Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב המון זמן שלא הייתי פה ועזבתי מזמן את העסק של המערכות קב מעבר ל B4 דנדשה =]

בכל מקרה הציוד נשא ר אצלי הממ תזכורת ישנה כי הציוד הורכב באוטו סוברו לגאי 99 , עם מגבר ליטנינג אודיו סטורם , ופורק אחרי בערך שלושה שבועות שקניתי את הרכב במחיר מדהים , בקושי היה להם שימוש הם חדשים עם הקופסא המקורית והכל , ואין לי שימוש בהם .

מחירים :

 

מורל אלייט 1200 שקל.

קבל פאוור אקוסטיק 2 פארד חדששש עם נאון באמצע מדהים , 400 שקל .

 

בנוסף שאר הציוד שהיה באוטו זה סאב הד 12 של סרוין וגה, היה בשימוש קרוב לחצי שנה, במצב מעולה .

מגבר XL 300.4 של סרוין וגה שהניע רק את הסאב , שהוא במצב מטורף , שניהם ללא שימוש והיו חצי שנה מורכבים לפני האלייט .

 

מחירים :

מגבר , 1000 ש"ח.

סאב - עם תיבה מקורית + תיבה נוספת שמוכנה לשימוש לא הורכבה מעולם נבנתה במיוחד . 400 שקל .

פרטים על הסאב :

http://www.dealtime.com/xPO-Cerwin-HED-12

פרטים על המגבר של סרוין וגה:

http://zap.co.il/compModels.asp?sog=T-Amplifier&model_id=40590

מורל אני מניח שאתם מכירים אבל בכל מקרה:

http://www.morelhifi.com/products/mob_3way_elate.html

הקבל :

http://www.poweracoustik.com/pa2006/images/PRODUCT/ADUIO/ADDON/PCNC-2pack.jpg

פרטים עליו טכניים:

http://www.poweracoustik.com/pa2006/product_AUDIO_addon_pc.htm

זה ה

PCNC-1.2F

 

 

 

כמובן , שמי שקונה כמה דבירם ביחד יזכה להטבות מיוחדות .

בכל מקרה , אני זמין תמיד בפלא 0523208224 .

 

אסי .

×
×
  • תוכן חדש...