Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל ההתדיינות זה מדהים שכולם מדברים רק על פרמטר אחד של כוח: הספק. וואללה, לאן נעלמו פקטורים נוספים שיש להם רלוונטיות לעוצמה/האצה/כח...... למשל מומנט (לאמריקאיות עוצמת Tork בלתי רגילה ולכן 200 כ"ס ללה-סייבר ואחרות מטיסים את הרכב מהר ביעילות וכו').

 

דבר נוסף....אי לא בטוח שמנועי הטורבו לסוגיהם ישרדו 3 עשורי נהיגה באמינות של המנועים האטמוספריים (ואני לא משווה אפילו לשרידות הגבוהה באופן מיוחד של חלק ניכר מהתוצרת האמריקאית....). למחצית מחברי-נדמה לי שיותר-הטורבו התפגר תוך חמש שנים(עלות "זניחה" של 10-15 אלף ו/או קנייה בדהרייה ב 3000 ש"ח)...

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואם כבר מנועים הזויים - ה-2,200 סמ"ק של הקאווליר.

מומנט, כ"ס ואפילו צריכת דלק של 1,600 יפני...

יכול להיות שמישהו סתם התבלבל שם במדידה??

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לSharon או מי שטען שאני סתם ילד שמחפש פרארי....

אני אולי צעיר אבל יש לי רישיון 4 שנים בערך ומזמן עברתי כבר את כל ההתלהבות ולהיות ילד על הכביש.

אני צריך רכב, לא רק רוצה, אבל פשוט לא יכול לקנות סתם אוטו, אני צריך רכב שאני יאהב לנהוג בו, שיהיה לי כיף להכנס אליו.

בגלל זה כל העניין שאני מחפש כוח, בעיקר האצה טובה, זה הכי חשוב לי.

לגבי רכבי טורבו...כמו A4 למשל, שאתם אומרים שהם לא מחזיקים כמו אטמוספרים אתם מתכוונים גם למנוע עצמו או רק לטורבו?

כי אם זה העניין של הטורבו בלבד, אין לי בעיה להביא טורבו הרבה יותר טוב מהמקורי (וחזק יותר) מחו"ל, יש לי את המקורות שלי.

איך לדעתכם BMW 325 עם מנוע 2500 שנת 96-98?

פורסם
מנוע אטמוספרי זה כל מנוע שהוא לא טורבו.

זה לא התשובה הכי מלומדת אבל אטמוספרי = ההפך מטורבו.

 

מנוע אטמוספרי כשמו מסתמך על יניקת אוויר בלחץ אטמוספרי (הלחץ שקיים באטמוספרה)

 

בפועל זה אומר שהמנוע לא כולל שום רכיב שגורם להגדשה (הכנסת אוויר בלחץ גבוה יותר)

כלומר ללא טורבו וללא מגדש על

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לSharon או מי שטען שאני סתם ילד שמחפש פרארי....

אני אולי צעיר אבל יש לי רישיון 4 שנים בערך ומזמן עברתי כבר את כל ההתלהבות ולהיות ילד על הכביש.

אני צריך רכב, לא רק רוצה, אבל פשוט לא יכול לקנות סתם אוטו, אני צריך רכב שאני יאהב לנהוג בו, שיהיה לי כיף להכנס אליו.

בגלל זה כל העניין שאני מחפש כוח, בעיקר האצה טובה, זה הכי חשוב לי.

אתה עדיין נשמע לי כמו ילד מתלהב שרוצה להרשים את ה"חבר'ה" עם "חראקות" ברמזור...

 

לגבי אמינות, סתם לידע כללי, מנועים תוצרת ג'נרל מוטורס, 4100 סמ"ק, 6 טורי כמו שהיה באימפלה שלי לשעבר היו ידועים מאוד בזכות אמינותם הרבה, ויכולתם לגמוע 1500000 (מיליון וחצי) מייל (!) לפני שהיו מראים סימני התפגרות.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

וכמה טיפולים, אוברולים, והחלפות חלקים היה צריך כדי להגיע ל1.5 M מייל?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תקנה Trail Blazer. מנוע 4.2 ליטר עם 275 כ"ס. אין בעיות בתאוצה למרות שהמשקל הכולל הוא 2200 ק"ג...

:)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מישהו יכול להסביר לי את העיקרון בקניית רכב עם מנוע 5.7 שמוציא כוח

כמו או פחות מ 2.0 טורבו?

ולדעתי ברוב המקרים גם נראה פחות טוב מרוב ה 2.0\1.8 טורבו שיש

היום בשוק.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

המנועים הגדולים האלה גם מאוד כבדים , לא יודע מה ההיגיון במנועים בנפח כזה והספק כל כך קטן ביחס לגודל טוב נו האמרקיאים האלה אוהבים הכל גדול.

מה שכן יש להם המון המון מומנט :twisted: בכל מיקרה אישית הייתי מעדיף מנוע 1.8 או 2000 טורבו כמו של VAG לדוגמא הפוטנציאל שלהם לשיפורים פשוט עצום ומגוון .

פורסם

אוקיי אז ככה:

V8 וחצי: כדאי מאוד שתוריד את הטורים, אתה בכלל לא מכיר אותי, אז כדאי מאוד שתשמור את הדעות שלך לעצמך.

מאיפה יש לך את החוצפה להגיד שאני מתלהב מחראקות ברמזורים בשביל החבר'ה?

אני מאלה שנגעלים מהילדים הדפוקים האלה, ואתה מכליל אותי ביניהם? כדאי שתרגע ומהר!

 

Uno Turbo: אני לא חושב שמנוע של קורבט (גם שנות ה90) הוא חלש, אומרים שהוא מוציא בערך 350כ"ס, והקורבט החדשות מוציאות בערך 400כ"ס, וזה אמריקאי, וענק וכן נותן תמורה לנפח.

 

PorSche-911: לאיזה מכוניות יש את המנוע הזה (VAG)? אני יודע שאימפרזה טורבו זה רכב שניתן לשיפור ברמות מאוד גבוהות. אנשים מגיעים איתם לרמות של 600+ כ"ס, אבל זה כמובן אחדים, אבל עדיין מנוע 2000סמ"ק.

פורסם

שמע אם אתה נעול על אמריקאי לך על אמריקאי כל אחד והעדפות שלו.

כמו במהיר ועצבני 2 יש שמעדיפים את המפלצות עם המנועים הגדולים

ויש שמעדיפים את ה"צעצועים" כמו שנקראים בסרט לא פעם.

בכל אופן המשוואה של מנוע גדול = המון כ"ס נעלמה מזמן מהעולם,

הונדה סיויק עם מנוע 1.8 טורבו ו 500 כ"ס שמעת?

בקשר לקורבט 5.7 משנות ה 90 המוקדמות תהיה אוטומטית כבדה

ואם אני לא טועה בעלת כ-300 כ"ס.

הספק כזה אתה מוציא מאימפרזה טורבו בלי יותר מדי מאמץ.

מה גם שהרבה יותר קל למצוא \ להחזיק רכב כזה מאמריקאית

בעלת מנוע של 5.7.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
אוקיי אז ככה:

 

 

PorSche-911: לאיזה מכוניות יש את המנוע הזה (VAG)? אני יודע שאימפרזה טורבו זה רכב שניתן לשיפור ברמות מאוד גבוהות. אנשים מגיעים איתם לרמות של 600+ כ"ס, אבל זה כמובן אחדים, אבל עדיין מנוע 2000סמ"ק.

 

VAG זה קיצור לקונצרן פולסוואגן , אודי , סיאט, סקודה וכו'

 

אם המטרה שלך זה הרבה כוח בקו ישר תוכל לרכוש סיאט איבזה 1800 טורבו מגיע במקור עם 150 כ"ס

לכאורה לא הרבה אבל שים לב צי'פ בלבד מעלה ישירות את הכוח ל-180 כ"ס , צנרת , אגזוז , אינטרקולר, פילטר פתוח וכמה חמוצים השקעה לא גדולה יחסית ואתה הרבה מעבר לקו ה-200 כ"ס , על רכב במשקל קליל יחסית יספק לך הרבה יותר כוח ומהירות מאשר אמריקאית עם מנוע של משאית :lol: . עם האיבזה טורבו לא בעיה להגיע לביצועים של אימפרזה טורבו בקו ישר כמובן

עם שיפורים קיצוניים ולא מעט השקעה והרבה כסף ניתן גם להגיע לאיזור ה-300 + כ"ס הכל תלוי בעומק הכיס.

פורסם

אני אישית לא אוהב את הרכב הזה והייתי מעדיף אימפרזה טורבו, אבל היא די יקרה בשבילי כרגע, ואני לא רוצה לקנות רכב כזה יד 7 שעבר כמה שנים של התעללות בגלל ילדים מפגרים.

חשבתי על אודי A4 אבל יש לה הנעה קדמית וזה מבאס לא משנה כמה כוח יהיה לה.

תמיד אבל תמיד אני חוזר חזרה תBMW סדרה 3 מנוע 2000 או 2500, עדיין לא סגור, גם יפה, גם יש להם מגוון מנועים, והכי חשוב הנעה אחורית בכל הדגמים.

עכשיו יש לי שאלה, מה דעתכם על המנועים של BMW מסדרה 3? לגבי הספק ויכולת שיפור?

פורסם

לא בעיה לשפר V8(אמריקאי) ולהוציא מאות כוחות סוס ללא עלות גבוהה מדי.

 

אבל אתה מדבר פה מההתחלה על משהו שלא יילך בחיים, שזה מנועים גדולים

 

וחסכון בדלק, ולא אוטו חדש.

 

אין דבר כזה.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK


×
×
  • תוכן חדש...