Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

היום קניתי פלגים לרכב שלי מסוג פאסאט 1.8T לאחר שניגשתי להחליף את הפלגים גיליתי 4 חוטי חשמל שמחוברים בעזרת תקע לכל פלג.

 

האם צריך לפרק את החוט של החשמל קודם? או שמושכים את החוט של הפלג עם החוט חשמל שמחובר בצד?

מבקש עזרה בפירוק ממי שכבר פירק בעבר או שמכיר את העבודה בהחלפת הפלגים הנ"ל.

 

תודה.

פורסם

החוטים מגיעים מסליל ההצתה. יש לשלוף כל חוט בניפרד להחליף את הפלג ולהחזירו לאחר החלפת הפלג כידי לא להתבלבל.

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

לחבר שלום,

 

1. הסר את סליל ההצתה יחד עם המחבר של הפלאג.

2. משוך כלפי את המחבר של הפלאג (קיים כלי מיוחד למטרה זו)

3. בכדי להוציא את הפלאג עלייך להשתמש במאריך לראצ'ט.

4. יש לסגור את הפלאג במומנט מתאים של 30 ניוטון-מטר

איזה כייף לי :)

פורסם

אני אנסה לשחרר את התקע קודם ולאחר מכן לשחרר את החוט של הפלג.

אני אנסה,במידה ולא אצליח אפנה למוסך.

תודה

פורסם

תוריד את המכסה פלסטיק מהמנוע, למעלה אתה תמצא 4 קויילים נפרדים אחד מעל כל פלאג, לכויילים יש 2 ברגי אלן באלכסון אלן 7 מ"מ נדמה לי, לא בטוח

 

תנתק בעדינות את הקונקטור (יש לו פחית נעילה!) פתח את האלנטים תמשוך את כל הכוייל למעלה, תכניס מפתח שלוף את הפלאג תכניס פלאג חדש סגור אותו עם מד מומנט (או עם רגש, במידה ויש לך רגש מתאים) תשחיל בעדינות את הכוייל חזרה, סגור את הברגים לא חזק מידי - שוב עם רגש תחבר את הקונקטור, ככה כל הארבע וסע לשלום

פורסם

קודם כל תודה

על איזה 4 ברגי אלן אתה מתכון,למעלה יוצאים 4 חוטים עם תקעים, לכל פלג תקע(אין שמה קווילים)

פורסם

מבקש את עזרתכם,היום ניסיתי להחליף את הפלגים,אבל אין שמה ברגי אלן אלה חוט חשמל שמחובר לכל פלג בעזרת תקע.

אין אני מוציא את התקע ,והאם אני שולף את החוט של הפלג אחר כך??

 

תוריד את המכסה פלסטיק מהמנוע, למעלה אתה תמצא 4 קויילים נפרדים אחד מעל כל פלאג, לכויילים יש 2 ברגי אלן באלכסון אלן 7 מ"מ נדמה לי, לא בטוח

 

תנתק בעדינות את הקונקטור (יש לו פחית נעילה!) פתח את האלנטים תמשוך את כל הכוייל למעלה, תכניס מפתח שלוף את הפלאג תכניס פלאג חדש סגור אותו עם מד מומנט (או עם רגש, במידה ויש לך רגש מתאים) תשחיל בעדינות את הכוייל חזרה, סגור את הברגים לא חזק מידי - שוב עם רגש תחבר את הקונקטור, ככה כל הארבע וסע לשלום

פורסם

אם אתה לא יודע מה אתה הולך לעשות, אל תתעסק עם זה.

אתה עלול לגרום נזק למשהו, אולי תשבור את הכוייל או תבריג חזק/חלש את הפלאג וזה יעלה לך ביוקר.

 

לך למוסך/מישהו עם ניסיון, שילמד אותך איך להחליף פלאגים, או לפרק את מה שאתה לא מצליח.

 

פשוט חבל שתגרום נזק יקר לתיקון ביגלל שטות

פורסם

צודק,רק ניסיתי לעשות לבד מכיוון שזה באמת נראה פשוט.

ועשיתי בעבר לכמה מכונית.

בנוסף קניתי כבר את הפלגים ככה שחבל..

  • ספונסר פורום
פורסם

בדגם מנוע הזה שלך מנוע AWT אין ברגים לחיזוק סלילי ההצתה למקומם

כמו בדגמים הישנים שהזכירו פה מנוע AGU ודומיו ,אצלך

הסלילים יושבים בלחץ בתוך השרוול שבראש המנוע ,כדי לחלץ אותם

עליך לנתק את החוט שמתחבר לכל אחד מהם ולמשוך אותם החוצה עם עזרה

קטנה של מברג שטוח למשל .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...