Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

איזה שמן מומלץ לשים במנוע לטויוטה קורולה 2001 (דגם המנוע חדש בעל תזמון שסתומים משתנה) חלק אמרו לי חצי סינטטי 10W40, וחלק אמרו לי סינטטי מלא יותא טוב 5W40, אשמח לדעת מה באמת מומלץ לרכב הזה ואיזה חברה הכי איכותית (לא משנה מה המחיר)

 

תודה רבה.

פורסם

כי היא נותנת רשימה מגוונת מאוד

שאלתי אותם, הם אומרים : אתה יכול לשים 10W30 מינרלי או 5W40 סינטטי מלא או 10W40 חצי סינטטי, אין חשיבות למה

 

לדעתי אין כזה דבר שאין חשיבות לאיזה סוג שמן, לכן רציתי לדעת מה הכי מומלץ למנוע הזה.

פורסם

זה מה שאמרו לך במוסך מורשה?

אצל היבואן?

 

למיטב ידעתי בספר הרכב מדובר על 5w-30

מה שלא אומר, אגב, שלא תוכל לשים שמן סינטטי מלא - 5w-40 למשל, אבל אם לא משנה לך מה אתה שם, אני ממליץ על מה שהחברה ממליצה

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם
נראה לי שאני ישים 10W40 של ליקווי מוטי

 

זה חיקוי חדש של ליקווי מולי?:wink:

אין גבול לבושה, בדיוק הוצאתי מכנס עתיק מהארון כי קר פה, רשום עליו KOKER במקום KROKER .

אין לך ספר רכב? זה המידע הכי טוב, אל תסמוך על מה שאומרים במוסך.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

חחח

סליחה זה ליקווי מולי , לא שמתי לב לטעות.

 

בספר רכב רשום 10W30 מינרלי

 

המוסך המרכזי אומרים שזה אפשרי אבל עדיף סינטטי 5W40 או חצי סינטטי 10W40

 

אני רוצה לדעת מה באמת טוב ומתאים

פורסם

לפי ספר רכב , המלצה לשמן מינראלי?



מוזר מאוד, לפי דעתי כדאי לך לברר באתרים של שמנים איכותיים.

( כמו CASTROLL לדוגמה שגם מומלצים לטויוטה)

פורסם

הכי קל זה לגשת למוסך מורשה ולשאול, למרות שלא תמיד (מנסיון) במוסך יודעים לומר אם זה סינטטי מלא, חצי או בכלל מינרלי - להפתעתי כי רבה גיליתי את העובדה העצובה הזו לא מכבר..

בכל מקרה, לענינו - ליקווי מוטי זו אחלה חברה, אני משתמש ב-5w-40 סינטטי מלא שלהם - אמנם לפוקוס השמן המומלץ הוא 5w-30 אבל בספר הרכב מצויין במפורש שניתן גם סינטטי מלא כזה - כך שאין בעיה.

תוסיף תוסף MOS2 של ליקווי מוטי, שמור על המנוע ועל עצמך, סע בבטחה ותחזיק מעמד...!

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם

בסופו של דבר שמתי 10W40 של ליקווי מולי, מאמין שלא תהיה עם זה בעיה

 

בענין התוסף, מזה בדיוק התוסף MOS2 , מה תפקידו, במה הוא טוב למנוע?

×
×
  • תוכן חדש...