Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תפסיקו לסנוור!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אני לא טועה נסיעה עם פנסי ערפל גוררת כנס, לא יהיה זול יותר פשוט לפנות למוסך? הבעיה שציינת לא נשמעת כמו משהו שהיצרן הוציא מהמפעל.

 

אגב, לדעתי פנסי ערפל כן תורם משהו לפוזה. בשלושת הרכבים שהיו לי במהלך חיי הקצרים היו פנסי ערפל ובכולם הם הודלקו אך רק בערפל (לשם שינוי) אבל רכבים אחרים שאני רואה בכביש ונוסעים בלילה עם אורות ערפל נראים שונה ומיוחד. אישית, כאשר רכב נוסע מולי עם פנסי ערפל אין שום תחושת סינוור.

כמו שאמרתי, אני מדליק פנסי ערפל רק בכבישים צדדיים (ששם גם אין שוטרים), אז קנס אני לא רואה בטווח הקרוב.

ובגלל שזה טנדר אני יכול לכוון את הפנסים למעלה-מטה עם ווסת, אבל אני מעדיף שיהיו כמה שיותר למעלה+פנסי ערפל במקרה הצורך.

ד"א, גם שעוברים מולי רכבים עם פנסי ערפל אני לא מסתנוור כתוצאה מכך, אבל בדי מקס הפנסי ערפל מאוד חזקים ומסנוורים לכן זה יהיה טיפשי להדליק אותם סתם ככה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה אמרתי שאני נהג חדש?

אני לפני חודש עברתי טסט. מאז נהגתי רק 3-4 פעמים וזהו. מה שאני מנסה להגיד זה, שאני לא

עושה שום דבר בכוונה. אני פשוט צריך תירגול זה הכל.

ואוד פעם סליחה! :beerchug:

פורסם

פנסי ערפל שמכוונים נכון לא מסנוורים.

אורות קסנון שמכוונים נכון לא מסנוורים.

אורות מעבר שמכוונים נכון לא מסנוורים.

אורות דרך שמכוונים נכון כן מסנוורים.

 

מי שרוצה להדליק פנסי ערפל, סבבה. רק שידע הוא יכול לקבל קנס.

 

אישית, אני מדליק פנסי ערפל בדרכים צדדיות ובחניונים.

 

מסקנה - כוונו את האורות שלכם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אחרי הרבה בדיקות מכל מיני זוויות ומרחקים אני יכול להגיד בוודאות שהפנסי ערפל שלי לא מסנוורים בשום מצב!

אני נוסע איתם דלוקים בדרך כלל לא בגלל שזה "מוסיף עוד 1.2 כ"ס" אלא מהסיבה שפשוט אנשים לא רואים אותי!

 

יש לי רכב צהוב, לא שקט במיוחד, אני עם אורות דלוקים תמיד ואנשים כל הזמן כמעט ניכנסים בי.

*לא מזמן מישהי מטומטמת כזאת גם הצליחה להיכנס בי*

 

אולי זה יעזור ועדיף לי לקבל קנס מאשר תאונה בגלל כל אותם טיפשים שחלקם הזכרתי בעמוד הראשון של השירשור.

אם שוטר ירצה לתת לי קנס על משהו הוא כבר ימצא על מה בלי שום קשר לאורות ערפל :?

פורסם
חתיכת "אני מאשים !" הרבצת פה. נבהלנו, אנחנו מצטערים, לא נעשה את זה יותר...

 

העם.

 

פנייתי לא היית כלל לעם, ואני לא מרביץ, (נא לא להעליל עלילות שווא), אלא לציבור הנוהגים בדרכים, ואותם אנשים שמסנוורים יודעים טוב מאוד על מה אני מדבר ולכן הם מחרישים.

פורסם

כמה שאתה צודק....להערכתי יש מעט בעלי קסנונים שפשוט לא מודעים לכיוון אורות ומסנוורים....אלה..אותם הבודדים מוציאים שם רע למוצר שהוא מוצר בטיחות ממדרגה ראשונה . ולא ליופי....

ברוך -

פורסם

אני נמצא כרגע באירלנד וכאן משמעות ההבהוב באורות הגבוהים שונה לגמרי מבארץ - כאן אם הרכב שמולך או מאחוריך מהבהב לך בגבוהים המשמעות היא שהוא נותן לך זכות קדימה !!!

אכן היה קשה להתרגל לזה אחרי נסיון רב שנים מהארץ ששם כל הבהוב עצבני בגבוהים משמעותו "שלא תעיז לקחת זכות קדימה" או "תעוף כבר מהנתיב השמאלי" כי לדעת הנהג מאחוריך אתה נוסע לאט מדי...

פורסם

לפי זמן קצר נכנסתי הביתה החרי נסיע של 30-45 דקות.8)

אני מאוד הקפדתי בקשר לאורות והכל היה בסדר:-). בדרך חזרה הביתה איזשהו אידיוט (נהג משאית)

כמאט לא נכנס בי מאחורה:-(. אחשב לא רק זה, הוא גם צפר שאני הגביר את המהירות שלי:?.

החשב תבינו אני נסעתי בסביבות ה 90 קמ"ש ב 10 קמ"ש יותר ממה שמותר:roll:. והוא כאילו כלום.

למזלי החרי הצומת "גדות" והחרי הגשר התחילה העליה סוף סוף שמתי גז ובסיבובים נהגתי בן 40-80 קמ"ש

פשוט נסעתי ממנו:-D.

 

מסקנה:

אני מעדיף בטיחות! כמה אנשים נוהגים ב100 קמ"ש +? אתם לא תעמינו אבל הרוב!

אני מאוד אוהב מהירות ומאוד אוהב לנסוע מהר אבל: אם זה לא בתיכותי אז למה להסתקן? תסבירו לי

כי אני ממש לא מבין.

 

ודרך אגב סליחה על העיברית שלי :)

פורסם

START

אתה זקוק לשני דברים, האחד, קורס נהיגה מתקדמת שממולץ מאוד לנהגים חדשים ויכול להציל חיים (כי המורה לנהיגה שלך לימד אותך לעבור טסט לא לנהוג).

השני שמור במערכת אך מתסובב לכולם על קצה הלשון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כביש עם הפרדה בנוייה- כמו כביש חיפה-ת"א, התנועה ממול גם מסתנוורת מאור גבוה?

טנדרים ורכבים שהאורות שלהם ממוקמים גבוה, אני יודע שהם מסנוורים מניסיוני.

פרייווט ממוצע מסנוור?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
דניאל, ואני חשבתי שאתה מדבר על תופעת הקסנונים...

 

נ.ב,

יש לא מעט נהגים שמדליקים פנסי ערפל - למה לעזאזל? :roll:

 

נכון.

אם יש לך דייהו לאנוס ,לגנזה או כל זוועה מוטורית מפוקפקת אחרת, בשביל מה להדליק פנסי ערפל?

עדיף שתיצמד לימני ותיסע עם אורות דרך רגילים.

דווקא 99 אחוז מהרכבים שנוסעים עם פנסי ערפל אלו רכבים שמנסים להשוויץ משום מה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איך פנס ערפל אמור ליהיות מכוון?

אתמול כוונתי את הפנסים הרגילים

איך אני מכוון את הפנס ערפל?

 

תודה(את הפנס ערפל אני משער שלא מכוונים במקומות עם המכשיר הזה.. לא ראיתי אפשרות כזו אז אני מעריך שאת הפנסי ערפל מכוונים לבד

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם
נכון.

אם יש לך דייהו לאנוס ,לגנזה או כל זוועה מוטורית מפוקפקת אחרת, בשביל מה להדליק פנסי ערפל?

עדיף שתיצמד לימני ותיסע עם אורות דרך רגילים.

דווקא 99 אחוז מהרכבים שנוסעים עם פנסי ערפל אלו רכבים שמנסים להשוויץ משום מה.

 

 

זה ברצינות או בציניות?

פורסם
אותי מדאיגה התופעה שלכל רכב שני יש קיט "קסנון" זול שרק מסנוור.:x

דרך אגב, פנסי ערפל מכוונים לא אמורים לסנוור.

 

 

ליאור, לא לכולנו יש קסנון OEM :-(

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ליאור, יש לך קסנונים???

וואייייי לא ידעתי, באמת הגיע הזמן שנראה את האוטו צעצוע שלך (נכנס אצלי בבאגז' אם תצטרף פעם גרר)

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים


×
×
  • תוכן חדש...