Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מעוניין בחוות דעת על פאסאט B4 שנת 1995

ידנית מנוע 1800 בנזין

 

חוות דעת..

אמין לא אמין

חזק? ( בטיחותי הכוונה)

מהיר?

וכל מה שאפשר..

תודה מראש

פורסם

לא הייתי קורה לזה אמינות. הדבר הכי טוב ברכב הזה הוא המנוע, שמאוד אמין וירוץ הרבה. המרכיבים האחרים של הרכב לא ממש אמינים והשנתון די גבוהה. היית לי גולף אותו שנתון ואותו מנוע, למרות הטיפול המסור הרכב בילה לעתים קרובות בתיקונים מסוגים שונים. מהיר הוא לא, אך סוחב די טוב בסל''ד הנמוך. מנוע הזה לא אוהב סל''ד גבוהה ומתבטא בסל''ד נמוך.

הגיר הידני (כמו גם האוטומטי) לא אמין, ולעתים לא מגיע אפילו ל-150 אלף.

 

מה שכן, הרכב די מפנק ומספק סביבה איכותית וחכמה.

 

בטיחות - תלוי באיזה גרסה הרכב בא, עדיף בכל זאת עם שתי כריות אויר קדמיות. הגרסאות האחרות דלות כריות אויר לגמרי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
לא הייתי קורה לזה אמינות. הדבר הכי טוב ברכב הזה הוא המנוע, שמאוד אמין וירוץ הרבה. המרכיבים האחרים של הרכב לא ממש אמינים והשנתון די גבוהה. היית לי גולף אותו שנתון ואותו מנוע, למרות הטיפול המסור הרכב בילה לעתים קרובות בתיקונים מסוגים שונים. מהיר הוא לא, אך סוחב די טוב בסל''ד הנמוך. מנוע הזה לא אוהב סל''ד גבוהה ומתבטא בסל''ד נמוך.

הגיר הידני (כמו גם האוטומטי) לא אמין, ולעתים לא מגיע אפילו ל-150 אלף.

 

מה שכן, הרכב די מפנק ומספק סביבה איכותית וחכמה.

 

בטיחות - תלוי באיזה גרסה הרכב בא, עדיף בכל זאת עם שתי כריות אויר קדמיות. הגרסאות האחרות דלות כריות אויר לגמרי.

אני יודע שהנושא ישן ושאני מקפיץ אותו, אבל זה הנושא שלי ונראה לי עדיף שאקפיץ אותו מאשר שאפתח חדש

 

אפשר עוד אנשים עם חוות דעת על הרכב??

מעניין אותי איך הוא יחב לרכבים אחרים בשנה

 

לגבי זה שהגיר לא אמין, בדקתי עם גדולים ממני זה נכון לגמרי לגבי האוטומטי, הידני לא כך

×
×
  • תוכן חדש...