Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היתכוונתי לאטם ראש מנוע! בתמונה אתה רואה את כל המנוע מלמאלה ולצייר לך בדיוק את מקום הנזילה בלתי אפשרי.:-)

בתמונה סימנתי רק את איזור הבעיה שזאת מחלה ברכב הזה!

 

הבעיה הזאת נוצרת בדרך כלל לאחר שימוש במים במקום נוזל קירור.

בכל מקרה, אם יש לך נזילת שמן מאטם ראש, כנראה זה גם פוגע לך בקומפרסייה. אתה צריך להחליף אטם ראש. תיקון זה, אני מאריך עולה 1500 ש"ח. דבר מאוד חשוב- אם אתה הולך על תיקון זה, תשים אטם ראש מקורי בלבד! החליפיים לא מחזיקים מעמד.

 

אתה יכול פשוט לעשות ביטוח מקיף ולכסות את עצמך במקרה של גניבה אלה אם כן אתה רוצה להשתולל ולקנות מנעולים להגה ולידית הילוכים!

 

אגב לגבי תקלות נוספות-אני לא יודע אם זו מחלה ברכב אבל כשאני קניתי אותו כל התושבות מנוע היו קרועות!

תעשה בדיקה תושבת גיר, מנוע, ושתי התושבות התחתונות של המנוע!

אגב יכול להיות שרק ברכב שלי כי הוא אוטומט ומאכז אותי מאוד עד עכשיו!:cry:

זוהי לא מחלה ברכב זה ( לפחות לא בגיר רגיל). בכל מקרה, אם יש לך תושבת קרועה, אתה תרגיש את זה בזמן נסיעה. אם הכל חלק, לפי דעתי אין צורך לחפש בעיות שלא קיימות.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

ברשותי אחת כזו רק דגם GLXI וידנית! לגבי הבעיות שהעלתם, אטם ראש מנוע אכן נוטה להתבלות ולהרבה אנשים שאני מכיר יש נזילונת קטנה מהאטם ראש, אם לא דחוף, לא מחליפים, כשילך לך הראש אתה כבר תדע.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

בעייה שהייתה לי ב- GLXi - פקק המים הנמצא בגוף המנוע נפגע מקורוזיה (למרות שימוש קפדני בנוזל קירור). הדליפה הקטנה שנוצרה באזור גלגל התנופה גרמה לחלודה בסטרטר. מכיוון שהדליפה הייתה מאד איטית, לא הבחנתי בה עד שהסטרטר התקלקל בפעם השנייה. החלפת הפקק מחייבת פירוק גיר.

פורסם

הייתה לי סופר לנסר כזאת בדיוק אותו שנתון אותו דגם גם גיר רגיל אוטו פגז דברים שאני נתקלתי בהם תושבות מנוע מנוע צעדים והפקק של הרדיאטור מתפרק תמיד בחלק הפנימי שלו תשים לב לזה חוץ מזה נהנתי מהרכב מאוד אחלה אוטו שבעולם.

05Dec_0005.jpg

05Dec_0007.jpg

05Dec_0009.jpg

05Dec_0008.jpg

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

פורסם

אוטו מציון ומהיר,הטיפולים לא יקרים. אולי לא הכי חיסחוני מבחינת דלק אבל גם לא אוכל יותר מדי.

על המינוסים של האוטו אפשר להיתגבר,לטפל בתקלות בזמן והכל יהיה בסדר.

אני מאוד מרוצה מהרכב הזה! :-)

Hyundai IONIQ

פורסם
הייתה לי סופר לנסר כזאת בדיוק אותו שנתון אותו דגם גם גיר רגיל אוטו פגז דברים שאני נתקלתי בהם תושבות מנוע מנוע צעדים והפקק של הרדיאטור מתפרק תמיד בחלק הפנימי שלו תשים לב לזה חוץ מזה נהנתי מהרכב מאוד אחלה אוטו שבעולם.

 

כן אני מודע לזה שזה שנתון 97 והרכב מתבלה, אך עדיין אוטו מהיר מאוד לעומת ה306 , 1400 שהיתה לי, אגב הבקליות נשארו? :wink:

הרכב יכנס בקרוב לישור קו רציני : טיימינג +רצועות מנוע, קלאץ, צמיגים והחלפת שמנים ופילטרים.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

×
×
  • תוכן חדש...