Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תראו M/// קניתי


toM\\\
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש - כלי מדהים :twisted:

לא חסר M בארץ, יש אפילו CSL אחת...

 

 

האם שדי חסר M בארץ, המבחר מצומצם מאוד. אגב אין M3 CSL בארץ, במיוחד E36.

 

ככה שתום שיחק אותה.

BMW E30 325i Coupe

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הM3 האמריקאית הגיעה עם 240 כ"ס עם מנועי S50\52 US.

 

הM3 האירופאית מ1992 עד 1995 הגיע עם מנוע 3.0 S50B30 ו286 כ"ס.

מ1996 ומעלה (כמו של תום) הגיע עם מנוע 3.2 עם 321 כ"ס וגיר 6 הילוכים.

BMW E30 325i Coupe

פורסם

בלוח פוקוס האחרון פורסמה M3 קבריולה שנת 95 במחיר של 110 אלף:shock:,אני רק מתאר לעצמי כמה אתה השקעתה8).

תיתחדש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תתחדש! אין על ההרגשה להגשים חלום אמיתי, לא משנה איזה. => בטח אתה מתבאס ללכת לעבודה או ללימודים, או לעשות כל דבר שהוא לא לנהוג בה :)

פורסם
בלוח פוקוס האחרון פורסמה M3 קבריולה שנת 95 במחיר של 110 אלף:shock:,אני רק מתאר לעצמי כמה אתה השקעתה8).

תיתחדש.

 

ישראל ישראלוב

פורסם

וואוו!! איזה לא פייר! הפרת את יחסי הכוחות מול אחיך: עכשיו גם יש לך מכונית טובה יותר משלו וגם כישרון נהיגה עדיף משלו. באסה.

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

פורסם

ניסית להיות מצחיק אבל ויתרת על העובדות - חשבתי שבספר פלצני המיאטה הגדול NB זה יותר טוב מ-NC, לא?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ניסית להיות מצחיק אבל ויתרת על העובדות - חשבתי שבספר פלצני המיאטה הגדול NB זה יותר טוב מ-NC, לא?

 

 

היי שטרנית!

 

מאז שנפתרת מסממן "הארי פוטר" (משקפי הראיה שלך), התברכת בסממן משתמשות טמפוני " O.B", אהה? אחרת, קשה עד בלתי אפשרי להבין מניין הבטחון העצמי המופרז שאתה מציג לאחרונה.

ובכל זאת, אני בניגוד לעילוי, מעדיף NC משופרת במתלים על פני NB. יחד עם זאת, בכל הקשור להתנהגות נטו וחיבור, ה - NB בוודאי טובה יותר. חבל רק שהמנוע שלה מפיק ביצועים עגלתיים (בדומה לביצועי "הגבר" שלך - מילה של ר').

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.


×
×
  • תוכן חדש...