Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים.

 

הייתי רוצה להתיעץ איתכם בנוגע לרכישת סיירה גיאה 2.0 מבציר 93 למטרות נסיעות יומיומיות למכללה וההנאה שבהנעה האחרורית. הסיבה השניה היא העיקרית בעייני לכן הייתי רוצה לדעת האם היא חזקה מספיק להחלקות כוח (דריפטים) והאם אוכל להנות ממנה גם על כביש יבש (בחניה גדולה מרוחקת מאדם וממשטרה). כמו כן כמה תעלה לי הסבה מאוטומט לידני כולל כל המכללולים פלוס מינוס.

האם האוטו עמיד להתעללויות הכרוכות בנסיעה על הצד? (כמובן שיטופל באהבה ויעשה ישור קו לפני כן) הם יש לדגם הנ"ל מחלות מסויימות (חשמל לדוגמא, והבנתי שיש הרבה ממנו בגיאה) עד כמה הוא אוכל דלק והאם החלפים זמינים במגרשים או שמדובר בזן נכחד?

השאלה האחרונה היא עד כמה נדירה החיה בארצינו? יהיה קשה למצוא אחת שתשרת אותי נאמנות?

 

תודה..

E46 330CI

פורסם

הרכב מאוד אמין ועמיד להתעללויות.

לגבי כוח, אין לו מספיק כוח כדי לצאת להחלקות כוח ארוכות, בדר"כ עושים פרובקציה לפסיעת הזנב הצידה (כמו בקידמית) וממשיכים עם הדוושה.

והעובדה שיש דיפרנציאל פתוח, לא עוזרת.

 

אם אתה מדבר על לזרוק פה ושם, אז לא חושב שתתאכזב.

אבל אם אתה מדבר על דריפטינג (כמו בליגת הדריפטים באלטרנתיבי), תתאכזב.

 

אפשר להגיע למכונת דריפט בעלות זעומה יחסית, והתמורה מאוד-מאוד גבוהה, אבל כסטנדרט, היא קשה לנהיגת דריפטינג.

השאלה מה הצפיות שלך ומה הנסיון שלך..

 

אביחי

פורסם
הרכב מאוד אמין ועמיד להתעללויות.

 

אפשר להגיע למכונת דריפט בעלות זעומה יחסית, והתמורה מאוד-מאוד גבוהה, אבל כסטנדרט, היא קשה לנהיגת דריפטינג.

השאלה מה הצפיות שלך ומה הנסיון שלך..

 

אביחי

 

מה ניתן לשפר ולשנות ב"עלות זעומה"?

נסיון שואף לאפס, הציפיות כמובן מכונת דריפט, אבל עד כמה זה ריאלי בסיירה?

 

תודה אביחי

E46 330CI

פורסם

ליפי דעתי, אם אין לך הרבה ניסיון בהנעה קידמית "חמה", המעבר הישיר או הקצר להנעה אחורית במטרה ללמוד לשלוט בטכניקת הדריפטינג,

היא לא הכי נכונה.

 

הנעה קידמית מתנהגת, כזו עם תחת שובב, מלמדת אותך את ה-א' ב' של העברות משקל, צפייה של תגובות המיתלים, בלמים וכיוב' בעת סיבוב.

בהנחה שאין לך ניסיון על הנעה קידמית מתנהגת, או ניסיון בנהיגה ספורטיבית על בסיס קבוע, אני אומר שבמקום שתקצר את הדרך ע"י רכישת רכב הנעה אחורית, אתה תאריך את תקופת הלימוד שלך.

 

נידבתי את הסיירה שלי לכמה מחבריי, חלקם כאלה שמתעניינים בעולם הדריפטים ומשחקים במשחקי סימולטורים, וחלקם נהגים מעולים על הנעות קידמיות.

גם אחרי כמה ניסיונות להחליק כמו שצריך - עלו בתוהו.

להוציא את הזנב זה החלק הקל (יחסית), להחזיק אותו - זה כבר גולת הכותרת.

 

זו רק דעתי האישית, ואתה יכול להתייחס אליה בעירבון מוגבל.

 

לגבי הפיכתה "למכונת דריפטים" בעלות זעומה יחסית, באה לידי ביטוי ע"י צמיגים אחוריים מתאימים (בדר"כ צרים יותר ועם TW גבוה במיוחד)

נעילת דיפ' בריתוך, לא שיא הטכנולוגיה, (ויש לשיטה זו המון חסרונות) אבל זה יעבוד.

קפיצים איכותיים, ואתה על הגל.

 

אביחי

פורסם

תעשה איתו דריפטים והשתוללויות ומהר תמצא את עצמך עם דריישף באמצע הכביש,על גלגל אחד,מעבר כל שני וחמישי תצטרך לעשות מייסבים.

 

קיצר, זה לא רכב לשטויות אלה אם כן אתה עושה חיזוקים בהתאם,וגם אז...מהר מאוד הוא מאבד מהאיזון,כיוון פרונט משתנה מהר מאוד ,הוא יתחיל לנסוע לך באופסייד.

פורסם
תעשה איתו דריפטים והשתוללויות ומהר תמצא את עצמך עם דריישף באמצע הכביש,על גלגל אחד,מעבר כל שני וחמישי תצטרך לעשות מייסבים.

 

הרכב עובד קשה כבר שנה וחצי.

שנה אצל הבעלים הקודמים, כתב רכב ב"אוטו", וחצי שנה אצלי.

אין שום דבר ממה שאתה מתאר. אשמח אם תסביר מאין נולדה הדעה הזו.

 

קיצר, זה לא רכב לשטויות אלה אם כן אתה עושה חיזוקים בהתאם,וגם אז...מהר מאוד הוא מאבד מהאיזון,כיוון פרונט משתנה מהר מאוד ,הוא יתחיל לנסוע לך באופסייד.

 

תסביר את הקטע הצבוע בכחול.

 

 

תודה,

 

אביחי

פורסם
תעשה איתו דריפטים והשתוללויות ומהר תמצא את עצמך עם דריישף באמצע הכביש,על גלגל אחד,מעבר כל שני וחמישי תצטרך לעשות מייסבים.

 

קיצר, זה לא רכב לשטויות אלה אם כן אתה עושה חיזוקים בהתאם,וגם אז...מהר מאוד הוא מאבד מהאיזון,כיוון פרונט משתנה מהר מאוד ,הוא יתחיל לנסוע לך באופסייד.

 

גם אני תוהה מניין מגיע המידע הזה

אני בעלים של סיירה ג'יאה 93, הרכב אצלי 5 שנים

עושה כ 30000 ק"מ בשנה

עובד הרבה וקשהלמעט בעיות חשמל פה ושם אין לנו תקלות איתו, בטח לא בפרונט ובדריישאפט.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

×
×
  • תוכן חדש...