Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נושא שאני בור בו , כמו עוד הרבה אחרים... :lol:

עד כמה משנה באמת האיכות של חוטי ההצתה - אלו שמחברים בין הפלגים למפלג וכו' .

איזה סט חוטים נחשב באיכות טובה ומה טווח המחירים ?

 

תודה

דובי

(כמובן שאם יש חשיבות אז אני מחפש משהו בעל אורייטנציה ספורט מוטורית...)

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ברכב שלי (פונטו GT) לשעבר זה גרם לקירטועים במנוע.

חוטים מיתוצרת ספליט פייר או איך שלא רושמים את זה ולכן אנני ממליץ עליהם אבל יכול להיות שזה גרם לבעיה ברכב הספציפית הזה.

 

אל תצפה שהחוטים ידחפו את הרכב קדימה.

רז...

פורסם

אם החוטים הקיימים תקינים, לא יורגש שום הבדל.

החוטים האלה הם אביזר שלא תורם לבד כלום להספק או בכלל למערכת ההצתה.

אם תשפר את כל מערכת ההצתה לחלקים משופרים, אז מצד אחד הם הכרחיים ומצד שני, כל השפצור הזה של מערכת ההצתה יוציא אולי 2 כ"ס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תראה, איפה המערכת הזאת מוכיחה את עצמה כחשובה?

ברכבי מרוץ שעובדים לאורך כמה שעות ברציפות ב 8-10K סל"ד,שם חשוב מאוד איכות וכמות הניצוצות בהתחשב בכמות הניצוצות המטורפת שהמערכת דורשת.

 

שם פשוט בילתי אפשרי להשתמש עם מערכות סטנדרטיות (ברור שבעצם כן אפשר אבל אתה מאבד המון כ"ס בגלל ניצוצות חלשים מידי או דילוגים על ניצוצות) ואז בעצם באים היצרנים ומודדים את ההפרש בלי ועם מערכת משודרגת ומפרסמים שהמערכת נותנת 25.5 כ"ס תוספת.

 

אבל זה לא תוספת הספק, זה פשוט תנאים כאלה שמערכת סטנדרטית לא עומדת בדרישות ולכן פוגעת בהספק.

 

ברכב כביש רגיל לא תקבל תוספת הספק על מערכת הצתה סטנדרטית תקינה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מניסיון של שנתיים עם חוטים SPLITFIRE בעובי 8 מ"מ אין שום עלייה בהספק או כל שינוי מורגש.

 

מיותר

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אנסה לעזור

מערכת ההצתה המשופרת תעזור בעיקר בשני תחומים

א. תשפר את מומנט המנוע על ידי שריפה טובה יותר של התערובת ואת זאת נרגיש כאשר המנוע יהיה בעומס ,האצה או גרירה

ב.תחום הסלד הסופי ,תחום שבו מערכת ההצתה הקונבנציונלית נכשלת עקב הזמן הקצר של בניית השדה החשמלי בסליל ההצתה

תמדד עלייה נוספת בסלד הסופי של המנוע

 

הפתרונות לא אחרו לבוא (כרונולוגית)

זוג פלטינות

זוג סלילי הצתה לכל המערכת

סליל הצתה נפרד לכל צילינדר

טרנזיסטור להגברה ומיתוג טובים יותר

מתגים מסוגים שונים במיקומים שונים,הול, השראתיים על גל הארכובה או על גל הזיזים,או בתוך המפלג עצמו

מערכת מגנטו (בדומה לאופנועים) ברכבי מרוץ ,בעיקר מסלול אובלי,או דראג

זוג מצתים לכל צילינדר(אלפא דגמים מאוחרים ,מרצדס )

 

עליך לדמיין את מערכת ההצתה כצינורות המובילים מים ,צינור(חוט ההצתה) בעל התנגדות קטנה יותר לא יגדיל את כמות המים העוברת דרכו בצורה מורגשת

 

לכן צודק בגירה ,החלפת המערכת כולה כולל מגבר הצתה מסוג של MSD (משחרר מספר ניצוצות ולא אחד ,חזקים יותר) או כל חברה אחרת ,כולל סליל הצתה יעיל יותר,תהיה הבחירה ההגיונית בשיתוף של חוטי ההצתה

 

וליאשה

בנוגע לBMW

כל יום לומדים דברים חדשים :wink:

יגאל(האדם ,לא החלק)

פורסם

גם אני אמור להחליף מתישהו את חוטי ההצתה,

השאלה כזאת: יש לי פורד אסקורט שנת 88 מה אני בעצם צריך להחליף בשביל הצתה טובה יותר?

כויל, חוטי הצתה, פלגים ובזה נגמר הסיפור?

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם

הייתה בפורום השוואה (עם מוטי אם אני זוכר נכון)

שלקחו כמעט את כל סוגי חוטי ההצתה סטנדרתי ופשוט

בדקו התנגדות לכולם ו...

BERU - מצויינים בעלי מוליכות גבוהה והמשתלמים ביותר במחירם

BS + MADE IN USA - הגרועים ביותר

 

בעיקבות ההמלצות קניתי את הBERU לגולף

ההתנעה קלה יותר - ממש בנגיעה

המנוע מרגיש "עגול" ומאוזן יותר

 

הסט עלה לי כ350 ש"ח וסה"כ הייתי מרוצה

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

קודם כל על החוטים להיות תקינים.

צריך לברר עבור רכב ספציפי מה אומרים לגבי בלאי החוטים.

במיאטות NA/NB ממליצים החלפה כל 30,000 למשל (חם מאוד שם בתא מנוע).

 

NGK עובדים מצויין.

אבל נפש איטלקית עדינה אולי לא תואהב השתלה יפנית (בטח תוצרת סין) ומעדיפה איזה BRAND חוטים אחר.

 

מדידת התנגדות לא אומרת כלום והיא בכלל לא רלוונטית.

אני ד"א בזמנו מדדתי - ובחוטים ישנים שנראו רע התנגדות הייתה נמוכה הרבה יותר מחוטים חדשים.

וגם הבדל התנגדות משתנה מאוד בהתאם לאורך החוט (והם לרוב אכן כולם באורך שונה).

בקיצור - צריך למדוד "עקבה" (אימפדנס) ולא התנגדות.

בתנאים ביתיים בד"כ זה בלתי אפשרי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...