Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועכשיו נעבור רגע לשנות ה 80 , בא לי לעשות דיסק טוב לאוטו

אנא מכן חברי היקרים המליצו על שירים טובים ומוכרים .

אני מכיר דיי הרבה אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם.

 

או מאיזה שירי 80's אתם הייתם בוןנים דיסק.?

 

 

אין לך טייפ משנות השמונים באוטו?

פורסם
ועכשיו נעבור רגע לשנות ה 80 , בא לי לעשות דיסק טוב לאוטו

אנא מכן חברי היקרים המליצו על שירים טובים ומוכרים .

אני מכיר דיי הרבה אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם.

 

או מאיזה שירי 80's אתם הייתם בוןנים דיסק.?

 

לא יודע איזה שירים תשים, אבל העיקר ש-with or without you של u2 יהיה שם.

חוצמזה, האלבום שלהם - The Joshua Tree זכה לא מזמן בתואר האלבום המוצלח ביותר ב-VH1. ובצדק לדעתי.

 

להלן רשימת השירים באלבום (מודגשים השירים שאהבתי במיוחד) :

 

1. Where the Streets Have no Name

2. I Still Haven't Found What I'm Looking For

3. With or Without You 4. Bullet the Blue Sky

5. Running to Stand Still

6. Red Hill Mining Town

7. In God's Country

8. Trip Through Your Wires

9. One Tree Hill

10. Exit

11. Mothers of the Disappeared

 

 

תומר , 80'S

ממה שאני יודע U2 הם לא שנות ה 80 וגם לא השיר שאתה מתכוון אליו.

 

לירנו'ש כפרה נשמה, U2 הם האמאמא של האייטיז.

האלבום יצא בשנת 87', ואם אני לא טועה U2 קמו ב-73' או משהו כזה.

אבל אם אתה לא אוהב אותם - סבבה, רק הצעתי.

172

פורסם

כאילו אנשים ?

מה קורה לכם ?

 

חברי פורום נכבדים ?...

 

מזה ?

 

איפה קצת.... אריק לביא ?... אריק אינשטיין ?... יהודה פוליקר ?... אהוד בנאי ?...

 

אפילו... כוכב נולד... !

 

מה זה המוזיקה הזאתתתתתתתתתתתת ????....

 

 

אגב, תנסה לחפש בקאזה קובץ בשם... REMIX99....

טראק ארוך ומשובח !!!!.... :twisted:

אני מאמין שזה לא השם האמיתי שלו... אבל ככה הוא קיים על המחשב שלי!

 

בהצלחה,

ניר...

 

( ומה עם משינה ? ... )

פורסם

הדבר הכי חם עכשיו: הרכב הנקרא SID@

טראקים חבל"ז....

 

יש גם את

MIND MANIPULATION - חזק ביותר

Insane Behavior - במיוחד טראק בשם Datura inoxia

1200 MIC - ראג'ה ראם + GMS מוזיקה דיי טובה

SKAZI - בי פי אם גבוה

יש גם את טים שלוץ שיש לו מוזיקה לא רעה...

×
×
  • תוכן חדש...