Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה המקום הזה בכלל?

גן עדן לחולי הגה למיניהם.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולי אין לו כסף לטפל ברכבים, לך תדע.

 

 

:roll::|

 

אני הבנתי שבעל המוסך משפץ לאט לאט,אך לא את כולם.

 

יש לו במוסך מס' מכוניות משופצות.

 

חבל על כול המכוניות הללו:-(

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
פשש גן עדן . . .לא שמיש כל כך

פשוט חבל

 

תגידו יש מצב שהאסקורט שמופיעה באחד מהתמונות

היא RS2000?

 

 

ערן

 

איפה ראית אסקורט ? יש שם ברנדה וסיירה שאני לא חושב שהם משופרות.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אז את מי אתה מאשים? ברור שבעל הרכבים אשם, אותי זה ממש מרגיז מה שקורה שם.

 

אני לא יודע אם בעל הרכבים אשם כי צריך כסף לבנות סככה במקום, בכל אופן אחד הדברים שהכי מעיק זה לראות מנועים של אלפא ויגואר ועוד כל מני חלקים מעניינים שעשו מהם כאילו פסלים.

בכל אופן הביקור במקום מאוד מעניין, המוסך עצמו הוא לא כמו כל מוסך רגיל אלא ממש שונה, כאילו מישהוא סוגד למכוניות.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

סתם לידע כללי, אני עבדתי אצלו תקופה לא קטנה, והוא בסופו של דבר משפץ את כולן.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

תעשה לי טובה(באינטונציה של רון קופמן :wink: ), גם אם הוא סוגר את המוסך ומעמיד את כל צוות העובדים שלו לרשות שיפוץ המכוניות שאצלו, כנראה שהנכד שלו עוד ישפץ חלק מהן.

הוא עשה טעות ואת מיטב כספו הוא השקיעה בקניה, היום יש לו כ"כ הרבה מכוניות שהוא לא מסוגל לשפץ את כולן אבל מצד שני לא מוכן להפרד מאף אחת מהן.

 

אני במקרה הייתי אצלו לפני 13 שנים, ביום שהמטרה הלבנה הגיעה אליו, היא עדיין עומדת באותו מקום ומצבה רק הולך ומתדרדר :x.

בנוסף, כל מיני תמונות של פרונטים מנוסרים ומנועי פסל גורמים לי לתחושת בית מטבחיים בחצר הזאת.

 

בעל המוסך הוא פיגורה ידועה עם הרבה כבוד אליו בתחום המירוצים,שיפורים וענתיקות אבל בתחום הספציפי הזה של החצר שלו, הוא פשוט איבד את הצפון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש עוד למבורגני כזאת במצב קשה מאד.

ליד גדרה. יש לעבור את גדרה לכיוון דרום. וברמזור הראשון אחרי גדרה להסתכל ימינה . במגרש קטן עומד מה שנראה כמו למבורגיני כזאת במצב סופני לגמרי, לידה יש גם מרצדס כלשהי גם במצב סופני.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

לפני שנים רוב המכוניות (מעל 20) היו בתוך מבנה מקורה. נראה לפי תמונות שהן נשארו באותו מקום רק שהמבנה פורק ונשאר רק השלד.

 

האם אני צודק ? האם יש גם מבנה עם מכוניות ?

פורסם
לפני שנים רוב המכוניות (מעל 20) היו בתוך מבנה מקורה. נראה לפי תמונות שהן נשארו באותו מקום רק שהמבנה פורק ונשאר רק השלד.

 

האם אני צודק ? האם יש גם מבנה עם מכוניות ?

 

אני גם זוכר את המבנה , הרכבים היו מוצגים בו בצורה מסודרת...

בעל המוסך הוא לא בעל כול הרכבים , לאבא שלי יש חברת גרירה והוא העביר לא מעט רכבים לשם לצורך איכסון

של בעלי מוסכים אחרים ואספנים.

 

יש שם פשוט אוצר , פעם ראשונה שאני רואה "משתלה של מכוניות" ...

 

מקווה שלא יעשו הכלאה של ורדים... כלניות... ואיזו מרצדס שנמצאת שם... :roll:

מרצדס 350SL שנת 1972 W107

מרצדס SLC שנת 1980 W107

מרצדס 250C קופה 1972 W114

מרצדס 230E שנת 1982 W123

פורסם

ישנו מבנה נוסף הנמצא בצידו הדרומי של המוסך, שם היו מאוכסנות המכוניות בעבר. מכיוון שעיריית אשדוד לא הייתה מוכנה לוותר על תשלום הארנונה במקום או ליתן הנחה מסויימת המבנה הושכר לגורם חיצוני, מהסיבה הזאת המכוניות הועברו למבנה של המוסך וחלקן, מפאת חוסר מקום אוכסנו תחת כיפת השמיים. בשנים האחרונות מוסך רלקס הפך להיות מוסך מורשה של חברת טיוטה ואף נפתחה במקום סוכנות למכירת מכוניות, מאז רוב המכוניות מאוכסנות תחת כיפת השמיים.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם
אני מה זה רוצה לשים את ידי על רפליקה כזאת של קונטאש.... :roll:

 

יש אחת למכירה, בנויה על גוף של פונטיאק פיירו, לעולם לא תקבל רישוי "חוקי". 6 ספרות... (המחיר, לא לוחית הרישוי..).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

סליחה על השאלה המפגרת- מה ההצדקה לשלם מחיר 6 ספרות בארץ, לאוטו שאין ולא יהיה לו מספר?:roll: לשים בגינה? -או שאתה לא מדבר על המכירה בארץ בכלל, ורק מתרגם מחיר?

 

ואגב- זה נידמה לי, או שלהיא, ברלאקס, יש מספר צהוב?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
סליחה על השאלה המפגרת- מה ההצדקה לשלם מחיר 6 ספרות בארץ, לאוטו שאין ולא יהיה לו מספר?:roll:
אין הצדקה, ולכן עוד אף אחד לא שילם כלום... לבקש אפשר תמיד.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967


×
×
  • תוכן חדש...