Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי בעיה לא מובנת לי , כשאני מחבר סאב למגבר הוא רועד לי אבל לא בקצב של המוסיקה , סתם בלי קשר(וזה לא בעיה במגבר , ניסיתי את 2 המגברים שיש לי) ... אבל גם מנגן את הבאסים של המוסיקה שאני שומע וגם רועד בלי קשר. אפילו אם הוולום על 0 הוא רועד בלי קשר, ולא חלש אלא ממש בכל הכוח.

גם התחלתי לשמוע רעשים מהרמקולים כשאני מעלה בטורים את המנוע של האוטו אני שומע את הרמקולים גם עושים את אותו הרעש כמו המנוע כמה שזה נשמע מוזר , אולי זה בגלל שהאלטרנטור מרים את המתח במצבר

מישהו יכול להסביר לי מה קורה פה?קצר אולי?

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

האם הסאב רועד/מרעיש גם כשהרכב דומם?

אם לא = רעשי אלטרנטו דרך המגבר.

אם כן = תגיד שלום יפה למגבר, הוא ביצה סרוחה.

פורסם

זה לא המגבר ,יכול להיות נישרף לך המינוס של הrca ברדיו דיסק.

 

איזה רדיו דיסק יש לך

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

הבעיה לא יכולה להיות במגבר כי הוא אומר שהוא ניסע כמה מגברים .

זאת אומרת או החיווט לא טוב (התקנה\פיוז\-,+ של המגבר) או הרדיו דיסק

 

 

איזה רדיו דיסק יש לך?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

האמת התופעה מאוד מוזרה , אם מחברים לערוץ הזה רמקולים רגילים הכל עובד יפה ונקי. מחבר סאב , מתחיל לקפוץ בלי שום קשר. אולי זה החיבורים שעל תיבה של הסאב?

והרדיו דיסק פיונר MP3 עם יציאה אחת כסוף כזה הכי פשוט

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

יכול להיות שהרמקולים לא יכולים לגנן את התדר הזה. ולכן זה לא מופיע בהם.

 

אתה מחבר את הסאב בגישור?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
יכול להיות שהרמקולים לא יכולים לגנן את התדר הזה. ולכן זה לא מופיע בהם.

 

אתה מחבר את הסאב בגישור?

כן סאב בגישור

נראה לי שזה ההפרעות האלה שאני שומע כמו שהמנוע מעלה את הטורים אותו צליל יוצא מהרמקולים , נראה לי שזה קשור ברעידות בסאב כי זה התחיל באותו זמן

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם
שואל שוב:

האם הסאב רועד/מרעיש גם כשהרכב דומם?

 

כן

או

לא

?

כן (כמובן כשהמוסיקה מנגנת , אפילו על וולום 0)

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

יופי, מקווה שעכשיו זה ברור לכולם (ובעיקר לך :) ) שלא מדובר ביללת אלטרנטור.

תנסה להחליף כבל RCA (זמנית אפילו, פשוט תעביר מבלי להסתיר מצד אחד לשני)

תנסה (אם מתאפשר לך) להחליף רדיו דיסק

 

לדעתי ונסיוני, 2 הפעולות שהמלצתי לא יפתרו לך את הבעיה.

אם כן, הרווחת!

אם לא, הגיע הזמן לחשוב על מגבר חדש ידידי.

פורסם
יופי, מקווה שעכשיו זה ברור לכולם (ובעיקר לך :) ) שלא מדובר ביללת אלטרנטור.

תנסה להחליף כבל RCA (זמנית אפילו, פשוט תעביר מבלי להסתיר מצד אחד לשני)

תנסה (אם מתאפשר לך) להחליף רדיו דיסק

 

לדעתי ונסיוני, 2 הפעולות שהמלצתי לא יפתרו לך את הבעיה.

אם כן, הרווחת!

אם לא, הגיע הזמן לחשוב על מגבר חדש ידידי.

אם זה בשני המגברים אותו דבר נראה לי אז שזה החיווט , אין מצב שמגבר בן חודש Z4200 יעשה לי את הבעיות האלה. ואם כן יש אחריות. אני אנסה להחליף כבל RCA ואז נראה מה קורה

תודה רבה לכולם :)

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם
אם לא, הגיע הזמן לחשוב על מגבר חדש ידידי.

 

עושה רושם שזה לא בעיה במגבר, קשה לי להאמין שיש אותה בעיה בדיוק בשתי מגברים שונים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...