כל הכבוד.

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

רק חבל שלא דאגתם לכסות צנרת בלם ואת מחזיק מכסה המנוע (אגב - אתה יכול להשיג כזה חדש אצל אורי אם תרצה)

גם פירוק תושבות בולמי הזעזועים לפניי צביעה לא היה מזיק.

מה בקשר למרכב התחתון ? אני מקווה שלא משאירים אותו ללא טיפול.

פורסם

כל הכבוד על עבודה יסודית !

טיפ קטן:

נסה (בשעות הערב) להאיר עם פנס קטן על המרכב בצורה אנכית וסמן עם טוש את המקומות שמייצרים צל,כך תוכל לטפל בשקעים וגלים קטנים שלא נראים לאחר שיוף הפוליאסטר.

פיאט BRAVO ? - כן, BRAVO !!!

פורסם

הדרך הטובה ביותר היא להעמיד את הרכב בחדר חשוך ולהדליק מעליו תאורה תקרה לא חזקה ובצבע טבעי (לא תאורות לבנות או פלורוסנטים למיניהם)

כל הגלים יתחילו מייד לרצד בעין.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הספרינט - אחרי צבע . בשלב מתקדם של ההרכבה . משהו כמו 70 אחוז מורכב .

הצפי - עד חודש אוקטובר חייב להעמידה ולהחזיר בתאריך המקורי .

ועד אז ... להתראות !

I LOVE MY ALFA ROMEO


×
×
  • תוכן חדש...