Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תהיו ריאליים!!!

לא עדיף ללחוץ על דוושת הבלם ברגע שרואים מולטנובה?

במקום ללחוץ על מתג שיפעיל ממסר שיפעיל מערכת מכנית שתפעיל גלגלי שיניים

שיסובבו את הלוחית ...

 

הדבר הזה טוב רק בסרט מאטריקס שכנראה שם הזמן עומד מלכת ברגע שרואים

מולטנובה ואפשר לעשות 1000 דברים אחרים בינתיים....

 

יותר ריאליים אמנם, אבל קורה שאתה מפספס אותה והיא כבר קלטה את המהירות,

נדמה לי שהצילום מתבצע מעט אחרי הקריאה

 

לא קרה שעברת אחת ולא שמת לב, והתפללת (no flash, no flash)

 

אני לא משאיר מקום לטעויות. אף פעם.

אם היא על עמוד אז אני מאט מספיק זמן לפני.

ובאמת, כל הרעיונות שהעליתם פה לא שווים כלום כי הם יכולים להיצפות ע"י גורמים

עויינים.....

בקיצור , הת'רד הגיע לשלב המנעול.

 

אייל אנשים מנסים למצא פיתרונות פה ולהמציא דברים מה רע בקצת דימיון? לדעתי אפילו יש צורך ואפילו חובה להרים פורום של המצאות לרכב, כמו זה שאמרו פה פעם שראו מיצובישי עם נרגילה!!! זה מצחיק אבל נחמד למה לא להמציא אני בטוח שאתה לא מכיר פה את כולם ממש ויש לאנשים פה טריקים והמצאות שלא חשבת עליהם והם יכולים אפילו לעזור לך אז למה לשלול ולנעול??? ועובדה שהשירשור הזה פופולרי!!!

tAoS FoReVeR

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...