Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב , ברשותי 106 XSI ואני רוצה להחליף את החלקים הנ'ל (לא כי משעמם לי) עקב בעיית קרטוע שיכול להיות נובעת מזה , ובכל מקרה הנוכחים שלי לא ממש תקינים , ולשאלה , האם חנוכיה של 106 ראלי זהה לחלוטין לזו של ה XSI 1.4 ? בשנתון 93 ה XSI והראלי 95 (דור ראשון שניהם בקיצור) .

 

 

 

ועוד שאלה קטנה כמה חלקים כאלה צריכים לעלות מפירוק ? והאם אותם חלקים ממנוע קסרה למשל יתטימו גם (או מרכבים אחרים) כדי שיהיו לי כמה אופציות ...

פורסם

עד כמה שאני יודע החלקים לא זהים. מדובר בשתי מערכות הזרקה שונות מחברות שונות.

 

יש לך XSI עם מנוע 1400 אם אני זוכר נכון. לא מכיר עוד רכבים שנמכרו עם מנוע כזה, אולי ה206 החדשות יותר...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לחבר

סימפטום של קרטועים ב106 ,נובע בדכ מחיישן מצב מצערת

ראשית בדוק אותו

הסימפטום דומה לקרטוע של מערכת הצתה

בתנאי שכל המערכת תקינה ,קוטבי מצבר ,משאבת דלק +ריליי,אימובלייזר,כויל ההצתה ,חיישן נ.מ.ע ,מצתים ,

גש למכון הזרקה לבדיקת כל הנל

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...