Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ראיתי שמדובר בשני מגברים.

עכשיו ברור שלא.

חיווט - תחליף את החיווט.

אם לא - תנסה להחליף סאב.

צריך לבדוק נקודה נקודה עד שתגיע לשורש הבעיה.

פורסם

לדעתי הבעיה היא ברדיו דיסק ואני כמעט ב 100 אחוז בטוח .

נישרף לו המינוס של rca ברדיו דיסק זה קורה הרבה פעמים בפיונייר .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161273&highlight=%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A1+rca

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161544&highlight=%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A1+rca

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

לי זה היה ולא היה לי פיוניר, מה גם שאחרי שהחלפתי מה JVC למכשיר אחר (אלפיין) זה עדיין קרה.

הסתבר שזה היה המגבר.

אגב, את המחלה של פיוניר אנחנו מכירים, אבל זה לא הסימפטום שלה.

פורסם

תנסה להחבר רדיו דיסק של חבר ולראות עם עדיין יש את הרעשים עם כן אז נישער חיווט לקוי או סאב.

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

Guest תמיר .א.
פורסם
זה לא המגבר ,יכול להיות נישרף לך המינוס של הrca ברדיו דיסק.

 

איזה רדיו דיסק יש לך

 

זו בדיוק הבעיה.

 

תמיר

פורסם

זה לא בדיוק הבעיה - אל תהיה כזה חד משמעי.

כי לאחר שהחלפתי את ה HU היא עדיין היתה קיימת.

פותח התר'ד צריך לבודד אותה, גם אם יתגלה בסוף כי זה כן המכשיר.

פורסם

תוציא תרדיו דיסק מהמקום תנתק את אחד מהrca קח חוט חשמל רגיל של רמקול או משהו ותסובב מיסביב למינוס של הrca ,ואז תסגור עם איזולירבן ותחבר חזרה. ותקצה השני תחבר לברזל שמזיק את הרדיו דיסק זה עושה מן הארקה. הייתה לי תבעיה עשיתי את זה וזה עבר. 8)

×
×
  • תוכן חדש...