Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שקניתי (206XS) היה כבר פעם מגבר אז הבעלים הקודמים השאיר את כל החיבורים.

כחול ואדום שאני מאמין שהם של החשמל, וכבל RCA.

השאלה שלי אני אני קונה 2 מגברים איך אני אמור לחבור אותם?

פורסם

אתה צריך לפצל כל אחד מהחוטים (מחוט 1 לפצל 2 לחוטים)

את ה+ שבא מהמצבר

את ה- שאין לי מושג מאיפה הוא נלקח אצלך ברכב =]

ואת הRemote שנלקח מHU

ולחבר פשוט למגברים

פורסם

לוקח שני כבלים,+ -,מחבר את המגבר השני לראישון איתם וכך גם את הרמוט.

כבל+ שאמרתי לקחת יתחבר בין שני המגברים וכך גם קבל ה-,אם אני זוכר נכון אפשר לקחת גם את הרמוט מהמגבר הראישון.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אז אני צריך לקנות עוד 2 כבלים אחד של פלוס ואחד של מינוס?

יש אפשרות לחתוך את הכבר שיש לי? ולהוסיך לו סופיות?

פורסם

אם הכבל ארוך ומספיק לך אתה יכול לחתוך אותו אין עם זה שום בעייה.אתה צריך גם עוד RCA אחד או שניים תלוי מה אתה מחבר ואם יש עוד יציאות מה-HU

תיקח מהכבל + הראשי תחבר אליו מפצל מתח ותחבר למגברים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

קודם כל יש שם הכנה למגבר אחד כמו שאמרתי +,- ויש שם RCA שתיים ביחד כאילו צמודים.

אני רוצה לחבר עוד מגבר לסאב, אני חשוב שלHU יש יציאה מיוחדת לסאב, RCA יחיד, הגיוני?

 

כמה עולה מפצל מתח? ואיפה אני קונה סופיות לכבל שאני חותך?

למה צריך מפצל אם זה עובר דרך המצבר למגבר אחד ואז לשני?

פורסם

השאלה גם איזה עובי הכאבל חשמל שיש כבר ? ואיזה מגברים אתה מתכוון לשים. אם זה 8G כשהמצבר בתא המנוע ותשים לו 2 מגברים חזקים זה לא הכי הכי, במקום להתעסק עם מפצלים, אם וכאשר הכאבל מספיק בעובי ל2 המגברים תוכל לשים לו סופית, לחבר אותו למגבר אחד ומשם להעביר עוד כאבל עם עוד סופית עד למגבר השני, מעין גשר בין פלוס ממגבר אחד לשני.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
קודם כל יש שם הכנה למגבר אחד כמו שאמרתי +,- ויש שם RCA שתיים ביחד כאילו צמודים.

אני רוצה לחבר עוד מגבר לסאב, אני חשוב שלHU יש יציאה מיוחדת לסאב, RCA יחיד, הגיוני?

 

כמה עולה מפצל מתח? ואיפה אני קונה סופיות לכבל שאני חותך?

למה צריך מפצל אם זה עובר דרך המצבר למגבר אחד ואז לשני?

זה או מפצל או איך שאני הסברתי.המפצל מפצל + שרץ מהמצבר ל-2 + נוספים,כול אחד לכול מגבר.

או שפשוט בלי ושום מפצלים אתה משאיר הכול כמו שיש,לוקח זוג כבלים,ומעביר אותם בין:פלוס של מגבר 1 לפלוס של מגבר שני,ומינוס של מגבר אחד למינוס של מגבר שני.

 

דרך אגב,בלי להעליב,ניראה שרמת ההבנה שלך בחשמל לא ממש גבוהה,אז לא מומלץ לעשות זאת לבד.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אבא שלי מבין יותר ממני, גם במיוחד ברכבים.

אם אני רוצה לחבר מונו לסאב בתור מגבר שני, בHU יש לי כניסת RCA שרשום עליה סאב.

הסאב מתחבר רק ביציאה אחת? לא כמו רמקולים שיש להם ימין ושמאל?

פורסם

יציאת ה-SUB שאתה מדבר עלייה היא פשוט בשביל שתוכל לשלוט על הסאב מה-HU.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

למה לסבך את עצמך בשטויות ופיצולים?

אם כבר כשאתה מתקין במקום להעביר כבל אחד תעביר שניים .

×
×
  • תוכן חדש...