Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תראו M/// קניתי


toM\\\
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש סדובסקי ג'וניור - כל הכבוד על האומץ.

 

מניסיון קצר על הרכב הזה בחו"ל - בפירוש חיה רעה.

 

דבר איתי, אני אקשר אותך ליגאל שיתן לך טיפים :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש !

 

אם תהייה מעוניין יש לי סטרט-ברייס של מומו, מוט גישור עילי שגורם לרכב להיות ספורטיבי וקשיח יותר בנהיגה אמיתית . את ה M3 שלי מכרתי בלעדייו.. דיי דומה לשלך.

 

אתה מוזמן גם למדוד זמן ל100 בוידאו הנל

"http://video.google.com/videoplay?docid=-2787645722315042825" via Google Video
ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2787645722315042825

ועוד אחרים באיזור גוגל וידאו.

"http://video.google.com/videoplay?docid=4998304338052532628" via Google Video
ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

http://video.google.com/videoplay?docid=4998304338052532628

 

יגאל

n709000056_2159218_9687.jpg

3012379.JPG

D

פורסם

רכב מדהים אין ספק!! תתחדש!

 

עכשיו בקשר למספר רישוי של האוטו, אתה לא חושב שיש שם משהו מאחורה? בכל זאת האוטו הזה לא יכול להיות עם 14 בסוף, גם ידוע שמכוניות עם 14 בסוף ו9 בהתחלה זה מתכון לצרות. יש לך מושג למה זה ככה? יבוא אישי?!

 

זה מאוד מעניין אותי לדעת, אם תוכל לענות זה יכול להיות טוב!

 

בכל מקרה, סע בזהירות!

Polo 2012

פורסם

גוזל, מה הבעיה שהרכב יהיה עם 14 בסוף?

ומה ידוע בכך שמכוניות עם 14 בסוף ו9 בהתחלה זה מתכון לצרות?

 

אשמח להסבר:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בוא נגיד שבימינו לא חסרות מרצדסים ואוקטביות עם 9 בהתחלה ו14 בסוף משמע האוטו היה מוניות ואין ספק בכך! וזה בדוק!

הרי אין אוקטביות או מרצדסים וכיוב' במודלים של מכוניות עם 60/14 בסוף נכון? יופי...

לדעתי זה גם די מוכר כל הנושא הזה, ומי שלא יודע אז שיתחדש.

 

בעיקרון האוטו המדובר לא היה מונית אבל בכל זאת זה מחשיד.

בעל הרכב יכול לספק לנו מידע?

Polo 2012

פורסם

הרכב שמחובר למספר ה"נל יכול להתגלות כבעייתי בהחלט... לרשיון הנהיגה.:-D

 

מברוק, תיהנה נראה שווה.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

בעיקרון האוטו המדובר לא היה מונית אבל בכל זאת זה מחשיד.

בעל הרכב יכול לספק לנו מידע?

 

 

לדעתי, ייבוא.

 

אבל מה זה משנה, היא מדהימה !8)

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

האוטו אכן שימש בתור מונית!

בשלב מסויים הפכו אותו לאוטובוס ולקראת סוף תקופתו עם הבעלים הקודמים הוא שימש בתור כבאית..

 

:lol:

 

תודה לכולם האוטו פשוט מדהים מכל הבחינות!

 

הM יחסית רכה, אחרי המיאטה הקשיחה שלי האוטו מרגיש יותר פינוק מהארד קור!

אולי בעתיד אני יוסיף קוויק שיפט, כרגע הגיר קצת ארוך.

 

בינתיים נתפלל לאלוהי המשכורת.. :-D

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

תתחדש, בהחלט רכב שהוא חלום רטוב של כל חובב הגה.

למרבה האירוניה, בדיוק באותו היום שקיבלת את הרכב המהיר הזה, הודיעו לי שאני הולך להיות נהג תומ"ת בצבא (תומ"ת=תותח מתנייע, כלי שסוגר 50 קמ"ש בלחץ).

אם רק היה לך מושג עד כמה אני מקנא :)

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

קודם כל מזל טוב.

אני הייתי קונה אוטו כזה אפילו בלי שלדה בכלל!

רק ליופי ולצליל זה מספיק טוב

פורסם
רכב מדהים אין ספק!! תתחדש!

 

עכשיו בקשר למספר רישוי של האוטו, אתה לא חושב שיש שם משהו מאחורה? בכל זאת האוטו הזה לא יכול להיות עם 14 בסוף, גם ידוע שמכוניות עם 14 בסוף ו9 בהתחלה זה מתכון לצרות. יש לך מושג למה זה ככה? יבוא אישי?!

 

זה מאוד מעניין אותי לדעת, אם תוכל לענות זה יכול להיות טוב!

 

בכל מקרה, סע בזהירות!

 

 

מונית? זאת M3 לא BMW דיזל, מעניין כמה תעלה מונית שספייל ב-M3 , אני אישיתי לא הייתי מתנגד לסוע במונית שהיא M3 :roll:.

פורסם
רכב מדהים אין ספק!! תתחדש!

 

עכשיו בקשר למספר רישוי של האוטו, אתה לא חושב שיש שם משהו מאחורה? בכל זאת האוטו הזה לא יכול להיות עם 14 בסוף, גם ידוע שמכוניות עם 14 בסוף ו9 בהתחלה זה מתכון לצרות. יש לך מושג למה זה ככה? יבוא אישי?!

 

זה מאוד מעניין אותי לדעת, אם תוכל לענות זה יכול להיות טוב!

 

בכל מקרה, סע בזהירות!

 

מן הסתם מדובר בייבוא אישי...

14 בסוף אומר שהיא נחתה כאן בערך לפני שנתיים עד שלוש...

 

זו השניה המקורית שאני רואה בארץ, אחרי הM3 צהובה קבריולט. (יש שמועות על עוד 2-3 )

 

לא צריך להוסיף שומדבר לרכב, האנונימיות היא כל היופי. (למרות שחסר לי בעין הפתח בכנף הקדמית)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...