Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לחברי הפורום ,

מס' שאלות ברשותכם בנושא שמן מנוע לפיג'ו 405 מודל 95 .

1) האם צריכה להיות משמעות לסוג השמן ששמים ? ראיתי באוטו דיפו שמן של AMERICAN EAGLE במחיר ממש זול . האם הוא יכול לגרום לנזק למנוע ? האם רצוי לשים בשנתון כזה תוסף לשמן (אם כן , איזה מומלץ) ?

2) שמתי בעבר בטיפול שמן 10\40 ..אמרו לי שהוא יותר טוב למנוע . ולאחר כמה חודשים הוספתי שמן 20\50 (המנוע קצת אוכל שמן..) , האם יכולה להיות פגיע במנוע כתוצאה מערבוב שמנים חצי סינטטי וסינטטי (ברלוונטיות לרכב משנה זו) ?

3) איזה שמן מנוע מומלץ לרכב שלי ? (חברה , סינטטי\חצי סינטטי) .

 

 

תודה מראש לעוזרים .

פורסם

חפש בפורום , יש תשובה לכול שאלה .

אל תקנה \ תשתמש \ תמזוג \ תכניס \ תרכוש שמן של אמריקן איגל . עדיף שמן קנולה ולא אמריקן איגל .

חפש בפורום הודעות רלוונטיות .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

1. אל תתקרב ל"שמן" מתוצרת אמריקן-איגל(המגבים שלהם דוקא די טובים).

2. אל תערבב סוגי שמנים. אם אין אפשרות אחרת, עשה זאת אך בהקדם האפשרי יש להכנס למוסך להחלפת שמן+מסנן.

3. צמיגות שמן מומלצת לרכבך הינה 15W40 כשהמהדרין ישתמשו בחצי-סינטטי 10W40.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הנושאים הובנו . תודה רבה לכם על העזרה .אחלה פורום יש כאן למי שבור כמוני בנושא רכבים .

לא חסר שרלטנים בעולם המוסכים והפורום כאן הוא כלי מצויין למידע בנושאים שונים .

 

שבת שלום ושבוע טוב .

×
×
  • תוכן חדש...