Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדכון מהיום:

 

מצבר VOLTA 60AH :

 

באוטו(או רכב) מודיעין ברחוב הירקון 8 בבני ברק - 850 ש"ח (יקר!) [ הוא מוכר גם FIAMM ב650 אבל זה בטח מצבר סוג ז']

 

באוטו דיפו מחירים חסרי פרופורציה שאפילו לא שווים את הכתיבה.

 

כמו כן הסתבר לי שהמצברים החדשים שהם מחזיקים שנקראים HI ENERGY הם תוצרת VOLTA.

 

בסופו של דבר נרכש בצ'מפיון מצבר VOLTA ב690 ש"ח + מע"מ.

 

המצבר הוא 60AH שעה במבנה אירופאי עבור פולקסווגן פולו 2003.

 

רק בספטמבר קניתי באוטו דיפו מצבר VARTA כחול לגולף שלי, עם 60AH ב750 ש"ח.... לא יאמן כמה המחירים עולים. היום מצבר כזה מגרד את ה1000 מלמעלה

 

הצלחת להוציא מצ'מפיון מצבר בפחות כסף מאשר בסתם חנות?

יפה מאוד.

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזה מצבר זה, אטום עם עינית או "רטוב" ?

 

האמת שאני לא יודע, אני צריך לרדת למטה ולראות.

 

אייל - חבל שלא קנית שוב מצבר VARTA מהיכן שאני רכשתי.

פורסם
האמת שאני לא יודע, אני צריך לרדת למטה ולראות.

 

אייל - חבל שלא קנית שוב מצבר VARTA מהיכן שאני רכשתי.

עידכון מהיום,

 

קיבלתי את הצעתך וקנתי אתמול מצמיג ישיר- פ"ת, ברחוב השלוח 7 (קרית מטלון)

בנוסף לצמיגים הם מוכרים גם מצברים וכפי שציינת מצבר ורטא ( כחול ) 55אמפר\שעה

במחיר 650 ש"ח שווה בהחלט ,אני ממליץ.

בנוסף למי שמתעניין מצבר 60 א"ש במחיר 720 ש"ח .

יש גם מצברים 72 א"ש

ביי

פורסם

מחיר מצויין שלא נראה באיזורינו בערך שנה.

 

גם בשביל לקנות מצבר צריך לעבור בצמיג ישיר 19 מדורי גיהנום (כמו שקורה שאתה מתעניין בצמיגים) בגלל העומס הבלתי נסבל שם?

האם יש להם מיכשור לביצוע בדיקת טעינה כמו שצריך, או שהם מוכרים רק קופסאות?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם אנוכי מתעניינת ברכישת מצבר חדש, ומאוד לא מרוצה ממצבר שנפ.

בתחילה חשבתי לרכוש מצבר של בוש סילבר, אבל היבואן הרשמי - לדיקו - אמר לי היום, שכרגע אין להם במלאי.

המליצו לי גם על מצבר אופטימה, והסתבר שחברת וולקן - החברה שהיתה היבואנית הרשמית של המצבר הנ"ל כבר לא מייבאת אותו לארץ.

 

שאלות:

1. האם יש יבואן רשמי אחר לאופטימה או שכבר לא ניתן לרכוש את המצבר הזה בארץ?

2. אם לא ניתן להשיג מצבר אופטימה - על איזה מצבר אחר הייתם ממליצים? ומה העלויות?

להזכירכם, ממש לא רוצה מצבר של שנפ, ולא יודעת איך וולטה - אבל יש לי תחושה שזה אותה שטנץ, ולכן מעדיפה מצבר מיובא.

 

הרכב שלי: סריון מודל 2000 מנוע 1 כ"ס.

פורסם
תבדקי בחנויות שמשווקות את המצברים של בוש.

אולי נשאר להם במלאי.

 

1 כ"ס ?8)

 

אמרו לי שאם מצבר נמצא על המדף הרבה זמן הוא לא טוב.

מכיוון שהיבואן הרשמי אמר לי שאין לו כרגע במלאי - זה אומר שהמצבר שיש בחנויות לא ממש חדש.

מה לעשות?

ומה לגבי מצברי אופטימה? מי מייבא אותם?

 

1 סמ"ק.

פורסם

זו לא אמורה להיות בעיה בשבילך.

תגשי לאחת החנויות שמחזיקות את המצברים של בוש.

 

ותבדקי תאריך, זה חרוט על ראש המצבר.

פורסם

זה לא נכון שהמצבר נשאר הרבה זמן על המדף אם אין במלאי אצל היבואן.

 

היבואן מוכר מצברים למשווקים שלו (החנויות הקטנות ברחוב), זה שאצלו אין במחסן, לא אומר שאין בחנויות הקטנות.

 

אם אין לו במלאי יתכן והוא מכר את כל הסחורה לחנויות וזה יושב אצלם יום יומיים ואולי חודש ויותר.

 

אל תפני ליבואנים, תתקשרי לחנויות שמוכרות את המצברים (כמו פזרון בת"א למשל או צמיג ישיר בפ"ת).

 

אגב, גם הוולטה וגם השנפ לא משהו, לכי על VARTA או בוש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זו לא אמורה להיות בעיה בשבילך.

תגשי לאחת החנויות שמחזיקות את המצברים של בוש.

 

ותבדקי תאריך, זה חרוט על ראש המצבר.

 

באיזה חנויות מחזיקים מצבר כזה?

 

אזור ת"א-ראשל"צ-חולון-בת-ים?

פורסם
זה לא נכון שהמצבר נשאר הרבה זמן על המדף אם אין במלאי אצל היבואן.

 

היבואן מוכר מצברים למשווקים שלו (החנויות הקטנות ברחוב), זה שאצלו אין במחסן, לא אומר שאין בחנויות הקטנות.

 

אם אין לו במלאי יתכן והוא מכר את כל הסחורה לחנויות וזה יושב אצלם יום יומיים ואולי חודש ויותר.

 

אל תפני ליבואנים, תתקשרי לחנויות שמוכרות את המצברים (כמו פזרון בת"א למשל או צמיג ישיר בפ"ת).

 

אגב, גם הוולטה וגם השנפ לא משהו, לכי על VARTA או בוש.

 

מה לגבי אופטימה?

הרבה אנשים באינטרנט כתבו שמדובר במצבר מצויין, ואין לי מושג איפה אפשר לקנות אחד כזה.

וולקן כבר לא מייבאים אותו.


×
×
  • תוכן חדש...