Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שמישהו אחר לא קרא את מה שכתבת ובכל זאת החליט על לשים מנורות וכאלה תסתכל במה שהוא כתב בעעעעע זה הורג אותי ששניה לפני זה כתבת שזה מסוכן ושניה אחריי הוא כותב שעל הזי!@#@#$ שלו ושלא אכפת לו מה יהיה מאחוריו

tAoS FoReVeR

פורסם
אפשר אולי להשים שתי מנורות חזקות וממוקדות מתחת ללוחית הרישוי, ובלחיצת כפתור, הנורות ידלקו ויאירו אור חזק שיתמקד בלוחית רישוי. מה זה עוזר לנו ? המולוטובה תצלם לוחית רישוי לבנה, ומה זה לא עוזר לנו ? אם לא נכוון נכון, ויש סיכוי שנגרום לכמה תאונות מאחורינו...

 

טוב

אני לא יודע אם אפשר לעשות זאת. זה רעיון שעלה לי עכשיו...

 

יש דבר כזה, שכחתי את שמו

זה מעין התקן שכאשר הוא מזהה פלאש הוא נותן פלאש חזרה

התוצאה: לא רואים מספר

הבעיה: מסכן את התנועה

יובל.

פורסם
מובן שזה רעיון ישן

ביצוע עוד לא ראיתי

 

 

שים לב שאפשר להתחכם, לשים 2 לוחיות בצורה סיבובית

ככה שהכפתור מפעיל מנוע שגורם להבאת הלוחית השניה

 

רכב אחד, 2 לוחיות שונות

אתה ממש חי בגולדפינגר הא...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
מובן שזה רעיון ישן

ביצוע עוד לא ראיתי

 

 

שים לב שאפשר להתחכם, לשים 2 לוחיות בצורה סיבובית

ככה שהכפתור מפעיל מנוע שגורם להבאת הלוחית השניה

 

רכב אחד, 2 לוחיות שונות

אתה ממש חי בגולדפינגר הא...

 

ההצעה הספציפית הזאת לא ממש טובה אבל יש אחרות שכן ותאמין לי הסרט של היום הוא המציאות של המחר

tAoS FoReVeR

פורסם

ההצעה הספציפית הזאת טובה דוקא, היא לא טובה מבחינת זמן שלוקח למערכת להחליף מספר

 

אבל היא שימושית ביותר, הן במרדפים למיניהם

 

שים לב שאתה יכול ליסוע עם המספר המזוייף כל הזמן ולא רק בשניה של הצילום

ורק בבדיקות "ביקורת" למיניהם, וכשאתה חונה, תחליף למקורי, את בניית כל העסק אני מעריך בפחות מ-1000 ש"ח ככה שזה די משתלם

 

האופציה השניה שהצעתי של וילון שיוצא מכוך ומסתיר את המספר, ועולה באמצעות מנוע המופעל בידי כפתור, שימושית אף היא, אני מניח שאני אבצע אחד הפרוייקטים בחנוכה

 

אגב, ברכבי משטרה חדשים יש 2 לוחיות (אזרחית ומשטרתית) אך הן מוחלפות ידנית למיטב ידיעתי

יובל.

פורסם
ההצעה הספציפית הזאת טובה דוקא, היא לא טובה מבחינת זמן שלוקח למערכת להחליף מספר

 

אבל היא שימושית ביותר, הן במרדפים למיניהם

 

שים לב שאתה יכול ליסוע עם המספר המזוייף כל הזמן ולא רק בשניה של הצילום

ורק בבדיקות "ביקורת" למיניהם, וכשאתה חונה, תחליף למקורי, את בניית כל העסק אני מעריך בפחות מ-1000 ש"ח ככה שזה די משתלם

 

האופציה השניה שהצעתי של וילון שיוצא מכוך ומסתיר את המספר, ועולה באמצעות מנוע המופעל בידי כפתור, שימושית אף היא, אני מניח שאני אבצע אחד הפרוייקטים בחנוכה

 

אגב, ברכבי משטרה חדשים יש 2 לוחיות (אזרחית ומשטרתית) אך הן מוחלפות ידנית למיטב ידיעתי

 

אם הית קורא את התחלת השירשור הית רואה שכבר חשבתי על עניין הוילון הזה רק שאין לי כוח להתעסק בזה וזה דורש ניסור בטמבון ואין לי כוונה לעשות כאלה ניסיונות באוטו של מישהו וגם כל רכב דורש את הוילון שלו זה לא דבר אוניברסאלי הוילון הזה

tAoS FoReVeR

פורסם
אפשר אולי להשים שתי מנורות חזקות וממוקדות מתחת ללוחית הרישוי, ובלחיצת כפתור, הנורות ידלקו ויאירו אור חזק שיתמקד בלוחית רישוי. מה זה עוזר לנו ? המולוטובה תצלם לוחית רישוי לבנה, ומה זה לא עוזר לנו ? אם לא נכוון נכון, ויש סיכוי שנגרום לכמה תאונות מאחורינו...

 

טוב

אני לא יודע אם אפשר לעשות זאת. זה רעיון שעלה לי עכשיו...

 

יש דבר כזה, שכחתי את שמו

זה מעין התקן שכאשר הוא מזהה פלאש הוא נותן פלאש חזרה

התוצאה: לא רואים מספר

הבעיה: מסכן את התנועה

 

איפה קונים את זה ???????????????

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לקנות כזה?

תגיד אתה בסדר בראש? דבר ראשון זה לא בטיחותי ועלול לגרום לתאונות דבר שני זה עבירה על החוק אני כמעט בטוח אלא אם בא לך לעבור על החוק כמו הרבה אנשים

tAoS FoReVeR

פורסם
לקנות כזה?

תגיד אתה בסדר בראש? דבר ראשון זה לא בטיחותי ועלול לגרום לתאונות דבר שני זה עבירה על החוק אני כמעט בטוח אלא אם בא לך לעבור על החוק כמו הרבה אנשים

 

יש לי שאלה קטנה אלייך !

אתה שומר על מהירות כמו שכתוב בחוק?

אני בטוח שלא...

 

בכביש חיפה- ת"א הישן יש פול מצלמות אז ככה שזה יכול להות מאוד שימושי שם וזה כביש שמהירותהמותרת שלו יכולה להיות קצת הרבה יותר גבוהה מ90!

 

שמשרד התחבורע והמשטרע ימקמו כבר את המצלמות איפה שצריך ולא איפה שאפשר לעשות הכי הרבה כסף !

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
לקנות כזה?

תגיד אתה בסדר בראש? דבר ראשון זה לא בטיחותי ועלול לגרום לתאונות דבר שני זה עבירה על החוק אני כמעט בטוח אלא אם בא לך לעבור על החוק כמו הרבה אנשים

 

יש לי שאלה קטנה אלייך !

אתה שומר על מהירות כמו שכתוב בחוק?

אני בטוח שלא...

 

בכביש חיפה- ת"א הישן יש פול מצלמות אז ככה שזה יכול להות מאוד שימושי שם וזה כביש שמהירותהמותרת שלו יכולה להיות קצת הרבה יותר גבוהה מ90!

 

שמשרד התחבורע והמשטרע ימקמו כבר את המצלמות איפה שצריך ולא איפה שאפשר לעשות הכי הרבה כסף !

 

אני לא הייתי קונה דבר כזה...... בגלל שזה לא בטיחותי כמו שכבר נאמר

יצא לך פעם להתעטש בזמן נסיעה? לדעתי כן, מה שקורה זה שאתה מפספס זמן מסויים

תחשוב שאתה נוהג מאחורי מישהו שהמספר שלו הרגע "הפליש", יקח לך כמה שניות לחזור לריכוז וראיה נורמליים

אגב, זה לא עוזר באור יום מן הסתם

 

חומר למחשבה

יובל.

פורסם

אני קראתי על אופנוען ששם איזוליבנד שחור על הספרה 3, ככה שהיא נראתה כמו הספרה 8.

עכשיו, שהוא היה עובר ליד שוטר, הוא היה מושך בחוט שהיה מוסתר טוב טוב ואז הספרה הייתה חוזרת ל-3 :D

אחלה רעיון :D

רק קשה לביצוע במכונית..

- איציק -

פורסם

תהיו ריאליים!!!

לא עדיף ללחוץ על דוושת הבלם ברגע שרואים מולטנובה?

במקום ללחוץ על מתג שיפעיל ממסר שיפעיל מערכת מכנית שתפעיל גלגלי שיניים

שיסובבו את הלוחית ...

 

הדבר הזה טוב רק בסרט מאטריקס שכנראה שם הזמן עומד מלכת ברגע שרואים

מולטנובה ואפשר לעשות 1000 דברים אחרים בינתיים....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אהא...זוכרים את מחלת האולטרא סגולה במספר של הערסים בהונדות?

יפה זה כן עוזר זה לא.

בכל אופן אני מציע לכוון המנורות ככה על המספר ולא לכיוון המצלמה וצריך תאורה ממש חזקה ברמה של קסנון.

פורסם
תהיו ריאליים!!!

לא עדיף ללחוץ על דוושת הבלם ברגע שרואים מולטנובה?

במקום ללחוץ על מתג שיפעיל ממסר שיפעיל מערכת מכנית שתפעיל גלגלי שיניים

שיסובבו את הלוחית ...

 

הדבר הזה טוב רק בסרט מאטריקס שכנראה שם הזמן עומד מלכת ברגע שרואים

מולטנובה ואפשר לעשות 1000 דברים אחרים בינתיים....

 

יותר ריאליים אמנם, אבל קורה שאתה מפספס אותה והיא כבר קלטה את המהירות,

נדמה לי שהצילום מתבצע מעט אחרי הקריאה

 

לא קרה שעברת אחת ולא שמת לב, והתפללת (no flash, no flash)

יובל.


×
×
  • תוכן חדש...