Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסית להתקשר למשטרה?

"שלום משטרה? אני גר ברחוב "ככה וככה" עברתי שם עם הכלב לפני כמה דקות וראיתי שם צעירים שחלקם מעשנים סמים והאחרים מנופפים באלות וסכינים על עוברי אורח..."

קח במבה גדולה, חכה 15 דק' ותיראה איך מפזרים הפגנה...

 

ואם זה לא עוזר, יש חומר כזה שניקרא "מסיר צבע"... אחלה חומר, באחריות :lol:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אנו המנהלים כל כך אוהבים את הודעותיו של מר הונדה125, שמעתה והלאה נשמור לעצמנו את הזכות לקרוא אותן ראשונות, לפני שנשתף את שאר המשתמשים.

ככה אנחנו, מניאקים כמו כאלו שמרטיבים ביסלי בטירונות.

זה לא פייר. אתם הורסים לנו את כל הכייף.

חוץ מזה, תיכף השביתה גם ככה נגמרת.

פורסם
אנו המנהלים כל כך אוהבים את הודעותיו של מר הונדה125, שמעתה והלאה נשמור לעצמנו את הזכות לקרוא אותן ראשונות, לפני שנשתף את שאר המשתמשים.

ככה אנחנו, מניאקים כמו כאלו שמרטיבים ביסלי בטירונות.

 

או, הנה רעיון טוב!

יוסי, אני חייב לציין שאם הייתי במקומך רעיון הקליעה ממרחק נשמע מפתה. אבל כשזה לא על הנייר זה עניין מיותר ומסוכן פי כמה.

אני רואה אותך כאדם אחראי למעשיו אם עד עכשיו לא ירדת למטה עם עלה משטרתית ועשית קצת פחחות בבני אדם

זאת אומרת שלהמליץ לך לעשות את זה - אני לא. אבל, למדתי שאם שום גוף אחר לא מעוניין לעזור לך אז הדרך היחידה להתגבר על כוח זה עוד יותר כוח.

אם תרד אתה למטה כנגדם אף אחד לא יודע אם תחזור.

אם תארגן קבוצה של אנשים שאולי יותר גרועים מהם, אני בספק אם פיזית ידידיך הטובים יוכלו פיזית לחזור אליך לשכונה ולעשות בלאגן. לשיקולך.

 

לילה (או מה שנשאר ממנו לפחות) טוב, ויטלי.

GS300.

פורסם

יוסי יוסי, איפה במוצקין? דווקא לא אמורים להיות שם ערבים. במיוחד ברחוב ללא מוצא.

 

ספר לי, אני אקרא לחבר'ה (שעושים את זה בשביל הכייף, דפוקים).

משכנתא זה קל

פורסם

יוסי יש רק פתרון אחד לבעיה שלך כוח.

אני אומר לך את זה מתוך ניסיון אני גם בגיל שלהם בן 17 ויש לי הרבה חברים ערסים בשכונה(פעם גם הייתי ערס עד שהבנתי שזה דפוק) והייתי עושה פעם בדיוק מה שהם עושים רעש בלאגן ולא נותן לאף אחד לישון מאז התבגרתי ואני בדיוק מבין אך הילדים האלו חושבים.

אם אתה רוצה שזה יפסק תרד למטה ותגדי להם שישתקו והיו בשקט אם אחרי שאמרתה להם להיות בשקט הם לא היו בשקט פעם הבאה תרד תתפוס אחד אל תרביץ לו אבל תורידי לו סתירה או משהו בסגנון איך שאתה רוצה ותגיד לו שפעם הבא תפרק לכולם תצורה.

אבל אם את יורד כבר לבד אז תתפוס אותם שהם היו קצת ולא חבורה שלמה אחרת הם פשוט כולם יעלו עלייך אבל אם תתפוס שתיים או אחד לא היה להם ביצים לריב איתך כי ערסים רבים מכות רק ואך ורק בחבורות.

תאמין לי זה הפתרון היחיד רק כוח ומכות הם מבינים כי ברגע שהם יבינו שיש מישהו שיותר חזק מהם הם לא יעשו כלום.

פורסם
מכל הבלגן הזה.

תגדירו לי מזה "ערס"?

 

כל אחד אומר "ערס, ערס" נראה לי בתכלס הוא בעצמו לא יודע מזה "ערס".

 

זאת ההגדרה:

ערס – סטריאוטיפ חברתי, אשר מזוהה באפיון התנהגותי-תרבותי וכולל מוטיביים לשוניים, התנהגותיים, תרבותיים ותעסוקתיים. זהו ביטוי סלנג המקובל בישראל לפרחח. היסטוריה של המושג מקור המילה ערס הוא סרסור או "רועה זונות" בערבית, והגינונים אשר יוחסו לסרסורים התאימו לסוג מסוים של אנשים בעלי רקע עברייני, תושבי שכונות רוויות פשע, בעלי חזות חיצונית מצועצעת, עטויים צמידי זהב ("גורמטים") ושרשראות מוזהבות, דוברים שפה עילגת, לא משכילים, ופעמים רבות נוהגים באלימות מילולית ופיזית.

 

ולדעתי ערסים זה סתם אנשים שמושפעים מסיפורים ומסרטים שהם ראו ושמעו וחושבים שהם עבריינים שיכולים לעשות מה שהם רוצים לקלל להרביץ ולהראות לכולם עד כמה שהם גברים.

 

 

נ.ב

הרגע הייתה רעידת אדמה ממש חזקה כל החדר שלי רעד הרגשתם את זה???????

פורסם

אני חושב שאלו אנשים לא משכילים שאין להם כבוד כלפי שום סוג של סמכות וחיים בעולם שכולו סבל.

 

הם הולכים ברחוב ומחפשים בעיות וכל פעם שהם יכולים הם מראים ש"שלי הכי גדול/חזק/רועש/מהיר/וכו'".

 

ואכן, הרגשתי את הרעידה!

פורסם

ערסים זה באמת אנשים ללא כבוד הם לא מכבדים שום דבר ואף אחד אבל שפוגעים להם בכבוד הם מוכנים לרצוח כאילו כבר איזה כבוד יש לערסים סתם אנישם מסכינים שעושים מעצמם פושעים

 

ויוסי שוב הפתרון היחיד שלך זה מה שאמרתי לך תשתמש בכוח ואל תפחד, למה במדינה שלנו מבינים רק כוח

פורסם

צודקים.

לא צריך להיות ערס כדי שיגידו שאתה גבר!

אם אתה גבר אמיתי- יהיה לך בעיות אתה ישר תגיב בלי בעיות.

ערס- מחפש לעצמו בעיות ועושה אותם.

 

רק בויקפדיה רשום "ערסים שהולכים עם שרשראות, גורמטים", הכללה דפוקה, פה מדבר "סטריאוטיפ".

אני הולך עם שרשרת (בר מצווה) ולא ערס.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
צודקים.

לא צריך להיות ערס כדי שיגידו שאתה גבר!

אם אתה גבר אמיתי- יהיה לך בעיות אתה ישר תגיב בלי בעיות.

ערס- מחפש לעצמו בעיות ועושה אותם.

 

רק בויקפדיה רשום "ערסים שהולכים עם שרשראות, גורמטים", הכללה דפוקה, פה מדבר "סטריאוטיפ".

אני הולך עם שרשרת (בר מצווה) ולא ערס.

 

 

אז מה גם אני הולך עם שרשרת וגורמטים ואני לא ערס למרות שפעם הייתי והייתי גאה בזה( חח תקופה שהייתי ילד מושפע)

פורסם

מצטער, אבל ההגדרה של "גבר אמיתי" בשבילי לא קשורה להתמודדות עם מצבים כאלו, אלא להיות מסוגל להסתדר בחיים, ללמוד מטעויות, להודות במה שעשית לא בסדר, ללמוד מכל מה שקורה מסביב, להיות בעל עקרונות מוצקים וברורים, אבל באותו זמן לא לסכן כל כך את החיים שלך רק בשביל כבוד.

 

מה זה כבר כבוד? זה מה שאידיוטים שמתעניינים בכבוד מעריכים, ואותי זה לא מעניין.

 

בשבילי הדבר החשוב ביותר הוא החיים. אחרי שיש לי חיים אני יכול להחליט איך לחיות אותם.

אין סיבה סתם להסתכן בשביל "כבוד".

 

"כבוד" זה מושג (מבחינתי) ישן, ברברי, פרימיטיבי ולא נחוץ. אני מעדיף כל יום להיות חי בהשפלה מאשר להיות מת בכבוד.

פורסם
מצטער, אבל ההגדרה של "גבר אמיתי" בשבילי לא קשורה להתמודדות עם מצבים כאלו, אלא להיות מסוגל להסתדר בחיים, ללמוד מטעויות, להודות במה שעשית לא בסדר, ללמוד מכל מה שקורה מסביב, להיות בעל עקרונות מוצקים וברורים, אבל באותו זמן לא לסכן כל כך את החיים שלך רק בשביל כבוד.

 

מה זה כבר כבוד? זה מה שאידיוטים שמתעניינים בכבוד מעריכים, ואותי זה לא מעניין.

 

בשבילי הדבר החשוב ביותר הוא החיים. אחרי שיש לי חיים אני יכול להחליט איך לחיות אותם.

אין סיבה סתם להסתכן בשביל "כבוד".

 

"כבוד" זה מושג (מבחינתי) ישן, ברברי, פרימיטיבי ולא נחוץ. אני מעדיף כל יום להיות חי בהשפלה מאשר להיות מת בכבוד.

 

מסכים לכל מילה שלך - למעט - להיות חי בהשפלה - אתה חי, אתה משלים עם זה - אבל סליחה, זה לא חיים ...

עדיף אם הייתה כותב - אני מעדיף להיות בין אדם, ולקבל כבוד, על עבודה או עזרה לאנשים, ולא כבוד מפחד, כאשר אנשים

כאילו נותנים כבוד, אבל מחכים בפינה, לסגור חשבון .

 

ולכן במדינה נאורה - המשטרה צריכה לטפל בעברינים ( וכידוע, לא כל כך, הולך להם )

 

אז עדיף להיות גיבור חי, ולא גיבור מת . להפעיל את השכל, להתמודד עם הבעיות, בצורה יצירתית - הפעלת ממטרות,

זימון " המשמר האזרחי " להרתעה ונוכחות, לאחר שיחה מקדימה, עם מפקד התחנה באיזור . ועוד ...

 

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...