Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!

 

אני בעל פולו מודל 2001

ורציתי לדעת אם הצינור "גמיש" שממוקם לפני הממיר יכול לפגוע בזרימת הגזים ?

פשוט הוא מרעיד לי את הרכב ומייצר מין רישרושים

תודה מראש

ay-ahzakot.co.il

פורסם

הרישרושים נישמעים בטורים נמוכים? כמה ק"מ הרכב עבר?

צא מנקודת הנחה שיכול להיות גם שהחרסינה בממיר שלך כבר נישברה והרישרושים הם מהחרסינה השבורה בממיר היוצרים רעש מתכתי.

בדיקה פשוטה מאד לאמת את העניין אתה יכול לעשות בעצמייך-תתכופף אל מתחת לרכב לאיזור צנרת הפליטה [איזור הממיר] כמובן כל זאת שהרכב מכובה ועמד לפחות 4 שעות[הממיר לאחר נסיעה מאד חם ולוקח לו הרבה זמן להתקרר]

דפוק בעזרת ידך בממיר-אם נישמעים רישרושים:אז אחרסינה בפנים שבורה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

קיבלת תשובה מפורטת כבר מה לעשות בדיוק.

אז תפסיק לחפור ולך תטפל בזה. מה אתה חושב שעל דפי הפורום אפשר לראות את הבעיה ברכב שלך?

פורסם
קיבלת תשובה מפורטת כבר מה לעשות בדיוק.

אז תפסיק לחפור ולך תטפל בזה. מה אתה חושב שעל דפי הפורום אפשר לראות את הבעיה ברכב שלך?

 

בסה"כ החלפתי כבר ממיר לחליפי חדש כמובן,רק רציתי לדעת אם הצינור הזה צריך להחליפו עקב הרעשים האלה והרעידות

אולי הוא גם סותם את הזרימה לדודים ? זאת השאלה?

ay-ahzakot.co.il

פורסם
הרישרושים נישמעים בטורים נמוכים? כמה ק"מ הרכב עבר?

צא מנקודת הנחה שיכול להיות גם שהחרסינה בממיר שלך כבר נישברה והרישרושים הם מהחרסינה השבורה בממיר היוצרים רעש מתכתי.

בדיקה פשוטה מאד לאמת את העניין אתה יכול לעשות בעצמייך-תתכופף אל מתחת לרכב לאיזור צנרת הפליטה [איזור הממיר] כמובן כל זאת שהרכב מכובה ועמד לפחות 4 שעות[הממיר לאחר נסיעה מאד חם ולוקח לו הרבה זמן להתקרר]

דפוק בעזרת ידך בממיר-אם נישמעים רישרושים:אז אחרסינה בפנים שבורה.

 

הממיר חדש, השאלה היא האם ה"גמיש" הזה יכול לסתום את מעברי הגזים?

ay-ahzakot.co.il

×
×
  • תוכן חדש...