Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אישית קיבלתי "שלילה" לחודשיים כביכול מלנהוג על הליסינג בעקבות איזה זקן מטומטם שהחליט שאם הוא נוסע בשמאלי 30 קמ"ש בתוך העיר ואני עוקף אותו תוך כדי מבט של יחתיכת אידיוט תעבור לימני אם אתה רוצה לישון על הכביש אז הוא יכול להתקשר לקצין רכב ולהקצין את כל העניין, כמובן שהוא טען שחתכתי אותו בברוטאליות, זיגזגתי בין נתיבים עברתי באדום ואלוהים יודע מה עוד הוא סיפר לקצין רכב... לצערי הרב לא היה לי מספיק כוח להתווכח עם הקצין רכב שייתן לי לדבר עם אותו גאון, היה לי כמה מילים להגיד לו על ההתנהלות שלו בכביש ומחוצה לו.

 

אבי.

 

באיזו סמכות קצין הרכב לקח לך את הרכב?

האם הרכב לא מעוגן בחוזה העבודה שלך כהטבה, כלומר חלק מהתמורה עבור עבודתך?

אני יודע ששלי היה רכב ליסינג זו היתה הטבה בחוזה העבודה, כמו משכורת לכל דבר.

מי שהיה מנסה "לשלול" לי את ההטבה הזו בגלל כל סיבה שהיא היה חוטף תביעה בבימ"ש לעבודה בגין הלנת שכר.

במה שונה המצב שלך שאתה נותן לקצין רכב לדרוך עליך ככה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אבל לפי מה שאני יודע לכל הרכבים של החברות יש איתוראן...........

 

 

אין להם שום איתורן.

אפילו ביטוח מקיף אין להם.

בכמויות רכבים שחברות ליסינג מחזיקות - לא משתלם להם לעשות את הדברים האלו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

גם אני מתנגד למדבקות העלובות הללו.

המדבקות הנורמאליות היחידות הן של הצבא, וגם שם אם זה מספר של חמ"ל פנימי של היחידה, אף אחד לא בודק את ההודעות שהושארו בכלל. ביחידה שלי, אני (נהג רגיל, להזכירכם) אחראי על בדיקת ההודעות. ואין לי מושג בכלל איפה הטלפון של זה ואיך אני עושה זאת... גם לקצין הניהול שלנו אין מושג.

 

כמו שנאמר בהודעה של פותח הדיון, המספרים על רוב המדבקות ניתנים לקריאה רק עם טלסקופ, ואם כבר הצלחת לתפוס את המספר, פתאום המדינה (מר גלעד ארדן בכבודו ובעצמו, שקופץ כמו חמור בראש בכל מה שקשור לחוקי תנועה) מעודדת אותך לדבר בטלפון תוך כדיי נהיגה? הרי רק לפני כשלוש דקות שמעתי את התשדיר של גלגל"ץ של "לא לדבר בטלפון בזמן נהיגה זה מוריד את הריכוז"...

אני מחכה ליום שיגיעו לחדשות כל אותם אנשים שניסו להתקשר, ועשו תאונה תוך כדיי בגלל חוסר תשומת לב למה שקורה והתעסקות רק בחיפוש המספר, הקלדתו והקלטת הודעה... :roll:

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני רוצה לייצר לעצמי מדבקה כזאת, באם רכב זה ביצע עברה התקשרו ל: 1800- KISS MY BLACK ASS

 

זה בתוספת למדבקת ה זהירות, מתבלבל בדוושות, ברוסית שאני מתכוון לשים.

ROOONEEYY

פורסם
אני רוצה לייצר לעצמי מדבקה כזאת, באם רכב זה ביצע עברה התקשרו ל: 1800- KISS MY BLACK ASS

 

זה בתוספת למדבקת ה זהירות, מתבלבל בדוושות, ברוסית שאני מתכוון לשים.

 

מברך, מחזק ומצטרף...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני דווקא מעדיף להוציא מדבקה עם הפלאפון שלי "איך אני נוהג? התקשרי ל- XXXXXXX" :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

המדבקה הזאת נועדה שוב לאותם אנשים שבאמת יתקשרו והם הרי משועממים עד מאוד

חוץ מזה שמספיק עם כל המדבקות שבאות לעזור למשטרה ושאר מיני כסת"ח-שפשוט יעשו את עבודתם נאמנה

 

ואני לא חושב שאם מישהו חתך אותי חוץ מזה שזה מעצבן מאוד יש מקום להתערבות החוק, שוליים זה כבר עניין אחר...

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אני דווקא מעדיף להוציא מדבקה עם הפלאפון שלי "איך אני נוהג? התקשרי ל- XXXXXXX" :)

 

 

לא מומלץ מתוך ניסיון . :roll:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רוב החברות לא עושות כלום בעניין! יש מעט מאוד שכן מזהירות את אותו נהג שדיווחו עליו..

 

לדעתי? הכל זבל אחד גדול לא עוזר בכלום.

פורסם
פיזבז, לא מספיק לך שאני ולירון אומרים לך שאתה נוהג כמו זקנה?

 

 

לצערכם, אתם לא בחורות. :twisted:

 

 

איזה ניסיון היה לך, ליטל? התקשרת וענה לך ערס? :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מכר לפני מספר שנים כתב על רכבו (GMC):

"אני לא נוסע מהר אני טס נמוך, ולמי שיש בעיה שיתקשר"

ופרסם את מספר הטלפון שלו.

 

כך שבנסיעה שגרתית הוא היה צריך לשכור מזכירה צמודה על מנת שתענה לו לטלפון.:wink:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מכר לפני מספר שנים כתב על רכבו (GMC):

"אני לא נוסע מהר אני טס נמוך, ולמי שיש בעיה שיתקשר"

ופרסם את מספר הטלפון שלו.

 

כך שבנסיעה שגרתית הוא היה צריך לשכור מזכירה צמודה על מנת שתענה לו לטלפון.:wink:

 

 

 

 

 

ל'

אז שידביק טלפון של השכן שהוא הכי שונא, זה שמטפטף מהשקית זבל, שמנקה את הרכב עם צינור מהברז של הבנין, שעושה רעש כשכולם מנסים לישון ושחונה בחניה שלא שלו...

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

  • 12 שנים מאוחר יותר...
פורסם

"מהאלה שבאים בדיליי אחו****** " המדבקות האלה לא שוות כלום גם בצהל היום בצהל יש איתוראן ברכבים יחידתים כולל לבנים ורק לרכבי ליסיניג (רסן ומעלה) אין איתוראן והקטע היותר יפה המדבקה פתאום נעלמת ברגע שהדרגה עולה לאל"מ ופתאום עומדת מולך פורטה לבנה עם אנטנות שנראית סמויה ואין לך איך להגיב לדבר כזה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...