Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים תגידו מזל טוב, קניתי JL AUDIO 250/1 V2 ,חדש דנדש מהקופסה.

עכשיו אני צריך המלצה לסאב, עם תיבה, כי אני לא מאלו שבונים, לא מחפש להרעיד את כל השכונה, יותר חשוב לי איכות הסאונד.

תקציב - בואו נגיד עד 1000 ש"ח (כולל תיבה אני מזכיר).

 

תודה.

פורסם

תתחדש...:-)אחלה מגבר אולי תלך על הJL W3תוסיף קצת ועם אין לך את התקציב. אז אתה יכול ללכת על ה סרווין וגה החדשים הם גם טובים...

פורסם

תחסוך טיפה, כדי לקנות משהו טוב באמת

 

לי על המגבר הזה מחובר PEERLESS XXLS, מרוצה מאוד מהתוצאה וייבאתי אותו מחו"ל

אומנם הדרך יותר מסובכת אבל אני לא מכיר סאב יותר מדוייק ממנו

 

יש לא מעט נושאים שנפתחו בנושא סאבים עדיף לערוך חיפוש

פורסם

הבעיה היא שיש יותרמידי נושאים. אני לא משתמש כבד, רוצה משהו לאיכות השמיעה שיתאים למגבר מבלי להתחיל להוציא עוד כסף. אשמח לקבל המלצות סציפיות.

 

תודה.

פורסם

אני דיברתי על הJL W3 שאותו אתה מכיר בטח והוא עולה בערך 1800 ש"ח כולל תיבר או שאתה יכול ללכת על הסרווין וגה החדשים. שיש שני אופציות

1.הHAD שהו אחלה של סאב הייה לי את הHAD הישן והוא באמת אחלה של סאב.(900 ש"ח )

2.הסרווין וגה דגם V- MAX שהוא קצת יותר טוב ואותו שמעתי והוא חזק מאוד אחלה של סאב.(קצת יותר יקר 1200 ש"ח)

שני הסאבים ללא תיבה והם 12 אינץ אולי גם תוכל למצוא יותר זול אבל זה בערך המחירים.

אבל אתה חייב לשמוע קודם ואחר כך להחליט.

אני הכי ממליץ על הW3

בהצלחה

פורסם

אני לא יכול לשמוע כרגע כי אני בארה"ב, יכול להיות שאני אקנה פה את הסאב ולכן אני צריך המלצה. תלוי כמה זה יעלה פה ואם יהיה לי מקום לזה. אקיצר אני צריך המלצה למשהו שבודאות לא יאכזב! :)

פורסם

וכמו כן,קראתי שמונובלוקים בנויים לעבוד עם התנגדויות נמוכות, זה נכון?

אם יש לי מונובלוק שיכול לעבוד ב בתחום של 1.5-4 אוהם זה אומר שכדאי לי לחפש לו סאב בעל התנגדות נמוכה ככל האפשר?

 

אולי כדאי שאני אבהיר את השאלה, המגבר הנ"ל מוציא 250W RMS עבור כל התנגדות בין 1.5-4 אוהם

אז על סאב עם איזו התנגדות כדאי לי ללכת?

פורסם

לא חשבתי על זה, אבל אמרו פה בפורום שה DF זה נתון סתמי וחסר משמעות כי כל מה שמעל 100 נשמע אותו דבר.

בכל מקרה אני עדיין מבקש המלצה ספיצפית על משהו איכותי בצורה ודאית במחיר הזה.

 

וחוץ מעניין הDF יש עוד השפעות שכדי להתחשב בהן בקשר להתנגדות?

×
×
  • תוכן חדש...