Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

1. יש לי מד לחץ אוויר קטן שעלה לי 30 ש"ח. שמתי לב שהוא ומד לחץ האוויר שבתחנות הדלק מראים ערכים שונים. על מי לסמוך ?

2. בדקתי את מערכת ה ABS (אמרו לי שכדאי לנסות פעם כדי שבמקרה חירום אני אדע את ההרגשה ולא אופתע), ושמעתי קול של חריקה מהצמיגים. עכשיו מערכת ה ABS אמורה למנוע את הנעילה של הצמיגים, אז למה יש את הקול הזה ? (יש לציין כי הצמיגים חדשים ולחץ האוויר בהם תקין)

פורסם

1. מדי הלחץ בתחנות דלק לא מדוייקים מכיוון שלא מכיילים אותם כנדרש לפי החוק (שמים Xין)

2. מד לחץ פשוט ב-30 שקלים אמור לתת לך קריאה נכונה אבל אינני יכול להגיד לך בוודאות מהו הדיוק שלו וכמה זמן הוא ימשיך להיות מדוייק.

אני הייתי סומך על מד הלחץ שרכשת.

אני אישית משתמש במד-לחץ כמו של פעם שרכשתי אותו באנגליה וכבר 10 שנים אני משתמש איתו.

דומה לזה שבתמונה

5-D-JD-3212.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום

1. יש לי מד לחץ אוויר קטן שעלה לי 30 ש"ח. שמתי לב שהוא ומד לחץ האוויר שבתחנות הדלק מראים ערכים שונים. על מי לסמוך ?

2. בדקתי את מערכת ה ABS (אמרו לי שכדאי לנסות פעם כדי שבמקרה חירום אני אדע את ההרגשה ולא אופתע), ושמעתי קול של חריקה מהצמיגים. עכשיו מערכת ה ABS אמורה למנוע את הנעילה של הצמיגים, אז למה יש את הקול הזה ? (יש לציין כי הצמיגים חדשים ולחץ האוויר בהם תקין)

 

פעולת הABS היא כך, שהיא נועלת את הגלגל ומשחררת בתדירות מאוד גבוה. (בגלל זה יש תחושת פמפום, בדוושאת הברקס באת פעולת המערכת.)

 

באמצעות פעולה זאת ניתן לקבל גם יכולת בלימה וגם יכולת תמרון באת בלימת חרום.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אחלה תודה לשניכם על התשובות. יש לי עוד שאלה קטנה: בעוד מספר ימים אני הולך לבצע פוליש+פלסטלינה+וקס.

אני נוהג לנקות את האוטו מדי יום שישי ואת הטיפול הנ"ל אני מבצע ביום שלישי. השאלה שלי היא עד כמה האוטו צריך להיות נקי לפני הטיפול (מספק לנקות כמה ימים לפני ולשמור שלא יהיה יותר מדי אבק ולכלוך או לנקות יום לפני)

תודה מראש

פורסם

ליכלוך על הצבע שכולל בתוכו- חלקי פיח, חול אבק וכו'.. יכול לגרום לשריטות בצבע באת הטיפול.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...