Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש דבר כזה, שכחתי את שמו

זה מעין התקן שכאשר הוא מזהה פלאש הוא נותן פלאש חזרה

התוצאה: לא רואים מספר

הבעיה: מסכן את התנועה

 

הרעיון הועלה בפורום בYNET, זה לא "מוצר" אלא רעיון לבניה עצמית.

אם אני זוכר נכון לא נמצא מתנדב שינסה את המכשיר, וגם הועלו מספר בעיות טכניות.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי תפסיקו לקשקש על זה בפורום

 

 

זה לא המקום לדבר אל כאלה דברים

 

בשביל זה יש מפגשים

 

 

פה יש גורמים לא רצויים שקוראים את הפורום

ואתם שורפים רעיונות

 

בתודה

זרזיר אופנוען בדימוס

פורסם

זה לסרט חדש, על מה שאתם מדברים, נכון ?

 

זרזיר, זה לא לחיים האמיתיים, זה לסרט חדש שהם מחפשים אפקטים בשבילו.....

 

או שאולי כבר התבלבלתי ?

:roll:

פורסם

זה אכן לצורכי סרט חדשני

את האמת זה למהיר ועצבני 3 כבר מתחילים לעבוד עליו אז ביקשו ממנו אפקטים שכאלה

tAoS FoReVeR

פורסם
אולי תפסיקו לקשקש על זה בפורום

 

 

זה לא המקום לדבר אל כאלה דברים

 

בשביל זה יש מפגשים

 

 

פה יש גורמים לא רצויים שקוראים את הפורום

ואתם שורפים רעיונות

 

בתודה

זרזיר אופנוען בדימוס

 

זרזיר צודק.

 

אם כבר ,במקום רעיונות - תרשו לי להגדיר את האוייב והפתרון המבוקש.

האוייב האמיתי הוא לא המצלמות הקבועות (כולה 7 יח' - תחפשו אחורה) שקל מאוד לקלוט אותן ולהאט.

הבעייה העיקרית היא המצלמות הניידות , אלה שמותקנות על ניידות ואותן קשה לראות,בטח בלילה.

 

הפתרון:

1. אסור שיהיה מכני - אין מצב שזמן התגובה של מערכת כלשהי יגיב לפני הצילום , וגם אם כן ,זה בעלות מטורפת , וככל מערכת מכנית , מועד לתקלות ,צריך תחזוקה וכו'.

2. חייב להיות אפקטיבי גם ביום וגם בלילה (מוריד את רעיון הפלש הנגדי).

3. אסור שיפגע בנהגים אחרים (שוב ,עניין הפלש הנגדי - מסוכן מאוד לנהגים מאחור).

4. הפעלה חייבת להיות אוטומטית או , לחילופין , הפתרון חייב להיות קבוע.

כל הסתמכות על תגובה אנושית מזמין צרות.

5. אותה הפעלה אסור שתהיה מושפעת מהתרעות שווא (כמו שגלאי רדאר עובד רוב הזמן על הפרעות ולא על מצלמות אמיתיות).

6.כל מתקן חייב להיות לא גלוי לעין או כזה שעם העלמתו לא משאיר עקבות (מוריד את אפשרות לוחיות הפלסטיק/כיסויים שונים).

7. המתקן חייב לעבוד בכל זווית צילום (שלא כמו כיסויים שעובדים רק בזויות מסויימות).

8. אסור שיהיה שינוי נראה לעין בלוחית הרישוי , ובטח לא כזה שיורגש כאשר הרכב נעצר (בדיקת רשיונות וכו'...) אלא אם המתקן נעלם.

9. המתקן חייב לעבוד גם על לוחית קדמית וגם על אחורית - מצלמה מסוגלת לצלם גם מקדימה (נדיר,אבל קורה,וראיתי תמונות).

 

 

עכשיו,אחרי כל המגבלות האלה , אתם מוזמנים לתכנן מתקן יעיל,ולא- אל תספרו לנו כאן.אפשר במפגש.

 

נק' למחשבה - אם זה היה כ"כ קל - היו כבר מייצרים משהו כזה... :?

פורסם

היר היר שמר

 

מילים כדורבנות

 

ובכלל כמו ששמר אמר

אם זה היה כול כך פשוט אז איזה גאון כבר היה בונה משהו

וזה לא קרה

 

מה שלא רואים לא קיים

לא כך?????????

 

זרזיר שאפילו רישיון לטוסטוס אין לו

פורסם

ואולי מישהו רצה להמציא את המכונית לפני פורד? והוא בטח אמר לעצמו אמממ אם זה היה כלכך קל איזה גאון כבר היה ממציא.

 

זאת דרך שלילית לדעתי!

למרות זאת יש לי מתקן טוב לקדימה ואחורה ובלה בלה כל החארטות,

העניין הוא דבר ראשון שאני מליון פעם שאלתי איפה יש מפגש ולא ענו לי ולא הביאו לי פרטים ודבר שני אין לי אוטו בנתיים כדי להגיע, ואני לא אתפלא אם יש במפגשים האלה שוטרים סמויים כך שעדיף שיראו פה מאשר יעצרו אותי שם על חשדות כאלה או אחרים.

tAoS FoReVeR

פורסם
תהיו ריאליים!!!

לא עדיף ללחוץ על דוושת הבלם ברגע שרואים מולטנובה?

במקום ללחוץ על מתג שיפעיל ממסר שיפעיל מערכת מכנית שתפעיל גלגלי שיניים

שיסובבו את הלוחית ...

 

הדבר הזה טוב רק בסרט מאטריקס שכנראה שם הזמן עומד מלכת ברגע שרואים

מולטנובה ואפשר לעשות 1000 דברים אחרים בינתיים....

 

יותר ריאליים אמנם, אבל קורה שאתה מפספס אותה והיא כבר קלטה את המהירות,

נדמה לי שהצילום מתבצע מעט אחרי הקריאה

 

לא קרה שעברת אחת ולא שמת לב, והתפללת (no flash, no flash)

 

אני לא משאיר מקום לטעויות. אף פעם.

אם היא על עמוד אז אני מאט מספיק זמן לפני.

ובאמת, כל הרעיונות שהעליתם פה לא שווים כלום כי הם יכולים להיצפות ע"י גורמים

עויינים.....

בקיצור , הת'רד הגיע לשלב המנעול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ואולי מישהו רצה להמציא את המכונית לפני פורד? והוא בטח אמר לעצמו אמממ אם זה היה כלכך קל איזה גאון כבר היה ממציא.

 

בדיוק! :mm_yeah:

אני עדיין לא ראיתי ביצוע, וחשבתי להרים את הכפפה, סתם בשביל הפרוייקט, אפילו לא לשימוש :p

 

אגב שמר, יש לי משהו שעונה על כל הרשימה בצורה מצויינת, אבל.... פסססט ששש, יש פה סמויים

יובל.

פורסם

נו באמת סמויים???? Get Serious!!!

 

איך יכולים להיות פה סמויים אם אין פה גלויים??????

 

אבל אני מניח שיש פה שוטרים שקוראים ואוספים מידע

 

 

יעצרו אותך במפגשים?!?!?!?!?

מי ?!?!?!

שוטרים?!?!?

Get Serious!?!?!?!

 

בכול מקרה אף אחד לא יכול לעצור אותך כי דיברת

 

ויובל אם יש לך רעיון שאתה חושב שעונה על כול הדברים ששמר כתב

אז תשלח לו את הרעיון בהודעה פרטית

אני מבטיח לך שתקבל התיחסות מלאה לפרטים הקטנים

ממישהו שעוסק בתחום ותמיד שמח לעזור

 

וזה נוגע לגביי כולם

 

אתם גם מוזמנים לשלוח רעיונות אלי (היהי אני לא יגנוב מבטיח)

על כול מה שאמרתם פה כבר חשבתי

וכבר שכחתי למה פסלתי אותם

פורסם

כן כן יש פה שבכ KGB FBI AFI מי יודע מה עוד?

בטח תגידו לי הערבים פורצים לאתר ולוקחים לנו ראיונות אה?

 

ועוד אנחנו צריכים להיות ריאליים? נו באמת

 

ויובל אני מת לבנות כזה דבר ובכלל יש לי מלא רעיונות מטופשים שכאלה בראש

tAoS FoReVeR

פורסם

בקיצור, אני לא הולך לכתוב עוד בת'רד הזה

הוא באמת הגיע לשלב המנעול

 

בקשר לרעיונות, עדיף שנדסקס עליהם יחדיו יום שישי

לילה טוב לבינתיים :)

יובל.

פורסם

הכי בא לי זה לעשות אוטו מצועצע כמו בסרטים שאתה לוחץ על כפתור פתום מלא אורות נדלקים באוטו ומחוץ לאוטו, יענו אורות שרצים לאורך הגג רץ עד הסוף אחורה וחוזר ו אז יש קול של בחורה כזה כמו בסרט ג'יימס בונד שהיה לו בימר סדרה 5 שנוסע דרך הפלאפון שלו, וזה אומר Turbo is on, get ready to race ואז המערכת מתחילה לנגן שירים מסויימים בקצב ממריץ.

 

אשכרה מתאים למהיר ועצבני החרטא הזה נשבע לכם יש לי שריטה עמוקה במוח, ככה זה שאני חולה ואני לבד בבית בודד

 

זה חלום שלייייייייי ואני לא ערס זה סתם בשביל להרגיש בסרט

tAoS FoReVeR

פורסם
כן כן יש פה שבכ KGB FBI AFI מי יודע מה עוד?

בטח תגידו לי הערבים פורצים לאתר ולוקחים לנו ראיונות אה?

 

ועוד אנחנו צריכים להיות ריאליים? נו באמת

 

ויובל אני מת לבנות כזה דבר ובכלל יש לי מלא רעיונות מטופשים שכאלה בראש

 

הלו הלו !

מה עם השטאזי ?

לא פייר ...

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...