Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

האמת שכבר די הרבה זמן אנחנו מחפשים רכב שני למשפחה.

הדגש הוא על רכב לא גדול שישמש את אימי לנסיעה לעבודה מדי יום בדרך בינערונית, עירונית ומדי פעם מנתניה לחיפה... לא משהו רציני.

בקיצור מה שחשוב זה שהרכב יהיה אמין!!!!! חסכוני בדלק וטיפולים וחלקים לא יקרים.

אני כמובן רוצה שגם יהיה זריז, ביצועים טובים ויציבות על הכביש ונוח!

 

הסכום הוא בסביבות 30 עד 37 מקסימום.

חשבנו כבר על כמה אופציות כמו:

סקודה פאביה 1400 2003 ידנית

פולקסווגן פולו 1400 2001 ידני\אוטומט

פיאט פונטו ספייס 2001-2003 1300 ידני

אופל אסטרה 1600 2001 אוטומט

 

אשמח מאוד לתגובות ולהצעות נוספות !!! :)

פורסם

לגבי הפביה, עשה חיפוש.

 

במידה ויהיו שאלות נוספות - אשמח לענות.

 

ואם זה לא מובן, אני הייתי הולך על הפביה - הבחירה הטובה ביותר (בידני. האוט' עצלנית מאוד - כנ"ל הפולו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS תודה על התגובה..

 

לפני שפרסמתי את ההודעה קראתי כמעט את הכל על סקודה פביה ורואים שאתה מעריץ מושבע..

מה שלא מובן לי זה שאתה המלצת על ה100 כ"ס האם ה75\68 נחשבת גם טובה? בגלל שמאוד מאוד מאוד קשה למצוא 100כ"ס מה שגם זה הרבה יותר יקר...

מצאתי סקודה פביה 2003 , 1400 ידני, כסופה עשתה 120,000 ק"מ יד שנייה... (לא יודע אם זה איזו גרסה זו-צריך להתקשר)

כדאי לי ללכת על זה? או שעדיין לחכות כי גם ככה עד שמוצאים סקודה הנשמה יוצאת...

פורסם

ה-68 כ"ס חלשה מידי.

 

ה-75 כ"ס יובאה לארץ אך ורק עם תיבה אוט' - וגם היא לא מי יודע מה זריזה (די עגלתית).

 

ה-101 כ"ס היא הגרסה המומלצת - והיא מספקת תמורה מצויינת למחיר שלה :-)

זריזה, חסכונית, מאובזרת יותר...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה שבנוגע לפביה תקשיב לRS , הוא מדבר מתוך ניסיון רב.

 

ובקשר לפביה עם ה120K , הייתי מחכה עוד קצת ומוצא עם ק"מ נמוך יותר.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

פאביה היא חלק ממשפחה של מכוניות כמעט זהות:

פולו, איביזה, קורדובה ופאביה.

ביניהן תוכל למצוא מכוניות עם מנוע של 100+ כוחות סוס.

האיכות שלהן והאמינות, לדעתי (יש לנו הכל במשפחה..) זהה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
פאביה היא חלק ממשפחה של מכוניות כמעט זהות:

פולו, איביזה, קורדובה ופאביה.

ביניהן תוכל למצוא מכוניות עם מנוע של 100+ כוחות סוס.

האיכות שלהן והאמינות, לדעתי (יש לנו הכל במשפחה..) זהה.

 

בני, אני לא מסכים - בכלל.

 

הפביה איכותית, נעימה ונוחה יותר מהפולו (הייתה לנו 1.4 אוט', מודל 07 - לכמה ימים וממש התאכזבתי ממנה) ומהאיביזה.

 

ובכנות - היום לא הייתי קונה את האיביזה, אלא הייתי ממתין עוד קצת לפביה MK2

אומנם האיביזה מאוד נחמדה - אבל זה לא זה, לצערי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ובכנות - היום לא הייתי קונה את האיביזה, אלא הייתי ממתין עוד קצת לפביה MK2

אומנם האיביזה מאוד נחמדה - אבל זה לא זה, לצערי.

 

קבל צל"ש על הכנות.

 

לא קל למצוא בימנו, הרבה אנשים שיודו כי רכבם החדש שניקנה זה עתה אינו מה שהם באמת ציפו. בד"כ הדבר מלווה במסע שכנוע עצמי ארוך כי זו היתה הקניה המושלמת...

 

אהבתי.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

עידן, זאת לא הייתה הקנייה המושלמת - מודה ומתוודה (והאמת? לא אמרתי דבר שכזה...).

 

האיביזה חזקה יותר, זריזה יותר, מאובזרת משמעותית ונראית מצויין - אבל היא נופלת מהפביה בנוחות הנסיעה, באיכות תא הנוסעים, בנהיגה עצמה (אהבתי יותר את הפביה - ההגה שלה הרגיש הרבה פחות מנותק) וגם באמינות (אכן כן - רק ביום ראשון האחרון האיביזה יצאה מסופ"ש במוסך :-().

 

בסופו של דבר - קיבלנו לא מעט תמורה בסכום ששילמנו,

רק חבל שבכללי היא פשוט פחות טובה מהפביות שהיו לפניה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עידן, זאת לא הייתה הקנייה המושלמת - מודה ומתוודה (והאמת? לא אמרתי דבר שכזה...).

 

האיביזה חזקה יותר, זריזה יותר, מאובזרת משמעותית ונראית מצויין - אבל היא נופלת מהפביה בנוחות הנסיעה, באיכות תא הנוסעים, בנהיגה עצמה (אהבתי יותר את הפביה - ההגה שלה הרגיש הרבה פחות מנותק) וגם באמינות (אכן כן - רק ביום ראשון האחרון האיביזה יצאה מסופ"ש במוסך :-().

 

בסופו של דבר - קיבלנו לא מעט תמורה בסכום ששילמנו,

רק חבל שבכללי היא פשוט פחות טובה מהפביות שהיו לפניה...

 

סופ"ש במוסך? הרכב בסה"כ מספר חודשים על הכביש... בהחלט לא נעים.

 

מקווה שזו תיהיה הפעם האחרונה שהרכב יהיה במוסך (מלבד טיפולים כמובן).

 

נ.ב: תמיד אפשר למכור את האיביזה ולרכוש פאביה MK2 חדשה (לכשתגיע כמובן), אם כ"כ אהבתם את הפאביה.

 

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

תודה לכולם על התגובות!

 

 

ובמידה והחלטתי לקנות פביה 68 כ"ס עד כמה היא עגלה?! ברמה כזאת שאני לא יצליח לעלות לירושלים? או ברמה נורמלית?

 

וחוץ מזה כמה בערך צריכה לעלות ה100 כ"ס? הרבה יותר מה68?! האם שווה להשקיע את הכסף בשביל נסיעות בינערוניות קצרות ומדי פעם מנתניה לחיפה? או שכבר עדיף בכלל ללכת על הפולו 1400 2001 או אסטרה 1600 2001?!

 

מצטער על כל השאלות :) פשוט אני כבר מבולבל...

פורסם
עידן, זאת לא הייתה הקנייה המושלמת - מודה ומתוודה (והאמת? לא אמרתי דבר שכזה...).

 

האיביזה חזקה יותר, זריזה יותר, מאובזרת משמעותית ונראית מצויין - אבל היא נופלת מהפביה בנוחות הנסיעה, באיכות תא הנוסעים, בנהיגה עצמה (אהבתי יותר את הפביה - ההגה שלה הרגיש הרבה פחות מנותק) וגם באמינות (אכן כן - רק ביום ראשון האחרון האיביזה יצאה מסופ"ש במוסך :-().

 

בסופו של דבר - קיבלנו לא מעט תמורה בסכום ששילמנו,

רק חבל שבכללי היא פשוט פחות טובה מהפביות שהיו לפניה...

 

את ההשוואה האולטימטיבית רק אני יכול לעשות כי יש לי ועל שמי שתי מכוניות משנת 2007 שעשו בדיוק אותו מספר ק"מ (כ 40000 ק"מ).. קורדובה 2007 1400 100 כ"ס ופאביה (סטיישן) 2007 1400 100 כ"ס, שתיהן ידניות.

אז ככה: קורדובה: אפס תקלות, תאוצה מרשימה, חסכונית ומרווחת.

פאביה: אפס תקלות, תאוצה מרשימה, חסכונית ומרווחת.

זה מה שאני יכול לומר על שתי מכוניות שזהות מבחינת האוטומכניקה, מעולות באיכות הייצור.

בקיצור, כל מה שאמרתי שזו אותה משפחה, לדעתי, מנסיוני נכון.

לכן עצתי לפותח השרשור: עזוב את המנוע החלש, תתרכז ב 100 כ"ס ובחר את הרכב הכי טוב שאתה מוצא בשוק המשומשות, יהא זה איביזה, פולו, קורדובה, או...פאביה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...