Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מדברים על אחזקה של אוטו, ואת זה אני יכול להרשות, בדקתי ביטוחים עלויות רכב, הכל טוב, אבל מכאן נשאר רק עניין הדלק.

דרך אגב, מזה סונומה?

ולדעתי קמארו ופיירבירד אלה המכוניות עם הצריכת דלק הכי גבוהה שראיתי, מנוע 5700 סמ"ק זה חלום אבל מטורף, במיוחד ששאלתי על רכב יחסית חסכוני עם מנוע גדול.

ומה זאת אומרת "בכל זאת זה פורד" אתה אומר שפורד לא נחשבים טובים? נשמע לי מוזר, דווקא חשבתי שזה שיא האמריקאי וצריך להיות אמין ואיכותי.

יש לכם עוד המלצות לרכבים בסגנון שאני מחפש עם מנועים שלא שותים יחסית לנפח שלהם?

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפורד מוסטאנג עם "מנוע גדול" 3800 סמ"ק מפיקה כולה 150 כ"ס , היא סתם שורפת דלק ולא נותנת תמורה.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

מזה השטויות האלה, שום מנוע 3800 לא יוציא 150 כ"ס!

אולי מוסטנג שחוטה מיועדת למכירה בחלקים חצי מתה תוציא 150כ"ס.

אולי היא לא נותנת תמורה מספקת ביחס לנפח אבל אל תדבר שטויות.

 

איזה רכבים (לא ג'יפים או פיקאפים) אתם מכירים עם מנוע גדול שנותן תפוקה ממש טובה ביחס לנפח?

אם אני מעוניין ברכב עם סביבות ה250כ"ס ללא טורבו, על מה כדאי להסתכל? וחייב הנעה אחורית (חייב!).

פורסם

stang צודק ב 100% לגבי ההספק של 150 כ"ס ל 3500 סמ"ק של המוסטנג (שנתון שנות ה 90).

 

נשמע הזוי אבל זה נתון בדוק ומדוייק. ההספקים המטורפים של מוסטנג נכונים לדגמים שלא יובאו לישראל!!!!

 

אני מציע קצת ענווה (למשל ל- rg12) למי שרץ וקבע בנחרצות(של ילד קטן) ש stang ליהג והעלה עובדה "טפשית" ושאר כינויים שמעידים על האדם שאמר אותם......

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

אני לא התכוונתי לרדת על אף אחד, פשוט שזה נשמע לא הגיוני בטירוף.

ואם זה נכון זה פשוט עצוב לבזבז כל כך הרבה על דלק ולקבל הספק של 1.8 טורבו.

פורסם
מצטער לאכזב אותך, אבל אוטו אמריקאי ששוקל 2 טון עם מנוע 4 ומשהו ליטר ו300 כ"ס "סוחב" פחות מרכב יפני ששוקל 1,200 טון עם מנוע 2 ליטר שמפיק 200+- כ"ס.

 

לחיצה עדינה על הגז לא בהכרח תתן "המון כח", בטח ובטח אם ה"המון כח" הזה צריך להזיז "המון המון המוןןןןןן אוטו".

 

זה באמת כולל את ההיצע המטורף של מאות הדגמים בעלי מנועי 2000 סמ"ק ו+- 200 כ"ס.:shock:.

 

מאיפה הבאת את זה, כמה רכבים יפניים עם מנועי 2000 סמ"ק סטנדרטיים מפיקים +-200 כ"ס? הונדה S2000?ו...הונדה TYPE-R??

 

רובם מגיעים במאקסימום ל+-150 כ"ס כמו המאזדה 3 או סובארו אימפרזה GX וגם אז הרכב עדיין לא מרגיש בעל כח רב יותר מידי

עדיפים מנועי הTDI בנפחים הללו או מנועי VAG בנפח של 1.8 ליטר- טורבו.

under construction..

פורסם
מזה השטויות האלה, שום מנוע 3800 לא יוציא 150 כ"ס!

 

עובדה.

 

אם אני מעוניין ברכב עם סביבות ה250כ"ס ללא טורבו, על מה כדאי להסתכל? וחייב הנעה אחורית (חייב!).

 

S2000.

 

ואם זה נכון זה פשוט עצוב לבזבז כל כך הרבה על דלק ולקבל הספק של 1.8 טורבו.

 

אכן, רכבים אמריקאיים זה עצוב.

 

אגב, זה לא הספק של 1.8 טורבו, אלא של 1.8 אטמוספרי (להלן - הרכב שלי).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני פשוט בשוק מההספקים העלובים האלה...לה סייבר 3800 200כ"ס ממש לא מצדיק את הנפח, אפילו לא קרוב.

קראתי באיזה עיתון של מחירים של מכוניות חדשות, כתוב גם פרטים על המכוניות, ורשום שA4 1.8 טורבו מוציאה 150כ"ס.

לאיזה רכבים יש מנוע אטמוספרי? ומה בדיוק המנוע הזה שונה מרכבים אחרים?

ד"א יש לי המון מגזינים מחו"ל של רכבים קלאסיים משופרים כמו כל מיני שברולטים קמארו פיירבירד...יש שם מכוניות עם מנוע שברולט 5700 סמ"ק (מנוע שהמון משפרים) וכל רכב שם מגיע לאיזה 700כ"ס, הכל שם מטורף, ופתאום אני חוטף שוק שמנועים בנפחים אדירים מוציאים מתחת ל200כ"ס. זה די חדש לי, אבל תודה על האינפורמציה, טוב לדעת, עכשיו בכלל אני לא יודע איפה להסתכל.

פורסם

גם ברשותי סונומה מנוע 4300

אחד הרכבים היותר שווים מבחינת עלות תועלת

צריכת דלק משולב בסביבות ה 7 ק"מ לליטר בנסיעה מאומצת יכול לרדת מ5 ק"מ

שהיא יצאה מהמפעל היו לה 180 כ"ס היום מי יודע

בכל מקרה יש מספיק כוח לרכב

לדעתי שום רכב עם 250 כ"ס ומעלה בעל הנעה אחורית\קידמית לא יהיה חסכוני

גם לא בנסיעה רגועה

ד"א לפי התיאורים שלך אתה נשמע נהג צעיר \חדש אם זה המקרה

רכב עם כל כך הרבה כוח והנעה אחורית לא בדיוק מתאים כאן


×
×
  • תוכן חדש...