Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תראו M/// קניתי


toM\\\
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זו השניה המקורית שאני רואה בארץ, אחרי הM3 צהובה קבריולט. (יש שמועות על עוד 2-3 )

 

יש אחת לבנה שפגשתי בתחנת דלק בתחילת ינואר :roll:

הבעלים טוען שהוא יד ראשונה מייבוא אישי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל תתחדש, רכב מדהים במיוחד האקזמפלר הזה ספציפית אחד השמורים בארץ. שמור על עצמך ועליו. :)

 

אני יודע על 6 E36 M3 מקוריות בארץ, ועוד שתי מושתלות.

 

אתה מוזמן להגיע למפגשי מועדון במוו.

BMW E30 325i Coupe

פורסם

יצא לי לראות את הרכב פעמיים בחודש האחרון- פעם אחת במכללת נתניה ופעם שנייה במחלף גלילות. הרכב נראה מדהים במציאות! תתחדש.

פורסם

אפילו אני מקנא מכיוון שלא מכרו את הדגם הזה בארה"ב...

 

אני לא יודע באיזה מצב הרכב,אבל אני ממליץ בחום להתחיל עם החלפת כל התושבות גומי ברכב, ויש הרבה.

פורסם

המון מזל טוב........

 

אין לך מושג כמה הדלקת אותי עם המודעה הזאת,אני כל פעם מגיע למצב של "על סף רכישה" של רכב ספורטיבי,וברגע האחרון השפיות חוזרת אליי ואני ממתין עם זה.......

 

סתם בשביל לסבר את האוזן (העין) למחירים של הרכבים האלה איפה שאני גר,כנס לקישורית הבאה:

 

http://www.car8.com/2cardetails.php?id=112437

 

תרגום:

 

הרכב שנת 96,עלה לכביש ב-97,יד שנייה,86K קילוטמטר,הרכב משופר ועם פנים של שניצר,ונמכר בסכום השערורייתי של 62,000 שקל !!!!

 

בא לי לבכות....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תום הרכב נראה מדהים יצא לי לעקוב אחר המודעה כמה שבועות

 

תתחדש הגשמת חלום של לא מעט אנשים כאן בפורום (בין היתר גם שלי)

 

8)

 

אגב

 

זמן להחליף את הסימלון :)

פורסם

אתה צודק!

בקרוב תמונה חדשה :twisted:

תודה שוב לכולם!

 

גולן, אני ישמח לעוד עצות, אני יבדוק את העניין הזה

 

 

EDAN82 אני חייב לציין שאם הייתי משתמש מספיק בשכל עם לפני שקניתי את הM, במצבי, לא הייתי קונה!

 

היה שווה!

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

ללא כל צל של ספק- היא אחת המדהימות!

לדעתי, יפה יותר אפילו מהדגמים החדשים של ה-M.

כמו שכבר הזכירו מעליי, אנג'ל אייז והיא מושלמת! :shock:

 

 

נשאר לי רק לאחל לך מזל-טוב ושתתחדש על האקסמפלר המדהים הזה!

תהנה ממנה כמה שתוכל ושתשמור עלייה יפה כמו שהיא היום.

פשוט הנאה לעיניים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
מן הסתם מדובר בייבוא אישי...

14 בסוף אומר שהיא נחתה כאן בערך לפני שנתיים עד שלוש...

 

זו השניה המקורית שאני רואה בארץ, אחרי הM3 צהובה קבריולט. (יש שמועות על עוד 2-3 )

 

לא צריך להוסיף שומדבר לרכב, האנונימיות היא כל היופי. (למרות שחסר לי בעין הפתח בכנף הקדמית)

 

אתה צודק,

 

אני מכיר את הרכב - והוא יובא לכאן באשרת עולה.

 

מקורי לחלוטין, ומכונה מדהימה!

 

העלות ההתחלתית שלו לא כל כך זולה, אם כי אני מאמין שבעל הרכב הרויח יפה.

 

תקופת ההמתנה היא 5 שנים, מה שמסבך לדעתי את פעולת ההעברת בעלות. (אם בוצעה כזאת - ככל שידוע לי יש לשלם קנס)

 

כמו שאמרתי, תתחדש.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תודה תודה!

התמונות מהאירוע של קארזזז לפני שנה וחצי

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

סדובסקי-באמת יצאת תותח!

מברוק

 

יגאל -

אני לא מאמין שיש לך עדיין את הסטראט הזה

עוד מהימים שהייתה לי קומפקט עלובה

(לפני 4 שנים)


×
×
  • תוכן חדש...