Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר הנ"ל נמצא ברשותי ואני מעוניין לראות פרטים לגביו וחיפשתי באתרים פשוטים ולא מצאתי... אני חושב שאולי כמה חבר'ה פה יוכלו לעזור לי לקבל חוות דעת ויותר אינפורמציה לגבי המגבר... תודה

פורסם

אולי יש עד אנשים ששמעו על המגבר הזה...

המגבר הוא מדגם ישן הוא לא חדש מהחנות... יכול להיות שיוצר לפני חמש שש שנים גם

וגם הייתי מעוניין לדעת עם זה שהמגבר ישן יכול להשפיע על האיכות הסאונד שלו

פורסם

בטח שכתוב עליו אלפיין הוא נראה בדיוק כמו כל המגברים מהדור הישן שלהם...

כאילו הוא נראה זהה לחלוטין וגם מי שמעוניין למכור לי אמר לי שזה אלפיין מכורי רק רציתי לראות אם אולי שמעתם על חיקוי שנראה בדיוק כמו מגבר מקורי של אלפיין... או שאולי אתם יודעים איך להבדיל בין זיופים "מקצועיים" אם יש כזה דבר בכלל אני ינסה לעלות תמונה של המדבר

פורסם

יש לי את המגבר

גם לי אנשים אומרים זיוף זיוף זה שמועה שרצה הרבה זמן

זה מגבר מעולה מהסדרה היותר ישנה של אלפיין המגבר חזק מאוד 1000W

אני מרוצה ממנו 4 יציאות

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

העניין הוא שלא קיים מגבר של אלפיין בדגם שציינת אלא מגבר בדגם MRV-F540 המגבר הזה הוא מגבר של 4X80W.

בכל מקרה בין אם הוא זיוף ובין אם הוא מקורי 1000W הוא אפילו לא יתן בנתוני MAX.

 

תצלם את המגבר ותעלה תמונה שלו, זה יוכל לעזור לדעת אם הוא זיוף או לא.

פורסם

לי אין איך לצלם אותו אני ישמח אם מישהו יוכל

שמעתי את ה LANZER VIBE 420 על סאב של פיוניר 304C

ולי יש את אותו סאב על המגבר של אלפיין ואצלי שומע באס יותר מדיוק יותר חזק ויותר יפה

הוא מוציא צלילים יפים

מגבר חזק

אני ישמח אם תבדקו את העניין אחת ולתמיד

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

מבירור שעשיתי מדובר בזיוף.....,אבל זיוף שמוציא סאונד "לא רע יחסית" למותגים הסיניים העלומים הקיימים בשווקים

והכי חשוב שאתה מרוצה מהסאונד שלו

×
×
  • תוכן חדש...