Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

99,000 לידנית, 111,000 לאוטומאטית (וצפונה - תלוי באבזור).

 

עם זאת, קח בחשבון שמדובר בדגם שעומד לפני החלפה ובזמן הקרוב אמור להגיע הדגם החדש. כמה קרוב אני לא יודע.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
99,000 לידנית, 111,000 לאוטומאטית (וצפונה - תלוי באבזור).

 

עם זאת, קח בחשבון שמדובר בדגם שעומד לפני החלפה ובזמן הקרוב אמור להגיע הדגם החדש. כמה קרוב אני לא יודע.

 

תודה על המידע , דיברתי עם אחותי עכשיו והופתעתי שהיא הייתה בסוכנות הונדה פעם וראתה את הדגם הזה אבל היא אומרת שאין מקום לרגליים למי שיושב אחורה...אולי בדגם החדש יהיה יותר מקום.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

יש שם בדיוק את אותה הכמות מקום כמו במזדה 3 או אפילו יותר.

 

חוץ מזה לא אמרת שהיא הולכת לנסוע לבד או עם עוד בן אדם?

 

איך פתאום מקום מאחורה נהיה שיקול?

פורסם

אני לא מבין למה כל פעם שמישהו רושם שהוא רוצה לקנות מאזדה 3 אנשים פה אומרים שיש כבר מליון מכוניות על הכביש?

 

מה , כואב לכם שהמכונית הזאת מצליחה? יש לה שוק חזק? אז מה אם יש הרבה מאזדות כאלה על הכביש, זה אומר שהוא אוטו מאוד מוצלח.

 

זה אוטו אחד הטובים ואנשים פה סתם מדברים שטויות בגלל שהם קונים מכוניות שאין בהם הרבה עניין, אז תפסיקו לדבר שטויות.

 

לפי דעתי עדיף לך ללכת על המאזדה 3 , היא גם יותר גדולה מה- 2 וגם צריכת הדלק שלה דומה מאוד לצריכה של ה -2 לפי התגובות פה של האנשים.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

ה-3 הוא רכב בינוני ביותר.

 

זה שיש לה שוק חזק כי עם ישראל כבש וקונה את מה שהשכן קנה

 

זה היה עם הDL וזה היה עם הLANCER+SUPER LANCER

 

וזה עכשיו עם המזדה,היא לא מצטיינת בשום דבר,היא לא מרווחת,לא בטיחותית ולא חזקה במיוחד.

 

יש אלטרנטיבות אחרות הרבה יותר טובות,אני מסכים שגם קורקינט עם מנוע יכול הלביא אותך מA ל B אבל רובנו בפורום הזה רוצים גם להנות מהחוויה עד כמה שניתן.

 

בכל מקרה עם המזדה מדברת אליך עד כדי כך אף אחד לא יגיד לך לא לקנות,זה הרי הכסף שלך.

 

תעמוד ברמזור עם עוד 15 מאזדות בדיוק כמו שלך,עם טאסות,ומדבקה של החברה אליה היא שייכת.

 

אני אוסיף ואומר שהרכב הזה לא היה מצליח כל כך ללא חברות הליסינג שמהוות אחוז עיקרי במכירות הרכב בארץ.

וכן יש כאן אנשים שלא רוצים להרגיש עדר וכמו כולם,ולא דואגים למחיר של הרכב עוד לפני שקנו אותו,שזה כנראה מה שמעניין אותך

פורסם

דבר ראשון אני בכלל לא קשור לשום עדר ולשום נעליים.

 

דבר שני המאזדה הצליחה לא בגלל חברות הליסינג ( לחברות הליסינג יכול להיות שיש גם חלק ) אלא בגלל האמינות שמאזדה צברה במשך השנים.

 

הייתה אצלנו במשפחה מאזדה 323 משהו כמו 14 שנה עד שהחלטנו למכור אותה.

 

רק שמנו אותה בחנייה עם שלט למכירה וכבר התקשרו אנשים באותו היום.

 

סה"כ התקשרו עשרות אנשים לגבי האוטו והרבה אנשים התעניינו לגביו. למה בגלל שהוא אוטו שיש לו עדר? לא!

 

בגלל שהוא אוטו אמין וגם הוכיח את עצמו עם השנים לעומת מכוניות אחרות.

 

ובכלל לא מעניין אותי לעמוד עם עוד 100 מכוניות כאלה על הכביש.

 

למה כל פעם שיש מישהו ששואל על מאזדה כולם פה קופצים ומציעים לו פאביה? מה כל כך טוב באוטו הזה?

 

יש לך מאזדה בחנייה שאתה אומר שהוא אוטו בינוני ? אני נוסע עליו כל יום ואני יכול להגיד לך שהוא אוכל בלי מלח את כל הפאביות וכל הסיאט המחורבות שאין להם שוק בכלל ואם תשאל אותי אלה אם כבר מכוניות בינוניות . אז על מה אתה מדבר בכלל?

 

סיאט זה אוטו? פיאט זה אוטו? אלה אלטרנטיבות זולות שאנשים מחפשים.

 

איך זה שמאזדה כל כך מצליחה פה בארץ? תגיד לי אתה. ואל תגיד לי שזה בגלל שלשכן יש את האוטו הזה כי אתה סתם מדבר שטויות.

 

למה בכל זאת אנשים לוקחים את המאזדה למרות שיש להם מליון אופציות בחברות הליסינג ולפעמים יותר זולות?

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

אני רק רוצה להבין מדברים כאן על חווית נהיגה או על שמירת ערך ואמינות

 

כי במזדה תקבל רוב הסיכויים אמינות מופלגת כי הוא יותר עמיד למר ישראלי שלא מבצע טיפולים שוטפים בזמן ולא פותח את מכסה המנוע אלא אם כן הרכב נתקע באמצע הכביש.

 

רכבים אירופיים בימינו לא פחות אמינים מרכבים יפניים אבל בנוסף גם מציעים ברוב המקרים איכות הרכבה מעולה,איכות חומרים מצויינת,וגם איכות ונוחות נסיעה שאין במזדה,ושכחתי גם להוסיף בטיחות גם מבחינת מבחני ריסוק וגם מבחינת מערכות בטיחות

 

וכן רכבים אירופיים יותר רגישים להזנחה ובגלל זה נתפסים כפחות אמינים אבל אם תשאל כאן בפורום אנשים שיש להם רכבים אירופיים תראה שאנשים שכן מטפלים בהם באופן שוטף ולא רק כשהרכב נתקע באמצע הדרך מאוד נהנים מהם ולא מוכנים לקנות מזדה.

 

לי יש פוקוס והייתי במוסך לפני כמה ימים בגלל תקלה בכבל חיישן כריות אויר שסודר לאחר כ-20 דקות,אבל הסתכלתי כמה רכבי מזדה היו במוסך וכמה פורד,רובן היו ליסינג כמצופה,והיו גם כמה מאזדות ישנות שהבעלים שלהם הגיעו למוסך חלקן על גרר וחלקן בנסיעה,אחת עם ראש מנוע,אחת עם מדחס שהלך וזה היה MPV שנראה בן לא יותר מ-5 אולי 6 שנים,אז הסיפור שסיפרו לך לגבי זה שרכבים יפניים ובפרט מאזדה לא מתקלקלים,נראה לי שכדאי שתלך לספר במוסך של דלק מוטורס אולי הם צריכים לעשות קיצוצי כוח אדם כי כנראה שהם לא תכננו על החדשה הזאת.

 

לגבי למה ישראלים קונים מאזדה,חוץ מזה שהרכב נחשב אמין מאוד,אין שום דבר מיוחד ברכב,כמו שרשמתי בתגובתי הקודמת,ובטח שיש לו שוק חזק יש כמויות מטורפות של מאזדות בשוק במיוחד בחברות הליסינג,אתה חושב שלוי יצחק קובע את מחירי הרכבים בצורה כזאת שקבוצה 2 שומרת על המחיר שלה יותר טוב מקבוצות אחרות זה מקרי?

 

שוב אם אתה מחפש רכב בטיחותי,מרווח,איכותי ולא כמו שיש לכולם אל תקנה מאזדה,אם אתה רוצה להיות כמו כולם העיקר שהרכב ישמור על מחירו ולא איכפת לך אם אתה נשאר בחיים במקרה תאונה,וגם להצטופף בפנים כי זה רכב הכי נמכר במדינה אז באמת מאזדה זה בשבילך,תוכל להרגיש טוב עצמך ביחד עם עוד 50 מאזדות אחרות בפקק.

פורסם

כל פעם מחדש מדהימה אותי הקלות הבלתי נסבלת, שמאפשרת להוביל כמות של אנשים - כן, כמו עדר.

אולי ידידנו גם יועיל להסביר מה הסיבה לכך שיכולים לחלוף ימים עד אשר רואים מאזדה אחת - בכבישי אירופה?

או שמה, רק כאן יודעים מה זה רכב טוב?

ה 3 לא מצטיינת בכלום, והסיבה העיקרית לכך שהיא כה נפוצה מקורה בליסינג.

גם שם, מה שקובע, זה גודל ההנחה, שחברות הליסינג נהנות ממנה, וזו השיקול העיקרי לרכישה.

לגבי השוק החזק, ימים יגידו, ייתכן שנקבל תמונת מצב אחרת לגמרי ככל שישתחררו יותר רכבים למכירה משוק הליסינג והשוק יהיה סתום לגמרי.

פורסם

mishmeshב"ממון" בשבוע שעבר אני לא סגור על היום פורסמה תמונת מצב של רכבים שפורסמו ונמכרו, מספר המודעות שפורסמו ונמכרו של מאזדה 3 וטויוטה קורולה ירד ב12% אם אינני טועה.

זה מה שקורה שעשרות רכבי ליסינג מציפים את השוק.

 

ההצלחה של המאזדה 3 היא בזכות שוק הליסינג בלבד! ככה היה גם עם ה323, וככה גם יהיה עם ה-3 הבאה.

אתה יכול להתווכח על זה אתה יכול להתכחש לזה ולהאמין למה שאתה רוצה זו עובדה.

 

רכבים אירופאיים פחות נמכרים גם בגלל הסטיגמה שהודבקה להם, וגם בגלל שהיצרנים האירופאיים מסרבים לתת הנחות ליבואנים כדי שאלה ימכרו אותם בכמויות לחברות הליסינג.

נראה לך שאם גולף הייתה עולה כמו מאזדה אנשים לא היו מעדיפים גולף?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
דבר ראשון אני בכלל לא קשור לשום עדר ולשום נעליים.

 

דבר שני המאזדה הצליחה לא בגלל חברות הליסינג ( לחברות הליסינג יכול להיות שיש גם חלק ) אלא בגלל האמינות שמאזדה צברה במשך השנים.

 

הייתה אצלנו במשפחה מאזדה 323 משהו כמו 14 שנה עד שהחלטנו למכור אותה.

 

רק שמנו אותה בחנייה עם שלט למכירה וכבר התקשרו אנשים באותו היום.

 

סה"כ התקשרו עשרות אנשים לגבי האוטו והרבה אנשים התעניינו לגביו. למה בגלל שהוא אוטו שיש לו עדר? לא!

 

בגלל שהוא אוטו אמין וגם הוכיח את עצמו עם השנים לעומת מכוניות אחרות.

 

ובכלל לא מעניין אותי לעמוד עם עוד 100 מכוניות כאלה על הכביש.

 

למה כל פעם שיש מישהו ששואל על מאזדה כולם פה קופצים ומציעים לו פאביה? מה כל כך טוב באוטו הזה?

 

יש לך מאזדה בחנייה שאתה אומר שהוא אוטו בינוני ? אני נוסע עליו כל יום ואני יכול להגיד לך שהוא אוכל בלי מלח את כל הפאביות וכל הסיאט המחורבות שאין להם שוק בכלל ואם תשאל אותי אלה אם כבר מכוניות בינוניות . אז על מה אתה מדבר בכלל?

 

סיאט זה אוטו? פיאט זה אוטו? אלה אלטרנטיבות זולות שאנשים מחפשים.

 

איך זה שמאזדה כל כך מצליחה פה בארץ? תגיד לי אתה. ואל תגיד לי שזה בגלל שלשכן יש את האוטו הזה כי אתה סתם מדבר שטויות.

 

למה בכל זאת אנשים לוקחים את המאזדה למרות שיש להם מליון אופציות בחברות הליסינג ולפעמים יותר זולות?

 

 

עם כל הכבוד, אתה רק בן 18 , עם נסיון מוגבל בנהיגה, ובוודאי שאין ביכולתך לחוות דעה כל כך נחרצת על רכבים , אלא אם כן אתה תוצר של תרבות מוטורית ישראלית למהדרין.

כל הרכבים הם פשוט על הפנים מלבד היפניות ובמקרה שלך מאזדה..

היתה לכם 323 14 שנה, אני מניח שאתה זוכר את כל קורותיה של המכונית החל מגיל 4 .., תעשה טובה.

ה 323 היא גם לא דוגמא טובה במיוחד, אוטו בסיסי ביותר , אינו מצטיין בדבר , נוחות נסיעה רעה מאוד, עיצוב עצוב , ואולי אולי רק האמינות של הרכב מחפה על המגרעות רק אצל הישראלי המצוי, בשוק העולמי הרכב לא השאיר חותם כלשהו..

 

סיאט זה אוטו אכן, ופיאט שאתה כל כך מזלזל בה, .. טוב אין מה להרחיב אין לך מושג קלוש מה עושה היצרן באירופה.

ההצלחה של מאזדה יחודית לשוק הישראלי, בחו"ל היא יצרן נישה אשר עמד לפני פשיטת רגל וניצל על ידי פורד..

מאזדה אף עושה שימוש בפלטפורמות של פורד רחמנא ליצלן..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
יש שם בדיוק את אותה הכמות מקום כמו במזדה 3 או אפילו יותר.

 

חוץ מזה לא אמרת שהיא הולכת לנסוע לבד או עם עוד בן אדם?

 

איך פתאום מקום מאחורה נהיה שיקול?

 

המכונית מיועדת לאחותי +1 בלבד אבל לפעמים מצטרפים עוד אנשים לנסיעה והם צריכים לשבת אחורה , בכל אופן בנסיעת מבחן על המאזדה 3 שעשיתי לא האמנתי איזה איטית המכונית הזאת , הפלסיה שהייתה לי הייתה לוקחת אותה נראה לי.

 

בנסיעת מבחן על המאזדה 2 נראה שסוחבת יותר טוב אבל אחותי החליטה שזה לא בשבילה , ואנשים פה בפורום התלוננו שצריכת הדלק של המאזדה 2 גבוהה 1 ל 7 !!! בעיר בדיוק כמו המאזדה 3 .

 

נראה שההונדה ג'ז היא אופציה האוטומטית הכי טובה וגם במחיר למרות שהכי טוב ידני ,אבל היא למוכנה לשמוע על גיר רגיל.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

תשמע עקב זה שאבא שלי רכש בתקופה האחרונה רכב חדש מקבוצת הסופר מיני,חרשתי את הסוכנויות וראיתי ונסעתי בכל הרכבים הרלוונטיים.

 

אני חייב להגיד שלמרתהתמחור ההזוי של מאיר לג'ז הרכב חביב ביותר ,נסיעה נוחה מאוד,מרווח מאוד מבפנים אפילו יותר מחלק מהמשפחתיות הקומפקטיות בקטגוריה כגון מזדה 3.

 

גיר רציף בעל 7 יחסי העברה ומנוע 1.4,מה מביא לצריכת דלק טובה מאוד,והרגשה שאין חוסר כוח עקב התאמת מנוע+גיר מעולים.

 

הייתה הנחה של כ-5000 ש"ח למיטב זכרוני עד סוף חודש יולי לכל הדגמים,ההבדלים הם כמו כריות האויר וכמות חלונות החשמל.

 

קח בחשבון שהגעה של הדגם החדש צפוי בתחילת השנה ז"א מתחילת דגם 2009.

 

יש לצפות להנחות גדולות יותר ככל שהזמן מתקרב לתאריך היעד,כך שזה שווה בדיקה ונסיעת מבחן.

פורסם

מסכים עם כולם.

 

מזדה 3 אינה מצטיינת במיוחד (למעט התנהגות טובה ומהנה יחסית) ואני מעדיף (בכל רגע נתון) פורד פוקוס, פולקסווגן גולף, שקודה אוקטביה, סיאט לאון ואפילו יונדאי I30.

 

למזדה יש מוניטין טוב והיא נחשבת למכונית טובה ואמינה להחריד (יפנית או לא?).

בפועל, יש אופציות עדיפות ממנה והאירופאיות של היום לא נופלות (משמעותית) בסעיף האמינות.

 

תן לי סיבה אחת להעדיף את מזדה...

ועוד לא נגענו לאי יחודיות שלה - אפקט העדר במיטבו...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...