Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה כולם פה מדברים על ייחודיות?

 

אתה רוצה ייחודיות? תקנה לך פרארי , כדי שתהיה היחיד בארץ עם האוטו הזה.

 

אתם סתם ממציאים תירוצים , בגלל שהעדר לא קונה אותה אני לא אקנה. שיהיו עוד 100 מכוניות כאלו על הכביש , מה זה אמור לשנות?

 

ואם אני אקנה פאביה? מה אני האיש היחיד בארץ שקניתי אותה?

 

כמה שאתם מזלזלים במאזדה אתם פשוט לא יודעים איזה אוטו זה בכלל. סתם דעות קדומות יש לכם. חבל.

 

ולגבי המאזדה 323 שהייתה לנו, CX25GTI אתה מדבר שטויות בערימות. זה אוטו אחד הטובים ותאמין לי , תאמין לי, יותר טוב מכל אוטו באותה השנה ומכל סובארו DL או איזה פיאט שתביא.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה כולם פה מדברים על ייחודיות?

 

אתה רוצה ייחודיות? תקנה לך פרארי , כדי שתהיה היחיד בארץ עם האוטו הזה.

 

אתם סתם ממציאים תירוצים , בגלל שהעדר לא קונה אותה אני לא אקנה. שיהיו עוד 100 מכוניות כאלו על הכביש , מה זה אמור לשנות?

 

ואם אני אקנה פאביה? מה אני האיש היחיד בארץ שקניתי אותה?

 

כמה שאתם מזלזלים במאזדה אתם פשוט לא יודעים איזה אוטו זה בכלל. סתם דעות קדומות יש לכם. חבל.

 

ולגבי המאזדה 323 שהייתה לנו, CX25GTI אתה מדבר שטויות בערימות. זה אוטו אחד הטובים ותאמין לי , תאמין לי, יותר טוב מכל אוטו באותה השנה ומכל סובארו DL או איזה פיאט שתביא.

 

שטויות בערימות זה בהחלט מתאים לילד בן 18 ללא כל נסיון מוטורי אמיתי, אבל עם פה גדול ללא כל כיסוי ממשי.

אחד הטובים, תעשה לי טובה, אומרים ששתיקה שווה זהב, אמץ לעצמך את המשפט הזה..

 

החופש הגדול הולך להיות ארוך מאוד..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
למה כולם פה מדברים על ייחודיות?

 

אתה רוצה ייחודיות? תקנה לך פרארי , כדי שתהיה היחיד בארץ עם האוטו הזה.

 

אתם סתם ממציאים תירוצים , בגלל שהעדר לא קונה אותה אני לא אקנה. שיהיו עוד 100 מכוניות כאלו על הכביש , מה זה אמור לשנות?

 

ואם אני אקנה פאביה? מה אני האיש היחיד בארץ שקניתי אותה?

 

כמה שאתם מזלזלים במאזדה אתם פשוט לא יודעים איזה אוטו זה בכלל. סתם דעות קדומות יש לכם. חבל.

 

ולגבי המאזדה 323 שהייתה לנו, CX25GTI אתה מדבר שטויות בערימות. זה אוטו אחד הטובים ותאמין לי , תאמין לי, יותר טוב מכל אוטו באותה השנה ומכל סובארו DL או איזה פיאט שתביא.

 

במדינת ישראל, שכמעט כל רכב שלישי הוא מאזדה 3 אפילו רנו מגאן תיחשב כיחודית.

מסקנותיך אינן ברורות לגבי ה323, בכל מקרה הוא היה רכב לא מוצלח במיוחד...


×
×
  • תוכן חדש...