Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום בפזרון רצו על מצבר של 55 אמפ"ש של בוש 950 ש"ח.

ועל מצב של שנפ 55 אמפ"ש 900 ש"ח.

קניתי בסוף אצל פרוחזאד מצבר וולקן (תוצרת הארץ) גם 62 אמפ"ש, גם אחריות 20 חודשים וגם בפחות כסף.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה באמת עם מצברי וולקן? כולם מדברים על שנפ.. לי באלמרה יש וולקן מעל 4 שנים,בימים האחרונים אני מרגיש שהוא כבר לא כפי שהיה. לטעמי מצבר טוב מאד והייתי סקרן לשמוע מה דעת האחרים על הדגמים העכשווים של וולקן,מחיר והיכן כדאי לרכוש באזור הצפון.

 

אגב,ברכביי האספנות שלי שלפעמים מונעים פעם בכמה חודשים ונדרשת הפעלת סטרטר ארוכה מותקן וורטא כחול בן יותר משנתיים והוא לעולם לא איכזב,רכב ישן עומד חודשיים עם מצבר מחובר,אני נכנס,סטרטרים ארוכים (עד שדלק מגיע לקרבורטורים) והוורטא לא נגמר לא נחלש והכל כשהוא לא מקבל אף פעם טעינה אמיתית וארוכה (עד לפני 3 שבועות כי אז קניתי מטען והטענתי אותו "למען הזהירות".

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

העופרת הוזלה המצברים נשארו יקרים

כשהעופרת התייקרה מיהרו היצרנים להעלות מחירים.

כעת, אחרי חודשיים של ירדה במחירי העופרת, מחירי המצברים נשארו גבוהים.

 

בחודש אוקטובר האחרון הגיעו מחירי העופרת לשיא של 4000$ לטונה.

אבל מאז התחילה ירידה במחירים ובנובמבר ירד המחיר הממוצע לכ 3300$.

הירידה נמשכת גם בחודש דצמבר, אבל זה לא הביא בינתיים להוזלת מחירי המצברים לצרכן.

 

 

 

 

 

"כלכלה"

"ידיעות אחרונות"

20/12/07

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
30% הנחה למצברי "שנפ" אצל "פזרון" שברח' קרליבך 15 (מאחור) ת"א, טל' 03-5615558

ולבקש את אלישע או עובדיה. הם יכולים לסדר הנחה זאת גם ברחבי הארץ.

בברכה - רפי לין :-)

 

מישהוא צלצל?

פורסם

רציתי לעדכן כי רכשתי היום מצבר של שנפ, בכ 840 ש"ח כולל התקנה עם אחריות

תאריך תחילת אחריות פבואר 2008.

 

בלי שום קשר קיבלתי הצעת מחיר מפרוחאז (הפרסי בת"א) הוא רצה 750 ש"ח, ואמר לגבי ההתקנה "נעזור לך".

 

בהצלחה לרוכשים :).

פורסם

למי שמעוניין אני מוכן לתת כתובת של חנות בצפון (נמצאת במתחם של ת.דלק)

לבעל החנות נשארו כ 4-5 מצברים חדשים ובתולים שתוקפם פג (7/2007)

המצברים מחברת VARTA הידועה 55A

אני הרכבתי לפני כחודש וחצי עם הרבה התלבטות ובנתיים המצבר עובד פיקס,

בעל העסק עשה לי טובה ונתן לי אחריות לחודש בכתב יד על הקבלה.

דרש ממני 350 ש"ח אני רציתי לשלם 300 ש"ח בסוף הסתדרנו על 350 ש"ח כולל שטיפה חיצונית ופנימית של הרכב.

והיה לו עוד מצבר אחד גם 55A מחברת יופלה או משהו כזה והוא דרש עליו 300 ש"ח (גם הוא פג תוקף אבל חדש)

דרך אגב למי שעדין לא התעדכן מצבר משומש מפירוקייה שנמכר עד לפני כחודשיים בכ-100 ש"ח, נמכר היום בכ-200 ש"ח. לידיעתכם.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

אני קניתי מצבר 60A בחודש ספטמבר כולל רכבה ואחריות ל-20 חודשים ב-635 ש"ח

בסטארט בחיפה. (ליד נאפיס)

 

:-)

The OPEL Way


×
×
  • תוכן חדש...