Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רציתי לעדכן כי רכשתי היום מצבר של שנפ, בכ 840 ש"ח כולל התקנה עם אחריות

תאריך תחילת אחריות פבואר 2008.

 

בלי שום קשר קיבלתי הצעת מחיר מפרוחאז (הפרסי בת"א) הוא רצה 750 ש"ח, ואמר לגבי ההתקנה "נעזור לך".

 

בהצלחה לרוכשים :).

 

משתתף בצערך, לשנפ בשנה האחרונה יש בעיות של תאים מקצרים ומצברים שמתים לאחר תקופה קצרה יחסית

 

במחיר הזה קניתי בוש ללא טיפול עם אחריות של שנתיים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
משתתף בצערך, לשנפ בשנה האחרונה יש בעיות של תאים מקצרים ומצברים שמתים לאחר תקופה קצרה יחסית

 

במחיר הזה קניתי בוש ללא טיפול עם אחריות של שנתיים

 

אני חושב שזה לא נכון מה שאתה אומר.

היה לי יותר ממצבר אחד של אותה חברה והם עד היום לא אכזבו אותי.

 

וקנית בתקופה האחרונה מצבר של בוש ב850 שקל?

אם כן אני ישמח לדעת כמה אמפר וכתובת אני מגיע לקנות 8)

פורסם

והטל' שלהם (פזרון) הנו 03-5615558 ובקש את אלישע או עובדיה ובעקרון אתה מקבל שם 25% הנחה למצבר "בוש" עם 24 חודשי אחריות ממחיר המחירון, או 30% הנחה למצבר "שנפ" עם 20 חודשי אחריות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
אני רוצה לעדכן שאתמול רכשתי מצמיג ישיר מצבר VARTA 55A (הכחול) עם אחריות ל-20 חודשים, תאריך ייצור 12/07 ב-650 שקל :-)

 

איזה מצבר זה, אטום עם עינית או "רטוב" ?

פורסם
למי שמעוניין אני מוכן לתת כתובת של חנות בצפון (נמצאת במתחם של ת.דלק)

לבעל החנות נשארו כ 4-5 מצברים חדשים ובתולים שתוקפם פג (7/2007)

המצברים מחברת VARTA הידועה 55A

אני הרכבתי לפני כחודש וחצי עם הרבה התלבטות ובנתיים המצבר עובד פיקס,

בעל העסק עשה לי טובה ונתן לי אחריות לחודש בכתב יד על הקבלה.

דרש ממני 350 ש"ח אני רציתי לשלם 300 ש"ח בסוף הסתדרנו על 350 ש"ח כולל שטיפה חיצונית ופנימית של הרכב.

והיה לו עוד מצבר אחד גם 55A מחברת יופלה או משהו כזה והוא דרש עליו 300 ש"ח (גם הוא פג תוקף אבל חדש)

דרך אגב למי שעדין לא התעדכן מצבר משומש מפירוקייה שנמכר עד לפני כחודשיים בכ-100 ש"ח, נמכר היום בכ-200 ש"ח. לידיעתכם.

יש מצב , השאלה באיזו תחנת דלק מדובר ?כתובת ?או טל'.

כמו כן האם המצבר עדיין מתפקד.

מי שיודע מוזמן לענות אני בטל' 052-8905205

תודה , חיים.

פורסם

עדכון מהיום:

 

מצבר VOLTA 60AH :

 

באוטו(או רכב) מודיעין ברחוב הירקון 8 בבני ברק - 850 ש"ח (יקר!) [ הוא מוכר גם FIAMM ב650 אבל זה בטח מצבר סוג ז']

 

באוטו דיפו מחירים חסרי פרופורציה שאפילו לא שווים את הכתיבה.

 

כמו כן הסתבר לי שהמצברים החדשים שהם מחזיקים שנקראים HI ENERGY הם תוצרת VOLTA.

 

בסופו של דבר נרכש בצ'מפיון מצבר VOLTA ב690 ש"ח + מע"מ.

 

המצבר הוא 60AH שעה במבנה אירופאי עבור פולקסווגן פולו 2003.

 

רק בספטמבר קניתי באוטו דיפו מצבר VARTA כחול לגולף שלי, עם 60AH ב750 ש"ח.... לא יאמן כמה המחירים עולים. היום מצבר כזה מגרד את ה1000 מלמעלה

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...