Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונטרה ל"ירוקים" שבינינו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וזאת עוד לפני שלקחנו בחשבון את הנאדים של הפרות המשוגעות שלהם.

 

אז מה אתה מציע שנתחיל להתקין ממיר קטליטי מיוחד לפרות ? :lol:

ניראה לי שעליתי על סטרט אפ , ממיר קטליטי לך , לאישתך ולשאר הסובבים אותך במחירים חסרי תקדים בואו להיות הראשונים שיצלו את העולם מהתחממות גלובלית רכשו עוד היום ממיר קטליטי ותיהנו מהתקנה חינם.

פורסם
) בואינג 747 פולט 400 טון של CO2 ב-24 שעות מה שיצריך 250 מכוניות בשנה שלמה.

 

כמה נוסעים מעביר הבואינג בשנה ?

כמה נוסעים מעבירות 250 מכוניות בשנה ?

לאיזה מרחקים טס הבואינג ? ולאיזה מרחקים נוסעות המכוניות ?

 

השאלה היא מהו הזיהום לנוסע כפונקציה של מרחק וזמן ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

חבל שהוא משווה את המכוניות של היום למטוסים של פעם (לפני 30 -40 שנה פותח 747-400)

 

לגבי זמן ומקום יחסית לכמות נוסעים זה השווה נכונה היותר

 

עוד כמה שנים הוא כבר לא יוכל להתווכח עם העובדות.

 

787 - יצרוך כ30% דלק פחות, יחסית למטוסים של היום (ואני מדבר על 767 ו 777)

 

A380 - לוקח כמות נוסעים מאוד גבוהה, גם יחסית ח747, ועם זאת הוא צורך פחות דלק ממנו.

 

אני מאמין שפרט לפיתוח מנועים חשמליים, יגיע היום וגם אנו ניסע במכוניות פלסטיות עם מנוע חשמלי, בגלל חומרי ייצור זולים יותר וקלים יותר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
רגע, יש פה מישהו שחושב שניתן לעצור את ההתחממות הגלובלית?

ונניח שכן... מי יודע מה יהיו ההשלכות של זה?

בסופו של דבר, גם כדור הארץ הוא רק בורג קטן במערכת...

 

התחממות הגלובלית הואצה מאז המהפכה התעשייתית ובעיקר ביובל האחרון.

אז למנוע- לא

להאט - בתקוה שכן

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
in Great Britain, global warming will change the climate to reflect that of the south of Spain. How could that be a bad thing?

 

 

ענק !!!

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...