Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

יש לי ברכב קומפונט קידמי עם מגבר של הייפוניקס ZX6400

עכשיו, ההתלבטות שלי היא בהקשר למחר,

שתכננתי ללכת ולהשלים את המערכת אבל התקציב הפתיע אותי לרעה

והשאיר אותי עם פה פעור על סך של 1500 ש"ח בלבד..

 

בתכנון הראשוני היה אמור להיתווסף למערכת מחר גם קומפוננט של מורל וגם סאב שהוא תכנן להמליץ לי [בעל החנות ]..

מיכוון שהתקציב הפתיע אותי, אני נאלץ להחליט מבין השניים מה לשים.

מצד אחד, אני רוצה עוד עוצמה.. [להוסיף עוד קומפוננט אחורי]

מצד שני, אני רוצה קצת 'בומים'... [להוסיף סאב]

 

מה שגורם לי להיתלבט זה עצם זה שאמרו לי בעבר שאין צורך ב- 4 רמקולים ברכב ו'במה קידמית' וסאב יעשו את שלהם..

ומה שגורם לי לערער בנאמר הוא זה שהרכב [מיציבושי ספייס וואגן] די גדול ולכן לפי ההגיון יהיה צורך בעוצמה יותר ממה שיש כרגע כדי להינות מהמוזיקה...

 

מה אתם הייתם עושים....?

ומהי הסיבה לבחירה שלכם....?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

שאלה משונה

 

אני ממליץ על סאב.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם

יש סיבה מיוחדת למה ללא ספק לשים סאב ולא עוד קומפוננט?..

או שסתם ידוע שזה בד"כ ככה...?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

לא נהוג לשים 2 זוגות קומפוננטים,אולי רמקולים רגילים או קוואקס,מהסיבה הפשוטה שאתה יושב מקדימה,הרמקולים בדיוק לידך.

וגם מהסיבה שאתה שומע בסטריאו ז"א 2 ערוצים ,ימין ושמאל,ז"א 2 רמקולים ולא 4.

הסאב יוסיף לך כ"כ הרבה שלא תאמין,תבקש מהמתקין לחבר לך סאב להדגמה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בגלל !

שסאב ישלים לך את החוסר בתדרים הנמוכים והתוספת עוצמה שתקבל מעוד סט אחורי לא תהיה כ"כ אפקטיבית לאוזני הנהג כמו סאב

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אווו סוף סוף אני מבין באמת מה הרעיון של הסראונד ושל הסטריאו..

וכן אני יגיד למוכר שיאפשר לי לשמוע את הסאב לפני ההחלטה..

 

ואריק, למה לשים עוד מגבר?..

לא אפשרי לשים על המגבר הזה סאב ולנצל את 2 הערוצים שנשארו ללא כל שימוש....?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

אפשרי ביותר.

הבעיה שרצית ממה שדיברנו מזמן גם עוד זוג קומפ' וגם סאב,אז הקומפ' תופסים את הערוצים שנשארו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

רגע אבל בינתיים שאין עוד קומפוננט, לא אפשרי לשים סאב על היציאות האלו, ולנצל אותם..

כשיבוא עוד קומפוננט ואני מתאר לעצמי שהוא יבוא בסופו של דבר..,

אני יעביר אותו ליציאות של ההיפוניקס ויביא מגבר חדש לסאב..

 

אפשרי לעשות כזה דבר מבחינה טכנית, כאילו לחבר את הסאב ליציאות שנשארו..?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

כן זה נקרא גישור.

מחברים את 2 הערוצים הנותרים ביחד ומקבלים ערוץ אחד חזק ,במקרה שלך המגבר נותן 350RMS בגישור.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

וזה מספיק חזק כדי לשים עליו סאב.. [?]

 

ואיזה הספק של סאב [RMS] מומלץ יהיה לשים בהתחשב שבגישור המגבר מוציא 350RMS..?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

כמובן,המגבר שלך חזק.

אם יש לך 1500 לסאב,אז אני ממליץ על 10W3V3 של JL סאב מאוד מאוד איכותי ומדוייק,אם אתה רוצה בפחות,יש את ההרץ ES300 כמו שלי,סאב מעולה.

יש לך את הסאב mac audio maxsimus 12 שמעתי עליו רק דברים טובים.

בקיצור רוב הסאבים אם לא כל הסאבים בתקציב של 1500 שקל המגבר שלך ירים ויתן להם בראש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סבבה..

יש לי בערך אני מתאר לעצמי כ- 1100-1200 שקל עבור סאב,

מה שמגביל אותי כאן זה הגודל שלו בגלל שאין הרבה מקום בבגאז'..

 

 

הציעו לי סאב, דיי נחמד, נראה דיי נחמד לייתר דיוק..

לא שמעתי אותו, הוא מתאים לי בדיוק מבחינת גודל,

אני יגיד לו שיביא לי הצעת מחיר להצעות שהבאת לי כאן במידה והם יכנסו לבגאז'..

 

טוב אני חייב ללכת, תודה לכולם אריק אני באמת מעריך את העזרה שלך בנושא ואת העזרה של כולם, שיהיה לכולם ערב מהנה :]

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

×
×
  • תוכן חדש...