Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יוסי מה עם המשמר האזרחי באמת? בזמנו כשהייתי מתנדב היינו מטפלים בחברה מאוד דומים. הולכים, מתחילים בדיבור, אם דיבור רגיל לא עובד מתחילים דיבור "עברייני" שהם רק מבינים, ואם זה לא עובד, המאגלייט עובד :)

 

אגב להונדה125, אני מגיב בשרשור הזה רק בשביל לצחוק על התגובות שלך.

כשאני אומר חברת שמירה אני לא מתכוון למוקד 99/אמון אלא לחברת אבטחה בדומה לאלה שניתן למצוא במועדונים, כאלה שאין להם בעיה "להסתדר" איתך ועם דומים.

פורסם

תיאורטית, אם תבוא עם אלת בייסבול ותשלח אותה לבית החזה של אחד מהם ותלך בלי להגיד מילה יהיה יעיל להחריד. הבעיה זה שזה לא יפה, לא ממש מוסרי ודיי ברברי. שלא לדבר על פלילי קלות.

 

מנסיוני (יש לי פה מועדון מתחת לבית, שלוש קומות מתחתי) ותמיד יש דגנרטים שעומדים עם האוטו פתוח ודואגים שכולם ברדיוס של קילומטר (ואני לא מגזים) ישמע טוב טוב. אז למדתי שלקרוא למשטרה פעם אחת לא עובד, פעם שניה הם באים ומדברים איתם, פעם חמישית הם עושים בדיקות שכרות בלאגנים. תשגע קצת את המוקדנית ב100 ויש לך פיתרון. תחזור על זה 4-5 ימים ברצף ואין לך יותר ילדים מציקים מתחת לבית.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

יוסי היקר,

אנחנו לא במערב הפרוע,אתה לא עבריין,ולדבר על אלות בייסבול ואנשים עבריינים כולם יודעים.

עזוב אותך שטויות בשביל זה יש את המשטרה,מה לעשות לוקח להם קצת זמן לקלוט מה קורה אבל כשמקבלים הרבה קריאות,תאמין לי שניידות מגיעות כמו שצריך,אז עזוב אותך משטויות ותפוס את הטלפון-זו שיחת חינם יו נואו...

תבלה,

אסף הבת ימי.

Nothing runs like a Deere.

פורסם

יוסי, אתה מכיר אותי - אני לא יפה נפש, אבל:

הייתי מתחיל מהטרדה אובססיבית של המשטרה.

בשביל זה משלמים להם, חבל שישתעממו במשמרת.

 

אם זה לא עובד, 5- 6 חברה שלא נראים "הרשלה" אלא יותר לכיוון "בוריס", "סרגיי" ואפשר גם "עובד". או בקיצור חברה מגודלים שיכולים להרים מקרר גם לקומה 8 בלי מעלית (אני רוסי - ויש לי 2 בוריסים חברים טובים וכל אחד בלוק - אז לא להגיד שאני גזען ומכליל :)).

בקיצור קח לך כמה חבר'ה כאלה - תעשו פארטי קטן בבית שלך, יגיעו ה"מחבלים" תרדו למטה ותבקשו בצורה יפה אך התקיפית כשלכל אחד מכם משהו כבד ביד.

 

אם זה לא יעזור - תרגישו חופשי לערער להם את הפנים ולסדר מחדש את הצלעות - ההנאה מובטחת, והסיכויים שיחזרו נמוכים.

אם הם יחזרו עם חמולה\משפחה - תביא יותר חברים :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
יוסי, אתה מכיר אותי - אני לא יפה נפש, אבל:

הייתי מתחיל מהטרדה אובססיבית של המשטרה.

בשביל זה משלמים להם, חבל שישתעממו במשמרת.

 

אם זה לא עובד, 5- 6 חברה שלא נראים "הרשלה" אלא יותר לכיוון "בוריס", "סרגיי" ואפשר גם "עובד". או בקיצור חברה מגודלים שיכולים להרים מקרר גם לקומה 8 בלי מעלית (אני רוסי - ויש לי 2 בוריסים חברים טובים וכל אחד בלוק - אז לא להגיד שאני גזען ומכליל :)).

בקיצור קח לך כמה חבר'ה כאלה - תעשו פארטי קטן בבית שלך, יגיעו ה"מחבלים" תרדו למטה ותבקשו בצורה יפה אך התקיפית כשלכל אחד מכם משהו כבד ביד.

 

אם זה לא יעזור - תרגישו חופשי לערער להם את הפנים ולסדר מחדש את הצלעות - ההנאה מובטחת, והסיכויים שיחזרו נמוכים.

אם הם יחזרו עם חמולה\משפחה - תביא יותר חברים :)

אם אתה רוסי, ספר לנו ממקור ראשון, האם זה איזה משהו תרבותי לקרוא לתינוקות נפילים בשם בוריס, או שזה נבואה שמגשימה את עצמה, וברגע שאתה נקרא בוריס אתה 3 מטר 20 אוטומטית? אם אני אשנה את השם בת.ז אני אגדל במטר בו זמנית?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

אצלינו פשוט צריך להטריד את המשטרה עד שהם מואילים בטובם להגיע. אם השכנים שלך יציקו להם גם כן אז הם יזדרזו יותר מהר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אם אתה רוסי, ספר לנו ממקור ראשון, האם זה איזה משהו תרבותי לקרוא לתינוקות נפילים בשם בוריס

כל תינוק שנולד מעל 4 קילו זוכה אוטומטית לשם בוריס, איגור זה הקטגוריה מעל.

 

אצלנו בסיטי (בת ים) לקרוא למשטרה זה לא יעיל ומעצבן, הגענו אני ועוד כמה "חברים" לבית של אחד מהם ופתאום מתחת לבניין שוכב איזה "בחור" וישן בדשא (3 לפנות בוקר), אנחנו שישה, אני 1.77 די קטן יחסית לשאר, סתם מתוך סקרנות הלכנו לקרוא למשטרה.

 

אחרי בערך 20 דקות הגיע ניידת (ברגל זה משהו כמו שלוש דקות הליכה עד התחנה), התברר שזה איזה אינדיאני מהשטחים שלא בדיוק נכנס חוקית לארץ.

*הניידת הראשונה שראינו ועשינו לה סימנים של מצוקה התעלמה בהפגנתיות.

 

לדעתי קודם כל צריך לקרוא למשטרה ואז במידה ולא עוזר לחפש דרכים יצירתיות יותר, לאלימות פיזית כדאי לפנות כברירה אחרונה (אבל לא לשלול)

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.

×
×
  • תוכן חדש...