Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לא מזמן רכשתי לעצמי (עם אחי) מיצובישי גאלאנט שנת 2000 צורה חדשה וגיר טיפטרוניק

אני רוצה להעלות הספק (בדרכים חוקיות בלבד) חשבתי על פילטר אוויר פתוח ואיזה צ'יפ

מישהו יוכל לעזור לי בזה

תקציב 2000-2500

פורסם

תקראה את אחת עשרה הדיברות למשפרניק שנימצאים בראש הפורום

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תקציב 2000-2500

 

זה התקציב שלו, אתה יכול לרשום כמה קילומטר הרכב עבר איך אתה מרגיש איתו על הכביש ואלי כדאי שתלמד להכיר אותו קצת כי רק עכשיו קניתי אותו

פורסם

יש לו 96 אלף ק"מ ואני מרגיש שהוא נוסע טוב לא יכול להגיד כמו חדש כי לא נסעתי עליו שהוא היה חדש ואני מדגיש אני רוצה רק דברים חוקיים

פורסם

בתקציבים נמוכים אתה יכול לרכוש פילטר אוייר (ולהשקיע על ההכי טוב עקב שהמחירים לא בשמים).

אתה יכול לקנות אגזוז לחץ, ואני לא מדבר על של החברה. אלה לך ל"סופר ספרינט" ולראות מה הם מציעים לך וכמה כוח סוס זה מוסיף, וכמה צריכת דלק. ויש לך גם את חברת "רמוס" שהם ממש רעים בענין.

ובתקציבים גבוהים יותר יש לך ציפים (כמו של ניהול מנוע וכדומה, קפיצי הנמכה, ועוד המון דברים יקרים)

פורסם
בתקציבים נמוכים אתה יכול לרכוש פילטר אוייר (ולהשקיע על ההכי טוב עקב שהמחירים לא בשמים).

אתה יכול לקנות אגזוז לחץ, ואני לא מדבר על של החברה. אלה לך ל"סופר ספרינט" ולראות מה הם מציעים לך וכמה כוח סוס זה מוסיף, וכמה צריכת דלק. ויש לך גם את חברת "רמוס" שהם ממש רעים בענין.

ובתקציבים גבוהים יותר יש לך ציפים (כמו של ניהול מנוע וכדומה, קפיצי הנמכה, ועוד המון דברים יקרים)

 

אז איזה חברה היא חוקית ואני לא רוצה שזה יעשה רעש אני רק רוצה שזה יוסיף כוח בלי בולשיט

פורסם

זה בעיה להוסיף כוח בתקציב כזה ,זהו רכב אטמוספרי ולא מוגדש .

פילטר + אגזוז זה יספיק להפעם .

קיימים אגזוזים שקטים כמו סופר ספרינט וITC כנ"ל לדגמים מיוחדים של סברינג .

אין דבר כזה אישור לאגזוז לא קיים בארצנו . אין בעיה לעבור טסט עם אגזוז שהוא אינו רועש במיוחד

דרגון ורמוס נחשבים לדי צעקנים ,לי יש דרגון הוא מרעיש רק אחרי 2000 טורים הוא לא ממש מעיר את המתים ולכן עברתי איתו טסט ללא כל בעיה.

 

תבדוק לגבי צ'יפ אולי זה יעלה במעט את ההספק.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

לגבי האגזוז שאתם ממליצים, ב MR3 ישנו דוד רוחבי שמתפצל ל 2 יציאות, דודים כאלו עולים הרבה יותר מהדודים האוניברסלים שמדוברים פה

מה גם שלא כל כך פשוט להשיג אותם כי הם תאימים ספציפית לאותו דגם של רכב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בתקציבים נמוכים אתה יכול לרכוש פילטר אוייר (ולהשקיע על ההכי טוב עקב שהמחירים לא בשמים).

אתה יכול לקנות אגזוז לחץ, ואני לא מדבר על של החברה. אלה לך ל"סופר ספרינט" ולראות מה הם מציעים לך וכמה כוח סוס זה מוסיף, וכמה צריכת דלק. ויש לך גם את חברת "רמוס" שהם ממש רעים בענין.

ובתקציבים גבוהים יותר יש לך ציפים (כמו של ניהול מנוע וכדומה, קפיצי הנמכה, ועוד המון דברים יקרים)

 

אגזוז לחץ זה באופנועים ק שתדע... :wink:

 

אגזוז זרימה חופשית זה כבר לרכבים :)

 

להוסיף לך עוד 10 כוח סוס זה לא יוסיף כן צריך להיות מציאותיים.... אלה אם כן תתקין אגזוז HIGH FLOW

שאולי ייתן לך משוה באמת טוב אבל לא תעבור עם זה טסט.

 

אגזוז זרימה חופשית טוב יכול להוסיף לך אחוזים בודדים ולא יותר.

 

כמו כן אי אפשר לדעת אם בחנות יגידו לך "כן לכל רכב זה יוסיף X כוחות סוס" וזה כבר.... בולשיט.

פורסם
... ב MR3 ישנו דוד רוחבי שמתפצל ל 2 יציאות....

MR2

my typo

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתם לא עונים לי על השאלה אני שואל איך אני יכול לעלות ואתם אומרים לי איך אני לא יכול לעלות חחח

אם אפשר בבקשה לענות כי אני רוצה לעשות את זה בזמן הקרוב ואני צריך לדעת מה יוסיף ובערך כמה והכי חשוב שאני יעבור איתו טסט בלי לחשוש

תודה רבה מראש לעוזרים

פורסם

שלום, אני אח שלו .

אני מכיר את האוטו קצת יותר ממנו מכיוון שאני נוסע עליו יותר וגם עושה איתו יותר "דברים" .(:twisted:)

עוד כוח בהחלט יוסיף, לחיוך רחב יותר והנאה גדולה יותר .

 

אני יודע שזה נשמע שהוא מדבר כאילו הוא מרגיש שאתם חייבים לענות לו, אבל לא כך הדבר .

באמת אחלה פורום ,אנשים שעוזרים ותודה לכם .:-P

 

אם נאמר אני אשים -רק- פילטר אויר פתוח או איך שקוראים לזה זה ישפר בכמה אחוזים ?

מי שיכל בבקשה להמליץ על מקום ספציפי (להתקין בו) ודגם ספציפי שיתאים לרכב הזה אני אודה לו מאד .

 

אגב - צריכת הדלק תעלה ?

 

 

תודה רבה ויום טוב לעוזרים.

פורסם

רוצה מקסימום לתקציב שלך מבחינת שיפורים לאטמוספרית ?

דוד זרימה חופשית (חפש ביד 2 יש הרבה בטווח מחירים נוחים 300-400)

פילטר אויר פתוח מחברה ידועה (כנ"ל ביד 2 אתה יכול להביא בזול ,חפש במצב חדש דנדש)

פלאגים עם ניצוץ יותר מדוייק למשל splitfire ,כנ"ל לגבי חוטי הצטה 8mm של אותה חברה.

ווסט דלק-לצערי לא יודע בכמה.

אגב ,יש מקום בארץ שעושה צ'יפים של אפסולוט ב800 לאטמוספריות.

תעשה את השיקולים שלך.

בהצלחה :-)

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
רוצה מקסימום לתקציב שלך מבחינת שיפורים לאטמוספרית ?

דוד זרימה חופשית (חפש ביד 2 יש הרבה בטווח מחירים נוחים 300-400)

פילטר אויר פתוח מחברה ידועה (כנ"ל ביד 2 אתה יכול להביא בזול ,חפש במצב חדש דנדש)

פלאגים עם ניצוץ יותר מדוייק למשל splitfire ,כנ"ל לגבי חוטי הצטה 8mm של אותה חברה.

ווסט דלק-לצערי לא יודע בכמה.

אגב ,יש מקום בארץ שעושה צ'יפים של אפסולוט ב800 לאטמוספריות.

תעשה את השיקולים שלך.

בהצלחה :-)

כל מה שרשמת פה זה חוקי?

×
×
  • תוכן חדש...