Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלוק עמכם חוויה מאירת עיניים (את עיניי לפחות):

למי מכם שזוכר אותי, אני עדיין מחפש את הקליאו ספורט האחת והיחידה (כ 3 חודשים בינתיים).

הייתי הבוקר בקומפ' ת"א לבדוק את הקליאו הנוכחית (2001) והיחס שלהם היה נורא. הגיע עת סיום הבדיקה, מתיישבים עם הבוחן האנטיפת שלא מסביר לי כלום וקם אחרי 3 דקות בהן הוצאתי ממנו בכוח תשובות בנות מילה או שתיים בנוגע למה שהוא רשם בטופס הבדיקה. "זה לא המקום לשיעור במכונאות" ותגובות מן הסוג הזה. בזיון.

ככל שאני מסתכל יותר בטופס הבדיקה כך אני מבין שהוא לא אומר כלום - כיסויי תחת לרוב, ממש כאילו זה פורמט קבוע.

 

מה שהכי הפיל אותי זה המנוע: 42 אחוז. להלן הכסת"חים:

רעש יתר

נזילות יתר

רעש אביזרי מנוע/רצועה

תצרוכת שמן מהצילינדרים

נקישות/רעש יתר בגל זיזים

רעש שסתומים

והספק נמוך. 124 כ"ס. מקריאה כאן בפורום הבנתי שזה נתון רגיל וטוב לקליאו.

 

וכולי. רעש יתר, נקישות יתר, בלאי יתר, מרווחי יתר (בשאר המכלולים ברכב).

 

הבחור החביב ב"פליקס" מורשה רנו, דודו שמו, ראה את הדו"ח ואמר חד משמעית שכל הכתוב שם (להוציא מרכב) לא שווה התייחסות (במילים אחרות כמובן).

 

מה שהבנתי מהסאגה הזו: את הבדיקה הבאה שלי תהא מתי שתהא אעשה במוסך מורשה במחיר שעת מכונאי (240 ש"ח).

 

אנא מכם: האם יש מה לעשות עם הדו"ח חוץ מלנגב את הישבן?

או שכלכך הרבה כסת"חים מסתכמים בבדיקה מדאיגה?

הרכב נשמע נוסע ומרגיש מצויין, חבל לי לוותר בגלל אין אונותו של מכון הבדיקה הנ"ל.

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

בחייך, בדיקת קומפרסיה? בקומפיוטסט לא מאמינים בזה, בדיקה מעין זו עוד עלולה לתת ללקוח מידע על מצב המנוע.

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

זה אחד הנתונים החשובים שיש בקליאו, כמו גם מצב הגיר, בולמים והאם עשה טיימינג ופולי מנוע לאחרונה.

אם נפלת על מכון בדיקה לקוי, קח את הרכב למכון בדיקה נוסף.

אין מה לעשות בקשר לזה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
מה ייצא בבדיקת קומפרסיה ? לחצים שווים בצילינדרים ?

ההספק תקין לפי בדיקות קודמות של אנשי הפורום.

בקומפיוטסט לא עושים בדיקת קומפרסיה, רק בדיקות מחשב.

פורסם

מכון בדיקה נותן לך מידע על מצב המרכב ואולי על מצב המנוע (בריחת לחץ מהצילינדרים).

את כל השאר אפשר להשיג בצורה עצמאית או באדיבות המוכר.

  • בולמים- אין בדיקה מיוחדת, תבחן אותם בעין (במיוחד האחוריים) וחפש נזילות. סיכוי גבוה שהם ידרשו החלפה די בקרוב.
  • טיפולים וטיימינג- היסטורית טיפולים מודפסת מקרסו, מכון בדיקה לא יכול לעזור לך פה.
  • מצב הגיר- אם ההילוכים עוברים חלק ללא חריקות ואין רעשי תמסורת בולטים, הגיר תקין.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

גם אני לא חסיד של מכוני הבדיקה.

לפי דעתי, מרוב כסת"חים לא רואים את המצב האמיתי של הרכב.

עדיף לקחת לבדיקה במוסך + פחח, בדיקה שתהייה הרבה יותר ממשית ולא פחות חשוב הרבה יותר זולה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

גם למכונאי של רנו אני לא הייתי הולך , אני את כל המכוניות שקניתי 6 , אף פעם לא עשיתי בדיקה ותמיד השיטה של חמי מצליחה.

 

סותמים את האגזוז שהמנוע דולק ואם יוצא שחור או מים מהאגזוז אז לא קונים את המכונית , עושים סיבוב באיילון עם העברת כל ההילוכים כולל אחורי ורואים איך הסחיבה והמזגן .

 

מה שכן שווה לעשות רק בדיקה אצל פחח לראות אם אין שילדה .

 

בכסף הזה היית יכול להיות בבית מלון באילת ....

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
גם למכונאי של רנו אני לא הייתי הולך , אני את כל המכוניות שקניתי 6 , אף פעם לא עשיתי בדיקה ותמיד השיטה של חמי מצליחה.

 

סותמים את האגזוז שהמנוע דולק ואם יוצא שחור או מים מהאגזוז אז לא קונים את המכונית , עושים סיבוב באיילון עם העברת כל ההילוכים כולל אחורי ורואים איך הסחיבה והמזגן .

 

מה שכן שווה לעשות רק בדיקה אצל פחח לראות אם אין שילדה .

 

בכסף הזה היית יכול להיות בבית מלון באילת ....

 

בבית, אתה מדליק אש עם 2 אבנים? :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...