Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אפשרי להוסיף לאופל אסטרה 1600 שנת 2000?


Number One
שימו לב! השרשור הזה בן 6121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

חג שמח.:multi:

יש לי אופל אסטרה שנת 2000, 5-דלתות.מנועה 1600.

אני חדש בשיפורים :cry: ואני רוצה להוסיף קצת כ"ס לרכב.:wink:

חוץ מפילטר פתוח אין לי כלום.:roll:

מה אתם אומרים?:?:

מה אפשר לעשות? וכמה זה יוסיף לי כ"ס?:?:

תודה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חג שמח .

 

בלי קשר לתשובות שתקבל , רק רציתי לבקש בשם עמוס השרת , לא לבזבז לנו את כל הסמיילים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

www.umi.co.il תמצא את המוסך הכי קרוב אליך ותברר מחיר - כשתדע תודיע לי , אסטרה זה הרכב הבא שלי.

(תברר על GSI 1600 של קורסה , ה-2200 של האסטרה נותן רק 147 כ"ס ותצטרך להנמיך שלדה בערך בשני אינץ')

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

www.umi.co.il תמצא את המוסך הכי קרוב אליך ותברר מחיר - כשתדע תודיע לי , אסטרה זה הרכב הבא שלי.

(תברר על GSI 1600 של קורסה , ה-2200 של האסטרה נותן רק 147 כ"ס ותצטרך להנמיך שלדה בערך בשני אינץ')

להנמיך שלדה?

מה הקשר אגב ל1600 GSI של הקורסה? ממתי הוא נמכר עם האסטרה? ועם הוא לא נמכר עם האסטרה למה שזה משו שיאושר ברשיונות?

 

שוב אני חוזר ושואל,למה להנמיך שלדה ב2 אינץ' ולא בחצי אינץ'? ולמה לא הלשאיר בדיוק כמו שזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'.

מאקסיזם , לא בדקתי אם זה מאושר אבל הגיוני שכן כי עקרונית זה אותו מנוע - מצד שני זה הגיוני אז הגיוני שלא (יחי משרד התחבורה)

ואם משתילים 2.2 GSI אז להנמיך את השלדה בשני אינץ' לשיפור היציבות כדי שהאוטו לא יעוף לפי הנחיות יצרן - אני מאמין שהמהנדסים של אופל מבינים יותר ממני.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'.

 

פילטר , דוד אחורי וצ'יפ- לא ייתנו אפילו 10 כ"ס נקי ויעלו ביחד כ3K, למה סתם לקשקש.

להוציא עוד 25 כ"ס ממנוע אטמוספרי 1600 זה לא סיפור פשוט אם מוגבלים תקציבית...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'.

בשביל תחושה של 15 כח סוס לא צריך ללכת רחוק,בשביל באמת לקבל אותם בפועל ולקבל שיפור בפועל,במנוע 1.6 אטמוספרי כן צריך ללכת רחוק.

מאקסיזם , לא בדקתי אם זה מאושר אבל הגיוני שכן כי עקרונית זה אותו מנוע - מצד שני זה הגיוני אז הגיוני שלא (יחי משרד התחבורה)

אם זה אותו מנוע למה להשתיל אותו באסטרה? מנוע GSI של קורסה נותן הרבה תמורה בתוך סופר מיני כמו קורסה- לא בתוך אסטרה.

ואם משתילים 2.2 GSI אז להנמיך את השלדה בשני אינץ' לשיפור היציבות כדי שהאוטו לא יעוף לפי הנחיות יצרן - אני מאמין שהמהנדסים של אופל מבינים יותר ממני.

באמת?

ואני חשבתי לתומי שסט צמיגים איכותיים,בולמים וקפיצים - והכי מצחיק? לא חייב בכלל הנמכה.

 

אגב,ההבדל בין ASTRA GSI ל ASTRA רגילה במודלים האלו - אין הבדל ממש מבחינתי מתלים וכן הלאה.

 

שתיהן מתנהגות בצורה מהנה יחסית.

 

דרך אגב,שיפור של 15-20 כח סוס לא יעיף שום רכב מהכביש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל אין הרבה מה לעשות ל-1600 , אני מסכים איתך שהאחיזה של האוטו מצוינת , ושוב - המהנדסים של אופל אמרו , לא אני.

חוצמזה שמה-GSI של הקורסה אפשר בכיף לשלוף 140 סוסים בהשקעת של 3000-4000 שקל.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני בסה"כ רוצה להוסיף 15-25 כ"ס

 

בשביל תוספת כזו תצטרך לוותר קצת על איכות חיים.

לפי דעתי סט קאמשאפט טוב עם שיפורי יניקה ופליטה יכולים לתת לך את התוספת שתדרוש.

כמובן שזה בא על חשבון כח בסל"ד נמוך/ביניים ולפעמים גם מתבטא בעבודה לא עגולה של המנוע בסרק (אבל אני מאמין שאם תקנה קמשאפטים יעודיים אז רוב הסיכויים שלא תהיה לך את הבעיה הזו). יש המון קיטים עם התקנה פשוטה בגרמניה, פשוט צריך לחפש קצת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל אין הרבה מה לעשות ל-1600 , אני מסכים איתך שהאחיזה של האוטו מצוינת , ושוב - המהנדסים של אופל אמרו , לא אני.

חוצמזה שמה-GSI של הקורסה אפשר בכיף לשלוף 140 סוסים בהשקעת של 3000-4000 שקל.

 

הכי טוב שתפסיק לאמר מה שאתה לא יודע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...