Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבין אותך , אבל אני הרבה יותר גרוע ממך ..הרבה יותר מטורף

 

אני הרבה יותר קשור למכונית שלי כי לקחתי אותה בתור מכונית במצב רעוע ונתתי לה חיים חדשים ( ואני עדין נותן הרבהה)

ויתרתי על טיול לחו"ל , בילויים, להתחיל ללמוד , והרבה כסףף רק בשביל המטרה הזאת. (בעזרת השם עוד חודשיים אני יעלה תמונות של פרוייקט עצבני מאוד שעשיתי לאוטו הזה ותבין את עומק השריטה!)

אין כזה דבר שיש על האוטו שמש (חוץ מיזה שהוא נוסע) ושאני מחנה את האוטו בעבודה בחניון מקורה אני מכסה אותו שלא יהו שריטות מהדלתות הנפתחות של הרכבים האחרים.

 

ושאומרים לי למכור אין כזה דבר לא רואה אותי מוכר אותה. ומציקים הרבה

לא יהיה כסף אני יעמיד את האוטו.

 

אז רק תראה שיש כאלה קצת יותר שרוטים ממך ...

 

 

כיום אנשים מודעים לשריטה שלי אבל מכבדים אותי כי אני הולך עם מה שאני מאמין באש ובמים !

וגם הבחורות מעריכות את זה כי יותר כיף לאסוף מישהי מהבית באוטו מקורי ויפה מאשר סתם משפחתית רגילה.

 

 

 

וזה ממש לא צריך להפריע לך עם בחורות , תעמיס כמה שאתה יכול זה הגיל שצריך להעמיס

ובחיאת תסדר לי איזה חיילת מהבסיס :twisted: נמאס לצאת עם זקנות

 

 

יוגב

 

חולה הגה גאה!

פורסם

תגיד תודה שנפרדת מהאוטו מיזמתך ולא באשמת תאונה מעצבנת כמו שקרה לי ולעוד הרבה אנשים(ואני לא מדבר על נזקי גוף חלילה, רק על טוטל-לוס לאוטו ובלי שריטה בגוף).זה דבר ראשון.

דבר שני, אם הייתי חושב על המחירון של המכוניות, וכמה הוא יהיה שווה כשארצה למכור, וכמה ירידת ערך בשנה, הייתי כרגע כותב בפורום אופניים.

מי קונה אוטו כדי למכור אותו חוץ מיבואנים, תגיד לי?

נכון, ירידת ערך זה מבאס ת*ת, אבל מה תעשה? לא תקנה אוטו כי מחר הוא יהיה שווה בדיוק 2 אגורות פחות? אוטו קונים כדי לנהוג בו ולהנות ממנו ומכל ה"מסביב"- שטיפות, וקס...

דבר שלישי,אם אין לך אפשרות לשלם על הביטוחים, עשית בשכל למרות כל הבעסה בעניין.יש דברים הרבה יותר חשובים בחיים, ואתה עוד תלמד להבין אותם.

איך אומרים?

"איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך דרכו".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תשתחרר,תעבוד,תחסוך והחיים יהיו עצמאיים ויפים.

 

אין לך עוד הרבה רק עוד 4 חודשים למאניאייק.אחריי השחרור :fist: על כולם ותחייה את חייך כמו גדול.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...