Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איכותים שניתנם להורדה ועדיף שלא יהיו הרכבים מהארץ.

תודה

 

במקרה שאתה לא יודע , ישראל היא יצואנית הטראנס

פסיכדלי הגדולה בעולם..

 

עם הרכבים ואומנים כמו

 

astral projectio

infected mushroom

azax syndrom

alien project

astrix

skazi

 

ומעל כולם cosma ( אביחן לחנה ) זכרונו לברכה.

 

ועוד ועוד ועוד..

 

אם אתה רוצה לשמוע דברים איכותיים.. אני אשלח לך במסנג"ר ( האי סי קיו שלי לא עובד)

 

הרכבים טובים לא מהארץ:

 

Fractal Glider - האוסטרלים המטורפים ( המועדפים שלי במוזיקה הזו...)

 

GATKA - לא זכור לי מאיפה

 

sesto sento - במיוחד ב From Led To Gol טראק אדיר..

 

ubat tmar - היפני השרוט...

 

space tribe במיוחד בדיסק החדש שלהם (Dance Like Nobody´s Watching(

 

Toi Doi - צרפתים - טראקים חזקים , מאד חזקים...

 

Texas Faggott - הפינים החמודים , רק למי שאוהב את הסגנון שהוא קצת מוזר..

 

 

בקשר להורדה , עד לא מזמן soulseek הייתה ה-מקור , אבל היא לא עובדת

כרגע , אז או שתנסה לפתח קשרים בפורומי טראנס פסיכדלי בחו"ל ואז כמובן

ישלחו לך , או שתנסה להוריד באי מיול שם גם לא חסר ..

פורסם

כן... אבל נמאס לי כבר מהישראלים למרות שהם מעולים אבל הם די נשמעים אותו דבר כולם..

ואני יותר מחפש אוספים מאשר טרקים בודדים או אלבומים.

פורסם
כן... אבל נמאס לי כבר מהישראלים למרות שהם מעולים אבל הם די נשמעים אותו דבר כולם..

ואני יותר מחפש אוספים מאשר טרקים בודדים או אלבומים.

 

ברוב האוספים יש את הטראקים שאתה אומר "נשמעים אותו דבר"

לא תמצא באוספים משהו מיוחד

הכי טוב לעשות לעצמיך אוסף מטראקים בודדים...

פורסם
איכותים שניתנם להורדה ועדיף שלא יהיו הרכבים מהארץ.

תודה

 

במקרה שאתה לא יודע , ישראל היא יצואנית הטראנס

פסיכדלי הגדולה בעולם..

 

עם הרכבים ואומנים כמו

 

astral projectio

infected mushroom

azax syndrom

alien project

astrix

skazi

 

ומעל כולם cosma ( אביחן לחנה ) זכרונו לברכה.

 

ועוד ועוד ועוד..

 

אם אתה רוצה לשמוע דברים איכותיים.. אני אשלח לך במסנג"ר ( האי סי קיו שלי לא עובד)

 

הרכבים טובים לא מהארץ:

 

Fractal Glider - האוסטרלים המטורפים ( המועדפים שלי במוזיקה הזו...)

 

GATKA - לא זכור לי מאיפה

 

sesto sento - במיוחד ב From Led To Gol טראק אדיר..

 

ubat tmar - היפני השרוט...

 

space tribe במיוחד בדיסק החדש שלהם (Dance Like Nobody´s Watching(

 

Toi Doi - צרפתים - טראקים חזקים , מאד חזקים...

 

Texas Faggott - הפינים החמודים , רק למי שאוהב את הסגנון שהוא קצת מוזר..

 

 

בקשר להורדה , עד לא מזמן soulseek הייתה ה-מקור , אבל היא לא עובדת

כרגע , אז או שתנסה לפתח קשרים בפורומי טראנס פסיכדלי בחו"ל ואז כמובן

ישלחו לך , או שתנסה להוריד באי מיול שם גם לא חסר ..

עם כל הכבוד לקוסמה (ז"ל) הוא לא היה מעל כולם.

אני אוסיף רק את מה שלירן פיספס:

children of the doc

COSMOSIS

Luminus

PSYSEX (האהובים עליי ביותר, עבדו הרבה עם קוסמה ז"ל)

Oforia (special ofer טראק מאוד חזק.)

ASTRIX

ואחד ההרכבים האהובים עליי ביותר: SUN PROJECT. סחורה טובה וישנה.

 

טוב יש עוד כל כך הרבה אבל אין לי זמן..

 

יום טוב

אדם.

פורסם
לירן, ההרכב sesto sento הם מהארץ ,מעפולה 8)

 

בכל אופן תחפשו טראקים של PSYSEX ו-ASTRIX ,יש להם טראקים יפים

 

להגיד לך את האמת לא ידעתי..

 

ASTIX אני לא אוהב - יותר מידי "ישראלי"

פסייסקס טובים .

 

וגם insane behavior טובים...

 

 

אם לא לדבר על ישראלי frectal gilder האוסטרלים מנגנים

דברים מטורפים לחלוטין.

 

אדם , אני לא אהבתי את sun project הגרמנים , אני לא אוהב את הסגנון של הגיטרות.

אם כבר גרמני אז xv kiilst או טים שולץ שגם הוא ירד בתקופה האחרונה...

 

בנוגע לקוסמה הוא היה אחד האומנים הטובים ביותר בתחום הפסיכדלי בעולם

וגם המוערכים ביותר.. האלבום החדש שלו מדהים ( למרות שכבר נמאס..)

 

אריאל - הדיסקים שקנית הן פסיכודליים? גם אם כן המוזיקה לפני 5 שנים הייתה שונה

לגמריי מהיום , המוזיקה הפסיכדלית היום הרבה יותר טובה לדעתי.

פורסם

ועכשיו נעבור רגע לשנות ה 80 , בא לי לעשות דיסק טוב לאוטו

אנא מכן חברי היקרים המליצו על שירים טובים ומוכרים .

אני מכיר דיי הרבה אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם.

 

או מאיזה שירי 80's אתם הייתם בוןנים דיסק.?

פורסם

אריאל - הדיסקים שקנית הן פסיכודליים? גם אם כן המוזיקה לפני 5 שנים הייתה שונה

לגמריי מהיום , המוזיקה הפסיכדלית היום הרבה יותר טובה לדעתי.

 

טוב, לאחר בדיקה בארון הדיסקים...

אניייייי לאאאאאאאאא מוצאאאאאאא אותםםםםםםםםם :roll:

כנראה שכבר העברתי אותם למישהו, לא ברור למי...

סליחתי עם הנוגעים בדבר :p

:-)

פורסם
ועכשיו נעבור רגע לשנות ה 80 , בא לי לעשות דיסק טוב לאוטו

אנא מכן חברי היקרים המליצו על שירים טובים ומוכרים .

אני מכיר דיי הרבה אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם.

 

או מאיזה שירי 80's אתם הייתם בוןנים דיסק.?

 

לא יודע איזה שירים תשים, אבל העיקר ש-with or without you של u2 יהיה שם.

חוצמזה, האלבום שלהם - The Joshua Tree זכה לא מזמן בתואר האלבום המוצלח ביותר ב-VH1. ובצדק לדעתי.

 

להלן רשימת השירים באלבום (מודגשים השירים שאהבתי במיוחד) :

 

1. Where the Streets Have no Name

2. I Still Haven't Found What I'm Looking For

3. With or Without You 4. Bullet the Blue Sky

5. Running to Stand Still

6. Red Hill Mining Town

7. In God's Country

8. Trip Through Your Wires

9. One Tree Hill

10. Exit

11. Mothers of the Disappeared

172

פורסם
ועכשיו נעבור רגע לשנות ה 80 , בא לי לעשות דיסק טוב לאוטו

אנא מכן חברי היקרים המליצו על שירים טובים ומוכרים .

אני מכיר דיי הרבה אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם.

 

או מאיזה שירי 80's אתם הייתם בוןנים דיסק.?

 

לא יודע איזה שירים תשים, אבל העיקר ש-with or without you של u2 יהיה שם.

חוצמזה, האלבום שלהם - The Joshua Tree זכה לא מזמן בתואר האלבום המוצלח ביותר ב-VH1. ובצדק לדעתי.

 

להלן רשימת השירים באלבום (מודגשים השירים שאהבתי במיוחד) :

 

1. Where the Streets Have no Name

2. I Still Haven't Found What I'm Looking For

3. With or Without You 4. Bullet the Blue Sky

5. Running to Stand Still

6. Red Hill Mining Town

7. In God's Country

8. Trip Through Your Wires

9. One Tree Hill

10. Exit

11. Mothers of the Disappeared

 

 

תומר , 80'S

ממה שאני יודע U2 הם לא שנות ה 80 וגם לא השיר שאתה מתכוון אליו.

×
×
  • תוכן חדש...