Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Focal K2POWER KF165 שאלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הסט הנ"ל אתמול יחד עם סאב של JBL ומונו של JBL עכשיו יש לי גולף 06 והתעקשתי להישאר עם הHU המקורי המתקין אמר לי שזה רעיון רע כי הסט הנ"ל מאבד הרבה מאוד איכות אני יודע שזה מוריד טיפה מהאיכות אבל האם המתקין צודק שזה מוריד הרבה מאוד מהאיכות?

 

תודה.

פורסם

תלוי .

אם תשקיע במעבד צלילים דוגמת Audiocontrol או אפילו ה 3SIXTY של רוקפורד אז האיכות לא תיפגע בכלל , אם כבר תעלה .

אם תשתמש במנחת ב 200 שקל , אז כמובן ..

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
תלוי .

אם תשקיע במעבד צלילים דוגמת Audiocontrol או אפילו ה 3SIXTY של רוקפורד אז האיכות לא תיפגע בכלל , אם כבר תעלה .

אם תשתמש במנחת ב 200 שקל , אז כמובן ..

בסדר מה נשמע?

למה להטעות אנשים.

 

אין בכלל מה להשוות בין HU איכותי לזה המקורי, וזה לא משנה באיזה מעבד אתה משתמש (הוא יהיה יותר טוב ממנחת).

העניין הוא הפיענוח של האות מדיגיטלי לאנולוגי ומעבד בתוך HU שעושה את זה.

לתת ל K2 לעבוד על HU מקורי זה פשע!

בדרך גם היתי מחליף מגבר למשהו קצת יותר "איכותי".

פורסם

להחליף בהחלט. בHU המקוריים איכות השמע ירודה מאוד (אני לא מדבר על LEXUS:shock:), מעבדי סאונד למיניהם ישפרו משמעותית את האות הנכנס למגבר אבל כל זה לא ישתווה להד יוניט בינוני +, בתקציב של 2000 ש"ח בערך.

פורסם
בסדר מה נשמע?

למה להטעות אנשים.

 

אין בכלל מה להשוות בין HU איכותי לזה המקורי, וזה לא משנה באיזה מעבד אתה משתמש (הוא יהיה יותר טוב ממנחת).

העניין הוא הפיענוח של האות מדיגיטלי לאנולוגי ומעבד בתוך HU שעושה את זה.

לתת ל K2 לעבוד על HU מקורי זה פשע!

בדרך גם היתי מחליף מגבר למשהו קצת יותר "איכותי".

 

 

איזה תגובה ...... היה לך פעם 3SIXTY או מכשיר דומה ? שאתה עונה בחריפות כזאת ??? לי יש 3SIXTY והיה לי HU ניקמיצי ... אני בניגוד אליך יכול להשוות , הם עבדו על אותו ציוד .

 

אין הבדל באיכות , אני מנחית עם ה3SIXTY ,הוא מעולה , אך מסורבל עד שולמדים להתקין אותו ברכב , ומאוד רגיש מבחינת סאונד , אם ההתקנה הראשונית לא נכונה הסאונד פחותת טוב (שאני מתכוון התקנה , אני לא מתכוון לחייווט אלא לאיתחול של המכשיר על המערכת הקיימת)

פורסם
בסדר מה נשמע?

למה להטעות אנשים.

 

אין בכלל מה להשוות בין HU איכותי לזה המקורי, וזה לא משנה באיזה מעבד אתה משתמש (הוא יהיה יותר טוב ממנחת).

העניין הוא הפיענוח של האות מדיגיטלי לאנולוגי ומעבד בתוך HU שעושה את זה.

לתת ל K2 לעבוד על HU מקורי זה פשע!

בדרך גם היתי מחליף מגבר למשהו קצת יותר "איכותי".

 

אני מתאר לעצמי שהאיכות תישאר ירודה ביחס לאקליפס ב 8 אלף שקל שלך .

לא כל אחד מליין , למה להטעות אנשים ? כן זה לא אותו דבר , אבל על הד יוניט נורמאלי ב 1000 ש"ח זה ישמע אותו דבר , ויש אנשים שמוכנים להקריב את זה בשביל לא להתעסק עם אוטו חדש ובניות מפייבר ובלאגנים .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אני לא מבין איך משאלה על מנחת מקבלים פה הצעות על החלפת מגבר .... חחחחחחח

 

ולבחור עם האקליפס של ה8 אלף אני מציע שתשמע 3SIXTY 2 לפני שאתה עונה בזלזול ,זה לא מכובד:)

פורסם

מה שאתם לא מבינים זה שהגישה שלכם היא לא נכונה (לרוב).

לרוב מה שקורה פה בפורום זה שאנשים קונים סט קומפוננט איכותי לדוגמת ה K2P,אלייט,היבריד.

ואז קונים מגבר שבמקרה הטוב, איזה JBL. לאחר מכן קונים איזה HU בינוני מינוס במקרה הטוב, או מחברים לHU מקורי.

על התקנה אני לא מדבר בכלל. קונים סט חיווט ב 100 שקל דוחפים את הרמקולים לתוך המקומות המקוריים וזהו.

לא חושבים בכלל על הנפח הדרוש לאותו אלמנט. כמה אלייטים מסתובבים פה שמותקנים בתוך דלת?

רוצים לקנות מערכת ב 3000 ש"ח שתכלול הכל במקום לבנות מערכת שלב שלב (והשלב הראשון הוא לא רמקולים).

איטום רק מתחיל לחלחל פה בפורום,במקום להוות בסיס למערכת טובה.

ואני לא בא לטעון פה שום דבר בקשר לאקליפס, וזה גם לא עניינכם כמה הוא עלה לי או כמה יש (אין) לי בעו"ש. בפחות מחיר מה 3SIXTY אפשר להביא אלפיין 9855\12\13\53\15 חדש\משומש קלריונים למינהם ולקבל כימעט את אותן פונקציות ואיכות הרבה יותר טובה.

איכות לא מתבטאת רק באיזון טונלי (שמושגת דרך הEQ ) אלא יש את המיקרו במה, הדרך בה מועברים הכלים והקול של הזמרים ועוד הרבה דברים שקצת קשה להגדיר במילים, כל זה נעבד כאשר משתמשים בHU לא איכותי ולא לדבר על אות שהוגבר בתוך ה HU אם אחוז עיווט של 10% ואז מונחת חזרה.

DIFORCE אם התגובות שלך באות להצדיק את ההחלטה שלך (שעוד לא התקבלה) אז שיהיה לך לבריאות, אבל אתה על הדרך גם מטעה אנשים אחרים ומשריש דעה מוטעת.

מה שאתם ממליצים לו זה לנסות לרפאות מחלה כרונית אם אקמול,אולי זה יקטין את הסימפומים אך עדיין הבעיה תישאר.

ובכלל יש לי הרבה מה להגיד על הרמה של הפורום,במיוחד בשנה אחרונה.

פורסם
מה שאתם לא מבינים זה שהגישה שלכם היא לא נכונה (לרוב).

לרוב מה שקורה פה בפורום זה שאנשים קונים סט קומפוננט איכותי לדוגמת ה K2P,אלייט,היבריד.

ואז קונים מגבר שבמקרה הטוב, איזה JBL. לאחר מכן קונים איזה HU בינוני מינוס במקרה הטוב, או מחברים לHU מקורי.

על התקנה אני לא מדבר בכלל. קונים סט חיווט ב 100 שקל דוחפים את הרמקולים לתוך המקומות המקוריים וזהו.

לא חושבים בכלל על הנפח הדרוש לאותו אלמנט. כמה אלייטים מסתובבים פה שמותקנים בתוך דלת?

רוצים לקנות מערכת ב 3000 ש"ח שתכלול הכל במקום לבנות מערכת שלב שלב (והשלב הראשון הוא לא רמקולים).

איטום רק מתחיל לחלחל פה בפורום,במקום להוות בסיס למערכת טובה.

ואני לא בא לטעון פה שום דבר בקשר לאקליפס, וזה גם לא עניינכם כמה הוא עלה לי או כמה יש (אין) לי בעו"ש. בפחות מחיר מה 3SIXTY אפשר להביא אלפיין 9855\12\13\53\15 חדש\משומש קלריונים למינהם ולקבל כימעט את אותן פונקציות ואיכות הרבה יותר טובה.

איכות לא מתבטאת רק באיזון טונלי (שמושגת דרך הEQ ) אלא יש את המיקרו במה, הדרך בה מועברים הכלים והקול של הזמרים ועוד הרבה דברים שקצת קשה להגדיר במילים, כל זה נעבד כאשר משתמשים בHU לא איכותי ולא לדבר על אות שהוגבר בתוך ה HU אם אחוז עיווט של 10% ואז מונחת חזרה.

DIFORCE אם התגובות שלך באות להצדיק את ההחלטה שלך (שעוד לא התקבלה) אז שיהיה לך לבריאות, אבל אתה על הדרך גם מטעה אנשים אחרים ומשריש דעה מוטעת.

מה שאתם ממליצים לו זה לנסות לרפאות מחלה כרונית אם אקמול,אולי זה יקטין את הסימפומים אך עדיין הבעיה תישאר.

ובכלל יש לי הרבה מה להגיד על הרמה של הפורום,במיוחד בשנה אחרונה.

 

ברשותך , אני חולק על מה שאתה אומר , אני במקצוע מהנדס אז אני מבין קצת בטכנולוגיה ,גם האקליפס שלך עם ההיליקס לא שומר על ליניאריות של מידע דיגיטלי וגם הדיקודר של ה24 ביט אם יש לך לא יעזור לך אם המגבר שלך לא יודע להתמודד איתו .

 

מה שאני מציע זה ..... שמשפטים בסגנון " מיקרו במה וכל מני שאתה לא יכול להגדיר במילים" , אל תגדיר , ואם אין לך את הכלים להתמודד עם מונחים מדעיים והפתרון שלך הוא להשתמש בהסברים שמישהו הסביר לך ואתה לא יודע בכלל על מה מדובר אז.....

פורסם

פוקאל זה רמקול שדורש כיוונים מדויקים וצריך ידע בשביל להגיע איתו לסאונד נקי ואיכותי

אחרי HU מקורי ו3SOXTY.2 עדיין יהיה קשה להוציא ממנו מה שהוא יכול

 

אצלי באוטו היה מותקן KF עם 3SIXTY על HU מקורי, היום כבר יש HU אחר והסאונד השתפר המון

:wink:
פורסם
פוקאל זה רמקול שדורש כיוונים מדויקים וצריך ידע בשביל להגיע איתו לסאונד נקי ואיכותי

אחרי HU מקורי ו3SOXTY.2 עדיין יהיה קשה להוציא ממנו מה שהוא יכול

 

אצלי באוטו היה מותקן KF עם 3SIXTY על HU מקורי, היום כבר יש HU אחר והסאונד השתפר המון

 

 

שווה לשים אותו אחרי הד יוניט טוב ?????

 

 

הבעיה שכל מי ששם אותו זה ברכבים יקרים שלא רוצים להרוס שליטה מההגה ופאנלים וכדומה ......

 

ולי היה K2P KPS עליו .... לא אהבתי , עכשיו יש לי DLS והם עובדים יופי יחד .... המסקנה שלי בגדול , שרמקולים כוחניים כמו הפוקאלים .... לא עובדים טוב עם הנחתות

פורסם

בונים מערכת ברמה גבוה ולא רוצים להרוס שליטה מההגה??

ברכבים יקרים? אני בסיטרואנים שלי הרסתי כבר פעמיים. ומה גם שהרכב לא ממש יקר. מה שצריך למערכת ברמה טובה.זה HU טוב, מגבר טוב, רמקול טוב והתקנה טובה.

והרבה עבודה מעשית ולא תאורטית.

×
×
  • תוכן חדש...