Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא אותי מעניין מה זה הטויוטה עם הכונס אוויר בגג, כי נראה לי שמדובר בטויוטה לא רגילה...



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סתם לידע כללי' date=' איזה רכב זה מצד ימין בתמונה שרואים רק החלק האחורי הימני שלו?[/quote']

 

 

הרכב הוא יגואר וזו התמונה המלאה שלו.

%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94021.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ככה לכל מי שלא יודע

המקום :צומת הכניסה לאשדוד נקראת גם צומת הנמל(לוקחים שמאלה ואז אחרי התחנת אוטובוס יש פנייה ימינה..)

המקום שייך לרפי הוא הבעלים והוא המשפץ הרשמי של כל מה שראיתם בתמונות.

בעיקרון המקום הוא מוסך מורשה של טיוטה ובנוסף הוא מבצע בדיקות רכב לפני קניייה ויש לציין הכי אמין באיזור הדרום(גובה 510 שח לרכב פרטי)

הכניסה היא חינם ואפשר לטייל חופשי במוסך ובחצר שלו.

לפני כמה שנים היה גם מגרש למרוצי ראלי מאחורי המוסך רק שהוא לא הצליח (הטיוטה המשופרת היתה מיועדת למי שרצה להתנסות קצת במרוצי ראלי תמורות סכום סימלי )

כיום פעם בשנה בערך שזה בדרך ככל בפורים הוא מוציא את הרכבים שנוסעים ומטייל ברחבי העיר.

פורסם

כמו שציינתי בעבר ... ליד גדרה יש רכב נטוש במצב סופני לגמרי שדומה מאד ללמבורגיני שנמצאת באשדוד.

יש לעבור את גדרה לכיוון דרום ולסוע לאט (אני מדגיש לאט) להסתכל ימינה וממש 400 מטר אחרי גדרה (או קצת פחות) יש מגרש עם מרצדס קופה משנות השבעים והרכב עליו אני מדבר שנראה כמו למבורגיני צבע שחור.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

תסלחו לי אבל הבן אדם הזה פשוט 0!!!

יש לו שם כמה מכוניות שאני בטוח שהרבה ישמחו לאמץ, שימכור 70% מהמכוניות שם וישפץ את העיקר, מה שבאמת חשוב לו!

אני פשוט את הישראלים האלה שאומרים "אני עוד ישפץ" והאוטו מיום ליום רק מדרדר ברמה!

למה מועדון החמש לא עושה כלום בעניין? שינסה להפעיל לחץ בעניין ואולי יצא מזה משהו!

פורסם

שום פעילות שהוא עשה/עושה ואי פעם יעשה לא מכפרת על אגירת כ"כ הרבה רכבים מעניינים (במדינה שכ"כ עניה בהם) והזנחתם למות לאט לאט בשמש הקופחת, בגשם החומצי ובחלודה שמאכלת כל חלקה טובה.

 

בתחום הזה אני מאוד מאוד כועס עליו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כולם יכולים לכעוס.

אבל הוא עושה מה שהוא רוצה, אי אפשר לדעת לאן המכוניות היו מגיעות אם לא אליו. אני לא אוהב שמגדפים סתם.

 

הוא הבעלים, הוא יעשה מה שהוא רוצה, בזה זה נגמר. כל מי שכואב לו ואומר שהוא היה עושה אחרת הוא קשקשן. ראיתי כבר איך אנשים מדברים ומדברים וצריך להרים את הכפפה אז יש דממה. אני שמ שלפחות המכוניות נמצאות אצל בן אדם שאוהב את התחום. ולא אחד שמנסה להתעשר מהתחום. הן לא עומדות אחת על השניה.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...