Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מאזדה לאנטיס 97 צבע שמפניה:

אתמול הייתי בחנות לאביזרי רכב, וביקשתי את הוואקס הכי טוב שיש להם בחנות, נתנו לי וואקס של TURTLE WAX עם סמל צב כזה ויש גם ספוגית עגולה למעלה.

בקיצור עשיתי את הוואקס על הרכב ואמרתי לעצמי שאת הפגושים אני יעשה בסוף.

עשיתי את הוואקס יצא ממש מדהים הכל חלק, אבל את הפגושים לא מרחתי בוואקס, ושמתי לב שבטעות עם הספוג עברתי על הפגוש הקדמי קטע קטן וראיתי שהצבע נהיה בצבע כסף-אפור! במקום שמפנייה.

עכשיו מה אני עושה?

על הפח של הרכב הכל בסדר אבל על הפגוש הקדמי יש לי כתם של 20*20ס"מ שבו הוואקס נגע ושינה את הצבע.

ניסיתי לשפשף עם מים ושמפו לרכב וכלום לא עזר וזה ממש בולט ומגעיל!

מה עושים?

תודה

 

http://img127.imageshack.us/img127/3199/0811071801ao9.jpg

פורסם

אם בפגושים שחורים עסקינן (שלא בצבע הרכב), ניתן להוריד את הווקס עם חומרים כגון wd 40. התז מעט

מן החומר על מטלית ושפשף בחוזקה (את הפגוש כמובן...) אצלי זה עבד.

פורסם

לא הפגוש הוא בצבע הרכב שמפניה, ושבטעות עברתי עם הספוג על הפגוש לאחר מספר דקות, הקטע שבו עברתי עליו עם הספוג הפך לצבע אפור-כסף ממש מגעיל לא יודע למה...

×
×
  • תוכן חדש...