Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצבא כמו בחיים תלוי כמה אתה קרוב לצלחת, אני מכיר לא נהג אחד שהם מינימום נהגים של תא"ל שדאגו ליותר משריטה ברכבים צבאיים ויצאו מזה זכאים, בזמן שאחרים שעשו שריטה על רכבים צבאיים יצאו עם ריתוקים של מעל חודש..

אותו דבר קצינים בדרגות גבוההות שמקבלים קנסות כספיים כמו 200 ש"ח כשהם נתפסים על מהירות בזמן שנהג זותר היה אפילו יכול לשבת על זה בכלא...

 

אבי.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המטרה במדבקות האלו הן הסרת אחריות מהבוס, שיכול עכשיו להגיד שעשה כל שביכולתו לפקח על העובד שלו

 

לא לא ישראל היפה המדבקות האלו

אלא לצורך הסרת אחריות- ישראל המכוערת

פורסם

לכל מי שמשוכנע שהוא יודע בדיוק מה קורה בכל רגע ובכל מקום והוא גם יודע מה כל אדן עלי אדמות חושב בכל שניה ושניה - אני מציע שתדברו רק על הדברים שאתם יודעים בוודאות ולא תציגו את ההנחות והשארות שלכם בתור עובדות מוגמרות.

 

המדבקות הינן חובה לכל צי רכב מכמות רכבים מסוימת. אם לא היו מחייבים - לדעתי כמעט אף אחד לא היה שם אותן.

מה כל אחד עושה עם זה - זה כבר עניין של כל ארגון וארגון.

 

ואולי זה נראה לכם כמו חרטא ברטא - אבל יש אירגונים שכן מתייחסים ברצינות לנושא הזה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני שמעתי על עובדים מחב' מתחרות אשר רואים על הכביש רכב מהחב' המתחרה,

מחייגים למספר שמופיע על הרכב ומעללים עלילות סתם ממש סתם,

למשל הרכבים של חב' YES נגד HOT אני לא צריך להזכיר כמה מהם מתגלגלים על הכביש.

אז כמו בכל דבר במדינה יש כאלו שיודעים לעשות רע מכל דבר.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

אבל לפי מה שאני יודע לכל הרכבים של החברות יש איתוראן, ולפי האיתוראן, הם לוקחים נקודה כלשהי בנתיב הנסיעה של הנהג, ואיפה הוא היה כשצלצלו אליהם, ומחלקים כך:

 

W/T=S

 

W שווה ערך ל-דרך, T שווה ערך לזמן, S שווה ערך למהירות. וכך הם יודעים אם להאמין או לא...

פורסם
אני שמעתי על עובדים מחב' מתחרות אשר רואים על הכביש רכב מהחב' המתחרה,

מחייגים למספר שמופיע על הרכב ומעללים עלילות סתם ממש סתם,

למשל הרכבים של חב' YES נגד HOT אני לא צריך להזכיר כמה מהם מתגלגלים על הכביש.

אז כמו בכל דבר במדינה יש כאלו שיודעים לעשות רע מכל דבר.

 

 

נשמע מעט הזוי, אני בטוחה שלטכנאים ולאנשי השרות יש עבודה מרובה מאשר להתקשר ולדווח דיווחים שיקרים על הנהיגה.

אני טרם שמעתי על עובד שפוטר עקב נהיגה לא זהירה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא שווה כלום.

 

מה עם היוזמה להנפיק לחברי הפורום מדבקות "אני חונה כמו מניאק", כדי שיוכלו להדביק על רכבים שחונים בהתאם?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לגבי הקנס - תלוי במפקד.

 

אני שפשפתי את המראה בשברולט אוואו (ודפקתי מראה של רכב אחר) - והסא"ל אמר לי "זה יכול לקרות לכל אחד. לא קרה כלום". בזה זה נגמר. (בלי שום קשר, הוא סמך עליי עוד לפני).

פורסם

אתה לא מצפה שמכל אחד שיתקשר למוקד יהיה מישהו שיקבל שלילה. יש המון אנשים קטנוניים שמתקשרים סתם. בגלל רכב שנסע 90 בבין עירוני, או מישהו שלא אותת. או סתם אם הנהג עצבן אותו בצורה כזו או אחרת.

אסור לתת לכל אדם לקבוע מי יקבל שלילה או קנס אחר.

פורסם

אוי נו באמת, מה אנחנו בגנון?

מה אתם מצדיקים את השטות הזו.?

 

המדבקות האלו מיותרות ומטופשות לחלוטין.

 

כל אידיוט יכול להתקשר למספר הזה ולדווח שטויות שלא נבראו מעולם לאותם קציני רכב, שמוצפים גם ככה בהודעות זועמות.

הודעות אילו מגיעות מאנשים קטנוניים שרק חפצים להזדמנות הראשונה שהם יוכלו לדווח על איזה שטות כזו או אחרת.

90% מאותם אנשים שמתקשרים סתם הם כאלו שמתעצבנים שעקפה אותם איזו מזדה 6 חדשה בזמן שהם מפדלאים מאחור עם הגרוטאה שלהם וכל מה שעובר להם בראש זה "אני יראה לו מה זה!".

 

כל אחד פתאום יהפוך פה לשוטר תנועה שומר חוק אדוק.

רק זה חסר לנו,

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...